Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.09.2007 13:14 - ЦАРЯТ НА БЪЛГАРИТЕ КАЗА :
Автор: meto76 Категория: Други   
Прочетен: 998 Коментари: 0 Гласове:
0



Изявление на лидера на НДСВ Симеон Сакскобургготски е публикувано днес на Интернет страницата на НДСВ. Изявлението е по повод изнесените данни от Яне Янев и партия "Ред, законност, справедливост", свързани с информация за агентурно минало на Сакскобургготски.
Агенция “Фокус” публикува пълния текст на изявлението, което гласи:

По повод тиражираните груби клевети съм принуден да направя следното изявление:
През последните години „свикнах” да бъда обект на незаслужени обиди и клевети, но не очаквах някои хора да паднат толкова ниско и да станат автори на такава долнопробна кампания. Учуден съм и от лекотата, с която отделни медии възпроизведоха лъжи, без никакви задръжки и без да си дават сметка за професионалните стандарти и етика.
Според мен, има няколко причини за тази негативна тенденция.
Много хора с нечисто минало и с все още гузна съвест не могат да се примирят с факта, че аз, дългогодишният изгнаник, преследван от режима, преживял разстрела на чичо ми и на редица близки хора, погубени именно от агенти на чужда сила и идеология, съм запазил и достойнството си, и името на България във всеки миг от живота си.
Определени среди у нас все още не искат да приемат факта, че живеем в други времена и се стараем да бъдем нормални европейски граждани. В тях има жалки личности, които търсят изява, ругаейки мен. Вероятно, така се чувстват значими и това явно осмисля тяхното съществуване, макар и в една политическа нечистоплътност.
Някои все още не разбират, че бъдещето не се гради с ретроградни компроматчета и жалки пасквилчета, а с уважение към истината, с идеали и принципи, които подпомагат развитието на едно съвременно общество.
Очевидно тази клеветническа кампания е свързана и с предстоящите местни избори. Тя цели да уязви не само мен, но и втората по големина партия в българския парламент – НДСВ. Аз лично очаквах, както, сигурен съм, и повечето наши сънародници, че през 2007 г. ще провеждаме модерни избори, а затъването в компроматни войни ще е вече отживелица.
За щастие, моята съвест е чиста и само мога да изпитвам съжаление към подобни жалки клеветници. Но не мога да не отбележа и обстоятелството, че с тези кампании се подценява интелектът на българските граждани, а най-вече се накърнява авторитетът на България и демократичните устои на обществото ни.



Тагове:   каза,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: meto76
Категория: Политика
Прочетен: 14611218
Постинги: 4396
Коментари: 12131
Гласове: 9761
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930