Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.10.2015 21:11 - Подарих ти себе си,облечена в Доверие
Автор: hloris Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1327 Коментари: 3 Гласове:
7

Последна промяна: 10.10.2015 21:13

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Не зная с какво заслужи,с какво спечели моето Доверие.
Може би с искреността,с онази чиста искреност,с която се раздаваше на хората,и им се радваше като малко дете.
Може би с това,че в теб,мъжа с кариера и положение в обществото,открих да живее онова малко момче,което с възторжени очи гледаше света,все едно го откриваше,виждаше
за първи път...
Детето,живеещо в мен обикна,довери се на детето в теб,
защото и двамата гледахме на света около нас с онова любопитство,присъщо само на децата...
Така беше в началото...Доверие за Доверие...и беше хубаво,хубаво колкото в приказка...Но...всяка приказка си има и край.
Оказа се,че моето Доверие към теб ти не си го заслужавал,
било е Предоверяване от моя страна...
Така и не успях да разбера къде и кога моето Доверие в теб се счупи,и се оказа,че е било просто Предоверяване,или Изгубено Доверие...
Гледах те,гледах...и осъзнавах,че аз изобщо не те познавам....може би защото Доверието си беше отишло...Избягало в един ден,в който ти постави някакви изкуствени прегради,защото така го налагаха обстоятелствата...И тогава,именно тогава видях в теб Мъжа,който всъщност беше...изискващ,а даващ толкова малко...властния Мъж,изискващ Доверие,но непредлагащ такова...Дали го осъзнаваше?!
Видях егоиста в теб,който искаше всичко,а ми предлагаше почти  нищо...И Доверието ужасено изкрещя в мен....и се счупи...
Изчезна в нищото...На негово място останаха само болка и празнота,в които дните наливаха капки от реалността...отрезвяваха ме..
И дойде денят,в който се събудих,и осъзнах,че ти си като всички останали мъже,които като крадци се вмъкват и крадат от моето Доверие...И пак,за кой ли път осъзнах,че съм се предоверявала,уповавайки се в твоето Доверие към мен.
Ако знаеш как ме заболя...
Не,не беше болка...или може би болка с такъв интезитет,че просто изтръпнах от нея...болка,която ме парализира...
Продължих обаче да играя,че ти имам Доверие,но ти разбра.
Колко лоша актриса съм,нали??!
И твоето Доверие,скрито зад Гоямото ти Его,неистово поиска да си ме върне...но...това го искаше Егото ти,нараненото ти самолюбие на Мъж...
И се започна агонията...агония,защото на мястото на Доверието се настани Съмнението,което като в два скачени съда беше ту при мен,ту при теб...но вече всичко беше различно...
Интересно защо все още имам Доверие на момчето,живеещо в теб...
На мъжа,счупил Доверието ми,вече не му вярвам...
Виждаш колко объркано-раздвоена съм...може би защото изгубеното Доверие се бори с мястото,на което е застанало чувството,че съм сбъркала,че съм се предоверила...
Не зная...зная само,че никога вече няма да бъде същото.
На мястото на счупено,загубено Доверие,винаги расте,пуска корени Съмнението,което пита,пита,и дълбае...защо се доверих?!
А  е толкова просто...защото ти вярвах.
Вярвах ти толкова,колкото вярвах в себе си.
Ето това е ДОВЕРИЕТО.








Гласувай:
7



1. hloris - ...
10.10.2015 23:15
Всяка прилика с действителни събития и лица е случайна.
цитирай
2. valeska - ...
11.10.2015 09:17
Една грешка може да бъде случайна, плод на човешкото несъвършенство и неустойчивост на провокациите на живота. Тогава идва на помощ прошката, особено при поднесено извинение. Тогава осъзнатата грешка и поисканата и дадена прошка затвърдяват, скрепяват още повече едно приятелство. Затова е по-добре да ценим приятелството, да ценим човека до нас, когато той ни е гласувал доверие под някаква форма. Лесно е да заблудиш доверилия ти се, но загубиш ли доверието му - край с приятелството! Това ми показа животът, това е моят опит, без да претендирам, че е меродавен!
цитирай
3. katan - "Ето това е ДОВЕРИЕТО."
11.10.2015 11:30
Да вярваш на някого, колкото вярваш на себе си.
Понякога е много крехко и трябва да се пази и от двете страни.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: hloris
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2197724
Постинги: 1192
Коментари: 5412
Гласове: 17876
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031