Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.08.2007 14:14 - Медицинските сестри и обезщетенията - приказка за наглоста българска
Автор: meto76 Категория: Новини   
Прочетен: 57072 Коментари: 120 Гласове:
0

Последна промяна: 05.08.2007 15:27

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Днес  по радиото в предаването "Неделя 150" синчето на една от медицинските сестри направо ме изуми.Хвърли ме в поезия с две свои твърдения.Държавата сама следвало да се сети : "В ЕС сме, има си закони, невинен човек, който е лежал 8 и половина години в затвор, би следвало да получи по 35-40 евро на ден. Сумата на година е 14 000 евро, тоест около 100 000 евро за осемте години, прекарани в затвора".  И второто твърдение на пикльото е че ако някоя друга държава им предложи по-добри условия за живот на сестрите, "защо пък да не емигрират". 

Първо ако не беше тая държава и тоя народ тези медицински сестри все още щяха да са в затвора в Либия, колкото и да се приписват заслугите на Франция или на незнам си кой, благодарение на членството на България в ЕС и НАТО днес тези медицински сестри са свободни граждани. България като държава постави в международен план, чрез своите дипломати; медии, неправителствени организации и граждани този въпрос.

По първото твърдение аз не мога да разбера защо българската държава да трябва да плаща компенсации на медиците ни.Да не са лежали в български затвор; да не са били задържани от нашите власти; компенсации би трябвало да се искат единствено от държавата, която ги е държала без съд и присъда в затворите си 8 години и това е Либия.Ако те са подписали някакви декларации, че се отказват от правото си да съдят Либия не значи, че трябва да си намерят друга държава, която да им е виновна, за това че те като неразумни граждани са отишли на гурбет в една африканска диктаторска държава, в която не се зачитат човешките права. Нормалните хора, както виждаме ходят на гурбет в Италия;Испания; Великобритания; САЩ и други нормални държави, където човешките права се уважват.Аз като данъкоплатец не съм им виновен за техния неразумен избор за печалбарство.

Относно второто твърдение "защо пък да не емигрират" направо съм потресен от липсата на всякаква благодарност към държавата направила всичко по силите си за тяхната свобода, когато над тях висеше бесилото.На държавата посрещнала ги като национални герои, начело с Президент, премиер; министри;депутати; която им отпусна по 10 000 лева, въпреки че не е длъжна да го прави; на това че им плати здравното осигуряване за тия 8 години; и прие че са упражнявали трудови права непрекъснато през тези 8 години, което за мен от правна гледна точка е абсурд и незаконно. На получените апартаменти от българска компания и т.н.
В днешно време всеки може да живее където си иска и където може да си позволи; но не мисля че някои хора могат цял живот да лежат на стари лаври и да искат от държавата това или онова.Човек може да живее на Запад, но да кажеш, че ще имигрираш е съвсем друго т.е. ти твърдиш, че с нещо не си доволен от тази държава, която в конкретния случай ти спаси задника и искаш да станеш гражданин на друга държава. Такива българи има много и аз не ги съдя, защото държавата спрямо повечето от тях е била мащеха, но надали има друг такъв случай, когато нашата държава да е хвърлила толкоз сили и средства за свои граждани.




Гласувай:
0



1. sladurana86 - Напълно съм съгласна с теб Мето, ...
05.08.2007 15:01
Напълно съм съгласна с теб Мето, колко им съчувствах, толкова ми опротивяха сега. И аз го слушах това по радиото и също се изумих, а вчера публикувах новина в моя блог, поред която медиците щели да бягат във Франция заради психотормоз! Каква наглост!!! "Пази боже сляпо да прогледне"
цитирай
2. анонимен - Brat
05.08.2007 15:40
Nqma kakvo da se u4udvate,profanizaciqta na ob6testvoto vi stiga svoqt zenit, s malkata razlika, 4e nama da ima spad kakto bi trqbvalo spored zakonite na fizikata,a 6te ima umi6lenno poddurjane na tazi 4estota,dori se o4akva izkustvenna poddrujka na tova sustoqnie s cel da se zali4i va6iq i taka izmu4en rod..
цитирай
3. thundergoddess - Малко ли пари платихме, за да спе...
05.08.2007 15:59
Малко ли пари платихме, за да спестим страданието им в жалкото същствувание? Може да не са заразили децата със СПИН, но имат други престъпления, които взети заедно в Либия препокойно правят осем години и повече. За употреба на алкохол, за някаквии други неща - там законите са строги. Особено нагла беше едната - не си трепя мозъчните клетки да им помня имената, дето каза, че дошли с френски самолет, били ги освободили френските дипломати и били предвижени с коли от френското послоство. Тая наистина не е наред. Вярно, че французите сложиха край и ги освободиха, но това беше разултат от многогодишна работа на български и чужди дипломати. Ако не им харесва, да се махат. За наскоро излезли затворнички много взеха да се отварят.
цитирай
4. анонимен - Moqta prisyda
05.08.2007 16:01
Kakvo li ne bqha - stradalci, my4enici, sega gi napravihme geroi. Az sym dylboko vyzmutena ot povedenieto na medicite. Pochvam da si milsq 4e si zaslujavaha prisydata. Eto tova postignaha - ot ogromna radost 4e sa spaseni, sega me e sram ot tqh, ne znam dali i razstrel 6te im pomogne.
цитирай
5. iveta73 - И аз съм съгласна с теб..
05.08.2007 16:02
Подкрепям казаното от теб и също не ми се иска да се съглася със тези искания на сина на мед. сестрата.Всичко е голям абсурд.Но какво да се прави .Може и това да се случи, т.е. да им изплатят и тези обещетения на гърба на нас.
цитирай
6. thomas - И май стига сме ги наричали медици...
05.08.2007 16:07
Доколкото разбрах, това име е запазено за висшия медицински персонал, към който не принадлежи никой от тях... Говоря от поне 4-5 години, че тези мърли са едно зло, което се опитва да си избегне заслуженото наказание, ама хората се кичиха с лентички, та се забравиха!
цитирай
7. meto76 - Мисля, че трябва да ги уважаваме ...
05.08.2007 16:14
Мисля, че трябва да ги уважаваме заради страданията, които са им причинени.Но не мисля че държавата трябва да ги гледа като "мамини детенца" и още повече да им плаща за прищевките.Достатъчно средства вече се изхарчиха.Ако са умни ще направят доста пари от интервюта; от една книга за преживяното или от правата за филм.
цитирай
8. answer - Оле Томас,
05.08.2007 16:21
недей, моля те. Тъкмо реших, че си един от малкото в блога, на които човек може да разчита за стабилно и аргументирано мнение.

Забележката ми е за "тези мърли". Иначе "Всеки има право на лош вкус и погрешно мнение".

Според теб 8 години е избегнато "заслужено наказание"? Странно. Май пропускаш, че това са хора, жени, майки. После са работници, а най-накрая виновни или невинни, в зависимост от аршина. Или ти си аршина? Повече от президента на републиката?
цитирай
9. thomas - Откога уважаваме някой за страданията му!?
05.08.2007 16:29
И то страдания, следствие на многократно по-големи страдания, които сам е причинил, пък било и заради мърлящината и непрофесионализма си, а не нарочно? Хора, жени и майки - това са лични неща. Обществото се интересува от това какво правят неговите членове за останалите.

Дори да оставим настрана това, че са съсипали живота на 439 деца и техните семейства, защото можело и да е съвсем неволно, остават многобройните проблеми с нарушенията на законите на страната, в която са работели - морални, алкохолни, валутни и други деяния, които според тамошните правила са престъпления и нито грам по-малко.

Не мога да уважавам някого само заради това, че е преживял страдания. Мога да уважавам хора за неща, които са направили. Мога да ги уважавам още повече, ако са направили нещо въпреки страданията. Е да, ама тези още не са направили нищо. Поне нищо добро. И като гледам от изявленията, няма и да направят!
цитирай
10. sladurana86 - Направо за тези медици с пълна сила ...
05.08.2007 16:30
Направо за тези медици с пълна сила важи максимата "Подадох ти пръст, а ти ми отхапа ръката". Слушах по радиото и пресконференцията им след като пристигнаха. Направи ми впечетление тона, с който една от тези жени отговаряше на журналиста, който й зададе въпрос дали и за напред ще са толкова единни:
- Виж какво мойто момче, първо...- започна отговора
Тонът на тази жена беше студен и надменен.
цитирай
11. answer - Изместваш темата много фино...
05.08.2007 16:45
... и в доста различна посока, от тази на твърденията ми.

Да съм намекнала някъде, че трябва да ги уважаваш?

Имаше обвинения, присъди, оневинения. Има така също твърдения и доказателства по делото. Обвинението привежда доказателства, защитата - също. В крайна сметка, според едните истината е една, според другите - друга. Ти кое оспорваш?

Никъде не говоря за нужда от уважение или признателност. Говоря, че те са изтърпяли наказание (затвор), което според единия съд е недостатъчно, а според другия - неправилно. И понеже, аз като българка съм от страната на българския съд, мисля че тези 8 години са незаслужени, защото те са невинни (по приведените доказателства). Разбира се, допускам че е възможно и да има различни доказателства, а също и гледни точки. Това обаче не променя правната позиция на страната ни, по отношение на присъдите.

Колкото до изложението, че те първо са хора и после подсъдими, беше просто вметка, защото за мен това е най-важно. Човекът е важен, душата му е важна. А за делата му и тяхната правота е съда (темата я разгледах вече).

Това - кой, колко бил направил с или без страдания изобщо не ми влиза в работата, нито в твоята, мисля. На някой не им се отдава правописа, но са най-добрите кардиолози. Други просто стават редактори :)

И моля те, поправи правописната грешка на автора, в заглавието му.
цитирай
12. thomas - Грешиш
05.08.2007 16:50
За обществото значение има популацията, а не индивида. Може и да е неприятно за всеки от нас, но е факт. Не се сещам българският съд да е разглеждал делото на българските медицински сестри и да ги е обявил за невинни. Сещам се само за български политици, които са го направили. Има само един съд, който е разглеждал това дело, и той е завършил с осъдителна (смъртна) присъда. Потвърдена на обжалване. Сменена с доживотен затвор на второ обжалване. Това е всичко, с което разполагаме. Другото е агиткаджийско поведение тип "Левски е най-великият отбор в Европа".

А за правописните грешки... и ти имаш една, и то точно в изречението, в което говориш за тях. На някоИ не им се отдава... :-)
цитирай
13. answer - Моята история с "й" е лична,
05.08.2007 17:03
от детството, и е "изключение, което доказва правилото". Ако имам други правописни грешки с удоволствие ще ги отстраня.

Греша, според теб. Според мен - не. Индивидуалностите изграждат обществото. Общото, в случая закона, регламентира частното. Това е позицията ми.

Да, българският съд не е разглеждал делото. Нужно ли е да те съди държавата, за да разбереш, че не ти си убиец на Луканов, да речем? След като според България няма нарушения, много ясно, че няма и дело. Това не противоречи на факта, че страната ни ги приема за невинни. Който мисли, че има проблем (в случая либийският съд), той завежда дело и търси истината. За нас истината (в конкретика) е ясна по презумпция.

Колкото до "Левски"(!), това е субективност и нищо не пречи да е истина :)

цитирай
14. sparhawk - жените са преживели неща
05.08.2007 17:08
които никой не е редно да преживява. много време са били в ония зандани, озлобени са, огорчени са.
но са и простовати. и сега простоватостта им избива.
цитирай
15. анонимен - много лесно съдите сестрите
05.08.2007 17:34
а забравяте много неща,какво ще кажете за тези които ни съдят в стразбург по вина на нашата съдебна система на тях не плащаме ли?плащаме даже много повече от колкото ще дадем за сестрите сега.къде е проблема ,защо да не им се плати на хората.ами ако на тяхно място сте вие
цитирай
16. minddriver - No Comment! - За пореден път се видя алчността на българина...
05.08.2007 17:39
Не съп съпричастен за тях, въобще не ми и дреме, не са ми никакви... Аз с мойте си проблеми живея и никой не е съпричастен. Както и да е...
Бяха посрещнати като героини в буквалният смисъл, тържесвено в присъствието на министри, журналисти и т.н. Почивка в Бояна, на всеки по един апартамент, пенсия от по 490лв. (максимална), по 10хил. и куп други облагодетелства. К'во става тука бе майка му да еба?! С какво те са допринесли за държавата, какви са те бе?! Хора, които са работели по 30/40год. за държавата едвам живетя и свързват двара края, че те никаквици обраха лаврите, ако мога така да се изразя...
Относно това, което е казал оня пишлегар за емигранството в друга държава. Ами парите проментя хората, дават самочувствие...
Това беше някаква политическа игра, Франция, Америка и другите държави яко намазаха. До колкото знам има някакви далавети с френският президент и тоя на Либия за някакви самолети.
На сега България да го яде салама на политиката. Прецакана беше и прецакана си устана. А за тея "МЕДИЦИ" незнам какво повече да кажа, баси хората.
цитирай
17. meto76 - До №15 нямам нищо против да им се п...
05.08.2007 17:59
До №15 нямам нищо против да им се плати, но не от джоба на българина и българската държава, а от джоба на либийската държава, защото тя е виновна за страданията им.Да не прехвърляме проблемите от болната на здравата глава.
цитирай
18. meto76 - Още повече, ако тези лица станат ...
05.08.2007 18:01
Още повече, ако тези лица станат чужди граждани; за какви компенсации и обезщетения ще претендират от България. Тогава те ще са чужди граждани напр.френски лежали в затвор в чужбина - либийски т.е. няма да имат нищо общо с България.
цитирай
19. tea - БЕЗ КОМЕНТАР!!!
05.08.2007 18:16
По инициатива на вестник „Стандарт”, Банка ДСК откри следните сметки на медиците.

Валентина Манолова Сиропуло
BG07STSA93000014293690

Валя Георгиева Червеняшка
BG45STSA93000014293685

Снежана Иванова Димитрова
BG89STSA93000014293669

Кристияна Венелинова Вълчева
BG29STSA93000014293682

Нася Стойчева Ненова
BG95STSA93000014293658

Здравко Маринов Георгиев
BG84STSA93000014293662

Ашраф Ахмед Ал Хаджудж
BG72STSA93000014293684



цитирай
20. sladurana86 - Е и таз добра! Аман от инициативи в ...
05.08.2007 18:32
Е и таз добра! Аман от инициативи в тяхно име! Той българина няма пари да се усмихме пък камоли да дарява пари. То аз ако ще давам пари ще ги дам за деца в нужда, а не за някакви сестри дето са обвинени в неморално поведение и над които ще лежи сянката на съмнението за едно толкова ужасяващо престъпление.
цитирай
21. aseng - Прекрасно, но държавата може и сама да се сети.
05.08.2007 18:44
Има едно такова нещо, наречено ЗАКОН ЗА ОТГОВОРНОСТТА НА ДЪРЖАВАТА И ОБЩИНИТЕ ЗА ВРЕДИ (загл.изм.,ДВ,бр.30 от 2006 г.) и проверих-има го в Интернет.
Ако съм правилно информиран, позицията на българската държава е, че е липсвало законно основание за задържането на медиците. Можете сами да прецените дали по този закон има основание за обезщетения, или не.
Томас, поне д-р Ашраф, вече български гражданин, е лекар, тоест висш медицински персонал, значи общото правило е да се говори за тях в множествено число като за медици.
А относно сметките-след като са вече в България, аз лично също предпочитам, ако давам пари, да ги дам за спасяването на други хора или обществена кауза, която ми харесва или е полезна за мен, а не за уреждането на живота на вече спасените медици. Всеки постъпва по съвест, поне така се предполага. Решението за всички, които не харесваме тази инициатива, е просто-не пращаме пари!
цитирай
22. анонимен - Brat
05.08.2007 18:46
A tova,4e nqkoi oi nas v rodinata si sa kato v zatvor ve4e po4ti 20 godini?Na nas koi 6te ni plati???Aide da ne zabravqme,4e tezi jeni sa oti6li tam na 4astni na4ala..za6to sega nie 6te ima pla6tame???Kato kazvam 4e ste profani...
цитирай
23. minddriver - Продължение...
05.08.2007 18:54
Относто поста на номер 20, много добре знаят с какво се захващат отивайки там, цялата отговорност пада върху тях, не върху нас или нашите джобове. Сами носят отговореност за действията си там, всепак и клетва са положили, така че... Сега стана така, че бълг. държава им изкупи греховете и действията. Не е бълг. държава ами обикновенният българин.
Относто другите коментари. Хората от наводненията живеят все още във фургони, не връзварт 2та края. Няма помощи, няма пори, няма нищо.
цитирай
24. santiago - Безсмислен пост?
05.08.2007 19:09
Не мислите ли, че трябва да престанем постоянно да коментираме приказките на някого, а не неговите действия?
1. Медиците благодариха ли на държавата и на българския народ? - ДА!
2. Емигрираха ли? - НЕ!
Извод: Хора, нека спрем да скачаме настървено на всяка дума, която чуем от телевизионния екран, а да съдим единствено по действията на конкретния човек! ;)
В противен случай рискуваме да попаднем в онази матрица, в която всеки се опитва да наплюе другия по-мощно и по-мазно и в която комплексарите се тупат по гърдите!
цитирай
25. анонимен - 00
05.08.2007 19:11
А после сигурно ще кажете, че и Биг Брадър не гледате...ами достойни сте да участвате...интриганти. Ако можехте да се видите отстрани...
цитирай
26. minddriver - Какви хора има само не е истина...
05.08.2007 19:20
На безмислените и тъпи коментати на 24 и 25. Я се погледнете бе, чувате ли се к'ви ги ръсите?!
Това горе е самата истина, гледната точка на всеки от нас. Какво имаш впредвид под "благодаря" на бълг. народ? Не съм получил благодарствено писмо от тях. Няма значение това, факт, е че обраха всички лаври и парите ни. В тази матрицата сме от много, много време. Нещата си се казват от години, ама явно не следиш тенденцийте.
В момента става едно самоижяждане... но какво да се прави в Б-я сме все пак...
цитирай
27. santiago - Реплика!
05.08.2007 19:29
Говориш ми за тенденциите какви били. Ще ти кажа за българската тенденция, която е на повече от 100 години. Тя гласи: Не гледай какво прави някой, а гледай какво той казва!"
Е, не, пич! НЕ, благодаря! Тая тенденция може да е българската тенденция, НО определено НЕ Е моята тенденция!!!
цитирай
28. santiago - За minddriver!
05.08.2007 19:38
Пич, обясни ми как някого, когото са го измъчвали и когото са го изнасилвали кучета десетки пъти сега трупа лаври???
Ти нормален ли си или завистта ти е замъглила толкоз яко съзнанието?!
цитирай
29. minddriver - santiago
05.08.2007 19:44
И какво, сякаш тука няма насилие, убийства, хора борещи се за живота, но липсата на скъпи медикаменти им отнема единственета надежда за живот. Казваш го всякаш те са най-важни, нямало ги е 8г. и изведнъж, светът около тях се върти. Ама не е така мой човек, погледни на проблемите ни всекидневието, в устройството, ако щеш и в личният живот, Ни ма те са по-маловажни?!
А на нашите войници в Ирак, какво за тях, скъсват си задниците... и накрая нищо, връщат ги с ковчеци и толкова, къде е почитта? Няма я... А тука всичко се струпа на веднъж.
цитирай
30. skyblue - От жертви на Либия, те се превърнаха в жертви на прехода
05.08.2007 20:09
Затова всички българи, които се чувстват жертви на прехода изкараха тези 6-ма виновни за сираците, за болните, за пенсионерите, за данъчната система, за калпавите политици, за всичко.
Затова е и такава голяма злобата и жлъчта срещу тези хора и, защото през целия период на прехода тези, които сега плюят по тях не си намериха мястото и единственото им убежище е "паничката на другия"... Много се радвам, че не успяхте да видите 6-те обесени. Щяха ли да са здрави децата в България? Щяха ли да са доволни пенсионерите? А вие? Какви новини злъчно щяхте да коментирате тогава? Какво писали вестниците днес? Какво казали по радиото?
Хващам се на бас, че със същата ярост щяхте да пишете и срещу Либия. С една и съща страст, механично, пишете и за българите в Либия, и за ВиК, защото затова се говори по новините. Единствената ви "радост" е да бъдете ехо, ама дали тези хора са били подложени на изтезания, дали българските лекари са можели да работят в различен от арабския свят или бившия соц. през 90-те, няма как да знаете. А че двама професори, откривателите на СПИН, доказаха, че СПИН е имало в Либия преди нашите хора там... не коментирате, защото това са стари вестници, които не сте чели вчера и днес не е било казано по радиото.
Честито Ви, читатели.

Браво, сангяго. Браво на 24 и 25.
цитирай
31. bobsun123 - Виж...
05.08.2007 20:11
Това че българските сестри си дойдоха в България след толкова години на страдание и унижение е много хубаво.Платиха се много пари и то май за наша сметка. Радвам се че са тук, но от тук на там мисля ,че трябва да си поемат сами личния живот и сами да се справят с него.С каквото можа целия свят им помогна.Така че край.Да се оправят от тук на там , а не да спекулират с българския народ и държава.
цитирай
32. minddriver - Точно!
05.08.2007 20:28
bobsun123 много добре го каза
цитирай
33. thomas - Много спор, много нещо.
05.08.2007 21:28
@sparhawk (14)
Извинявай, ама онези "зандани" ще да са били по-добри като условия от това, което са имали, докато са били на работа, от това, което са имали тук, преди да отидат там, и изобщо доста добре изглеждат след 8 години в "зандан", не мислиш ли? А и справедливостта толкова ли не е ценност вече, че не те интересува защо са били в затвора, а само факта, че са били?!

@анонимен 15
СтраСбург. А защо да им се плати на хората? Какво им е виновна НАШАТА държава, та ще им плаща тя? Нещо не сте разбрали, че не е 1977, а 2007 година. Ако някой изобщо им е виновен, освен че самите те са си виновни за много неща, то това е Либия. Ами да заповядат и да я съдят в Страсбург, и да си търсят обезщетенията от нея. Става ли?

@tea 19
Нямам против. Само че парите, които евентуално някой има желание да преведе по тези сметки, да отидат обратно в бюджета, откъдето са похарчени незнайно колко милиони именно за да не бъдат екзекутирани.

@aseng
Ако искаш, провери дали Ашраф е доктор, или е прекъснал студент (както твърдят някои източници). Освен това ако нашият президент пътува с тримата си бодигардове, надали се казва "президентите на Република България". Така че от това, че евентуално единият от тях, който е българин от 2-3 седмици, е доктор, изобщо не следва, че всички трябва да бъдат наричани "българските медици", още повече че медиите ги наричат така от поне 5 години, когато палестинският лекар не е имал изобщо идея, че някога ще получи българско гражданство, за да стане по-лесно сделката.

@santiago 28
Някой, когото са то измъчвали и когото са го ИЗНАСИЛВАЛИ КУЧЕТА?! Доколкото знам не са го изнасилвали, а си е правил секс доброволно, и то не с кого да е, а с министъра на здравеопазването на Либия. Другото са селски легенди. Изнасилваните и измъчваните не изглеждат така и не се подиграват с тези, които са ги спасили.
цитирай
34. анонимен - за медиците
05.08.2007 22:07
Спомняте ли по колко пари даде държавата на родителите на децата от Свищов, загинали в студените води на река Лим? По 10 000 лв. За един човешки живот държавата се отпусна по 10 000 лв. И за един гурбетчия, който никой не го пратил там, пак 10 000 лв.??!! Къде е разликата? Да не говорим за войничетата .....
цитирай
35. minddriver - анонимен
05.08.2007 22:25
Така е! Гледката е много грозна. На хората, чийто домове бяха наводнение, разрушени се отпуснаха по някакви си 200/300лв. да са си купили нужни неща. От 2год. повечето живетя в студени фургони. На момчетата ни в Ирак, за тяхните семейства какво? На някой само скръб... Колко върнаха в ковчег? И никой нищо не неправи... За онкоболните, те са пред бърза смърт с тези ефтини лекарства. Много случай има, списъкът се обновява постоянно. За едни хора живота стува 200лв., а на други им се дават по 10хил, пенсия от 490лв., апартамент или още много облаги. Кой им е виновен?! Самите те са си виновни, сами са избрали риска, сами носят последствията си.
Ако бълг. медици както всички ги наричат бяха хора на място, щяха да върнат парите.
цитирай
36. tessy - томас,
05.08.2007 23:09
с тези доводи..., направо нямам думи!!! Браво!
цитирай
37. balaban - Лудница
05.08.2007 23:09
Гледам и не вярвам на ушите си! Поредният връх на сладоледа - открили сметки за "медиците". Ами сега? Сега нека открият и 6 телефона, на които да им цъкаме есемеси до полуда. Дай да предвидя и следващия акт на милосърдие - парите, събрани от "Българската Коледа" през идната зима, до стотинка да отидат за изстрадалите "медици". Дано само не са имигрирали дотогава...

Наглостта булгарска не може да ме учуди вече. Ето защо "сестрите" са ми крайно безразлични в съмнителния имидж, в който се "облякоха" напълно доброволно. Яд ме е за онези хорица, които пламенно прегърнаха измекярщината на група политици и пиари, a.k.a. "Не сте сами", кичиха лентички и се тупаха със своята национална солидарност. Едни се опомниха като излъгани за пореден път - нито ще им е за първи, нито за последен. На други им се размекна под краката - леко-далеко се почувстваха прекарани, но не си го признаха. Вместо това решиха, че трезворазсъждаващите сънародници са им виновни за тесногръдото мислене, та скоропостижно ги засипаха с определения като "завистници" и "злобари". Къде ви отиде отиде националната солидарност, братя българи?? Нима всеки от нас няма право на собствено мнение? Нима досущ като в комунизма трябва винаги да следваме официалната доктрина и доброволно да откажем да мислим с главите си?
цитирай
38. minddriver - No Comment. (2)
05.08.2007 23:38
ЕДНА ОГРОМНА ГРОЗОТИЯ, НА КОЯТО ПОВЕЧЕТО СМЕ СВИДЕТЕЛИ. СРАМ МЕ Е ДА СЕ НАРЕКА БЪЛГАРИН, ЗА КАКВО ДА ОБИЧАМ СТРАНАТА СИ?!?! ЗА ГРОЗНИТЕ И УНИЖИТЕЛНИ ДЕЙСТВИЯ ЛИ?!?!
ЖИВОТА НА ТОЛКОВА ХОРА Е ПОДЛОЖЕН НА МЪКИ, БОЛКИ, А НЯКОЙ НЕ ИМ УСТАВА И МНОГО. АМИ ЗА ОНЕЗИ ДЕЧИЦА, НА КОИТО ПО КОЛЕДА ПРАЩАМЕ SMS-И, БИЛО ТО БОЛНИ, МАЛТРЕТИРАНИ ИЛИ БЕЗ РОДИТЕЛИ, ЗА ТЯХ КАКВО ОСТАВА БЕ МАЙКА МУ ДА ЕБА? МНОГО СЪМ БЕСЕН НА ЦЯЛАТА ТАЗИ ПРОСТАЩИНА, ЛАЙНЯРЩИНА И СЕЛЯЩИНА В БЪЛГАРИЯ...


ЕТО ПЪЛНОТО ИНТЕРВЮ ОТ РАЗГОВОРА МЕЖДУ СИНА НА СНЕЖАНА И РЕПОРТЕРКА ОТ БНР.
http://minddriver.blog.bg/viewpost.php?id=97584
цитирай
39. santiago - :)
06.08.2007 00:52
Относно вашите примери - за хилядите бездомни, измиращи...и т.н. сте АБСОЛЮТНО ПРАВИ! Но който някога е хващал учебник по политология например или пък е запознат с "Дипломацията" на Кисинджър, или изобщо е запознат с фундаментите на геополитиката, знае, че има един адски важен термин - ДЪРЖАВНОСТ!
Както всеки от нас си има достойнство, така и всяка държава има рейтинг, който се определя от стотици фактори между които е и непрекосновеността на нейните граждани, тогава когато са извън рамките на собствената си държава. НЕ МИ ПУКА дали медиците ни са извратени садомазохисти или сектанти или каквото и да било, но МИ ПУКА за това как се действа, когато някой от нас изпадне в беда навън(когато няма връзки, няма познати) и единствения му шанс за живот е да е гражданин на държава, а не на помийна яма! Опитвам се да Ви обясня, че тук в България, Ние всички можем да се правим на ударени, но мамка му нека поне навън, в чужбина да има кой да мисли за нас! Някои ще кажат ЗАЩО? Ами много просто! В паспорта на всеки американски гражданин пише: "Зад притежателя на този паспорт стои цялата американска армия!"
Кога САЩ са имали такива проблеми като нашия? Само в миналото. Сега на тях не може да им се случи. Това е силата на демокрацията. За да сме истинска държава и да имаме самочувствие пред другите държави ние трябва да сме железни за такива проблеми като либийския! РАЗБЕРЕТЕ медиците ни може всичко да са направили(аз не вярвам да са виновни), но въпреки това, за да покажем, че сме една не само де юре, но и де факто държава, сме абсолютно длъжни да си ги приберем. Така че никой да не ми прави сметки кой, колко и къде е дал!
P.S. Преди няколко месеца млад английски футболен фен уби човек в България пред десетки свидетели и независимия български съд го осъди на повече от 10 години затвор. И въпреки доказаното престъпление какво стана? Само за няколко дни беше отново на Острова! А там какво се случва с него, не знаем.
цитирай
40. анонимен - Абе тоя thomas, духа ли или го смучи.
06.08.2007 00:59
Абе тоя thomas, духа ли или го смучи.
цитирай
41. balaban - re
06.08.2007 01:28
Сантяго, българите в чужбина са няколко милиона - трябва ли държавата да принася на всеки изпаднал в беда сънародник зад граница? Хубаво, да помага, но нека първо да има ресурсите на американците.

Кухото в цялата история е, че нашата клета държавица не може да се погрижи адекватно за гражданите на собствената си територия, занемарила е всичко що може да се занемари, но в същото време тръгнала да "прави поведение" като спасява избягалите (подчертавам: избягалите) си граждани.

Вместо да се погрижи българските медицински работници тук да работят в българските болници и да не помислят да си бият камшика към "изостанали арабски държави с първобитна правна система", нашата мила държава почнала да върти политически игри и пиар представления. Е, нема нужда, драги зрители.

Ей това е нещото, което форсира цялото обществено възмущение в историята със "сестрите". Цинично е. Обидно е. За всички нас, които сме останали тук, аджеба помогнем на нашата изстрадала страна да тръгне да върви нагоре...
цитирай
42. thomas - @santiago
06.08.2007 07:32
1. На първо място е справедливостта. Ако някой американски гражданин извърши престъпление, държавата изобщо не стои зад него - най-многото да му съдейства за установяване на истината. Една развита държава винаги поставя на първо място справедливостта. Няма значение вътре или навън. Ето това трябва да се набие в главата на всеки - другото е поведение на изостанало племе - ще си защитаваме нашите, защото са наши, няма значение че са виновни.

2. Амекриканци мрат всеки ден на различни места по света, като далеч не на всички ходи американската армия. А и там, където ходи, не ходи заради тях, а заради петрола.

3. Младият английски футболен фен НЕ УБИ, а рани един барман. Никой не казва, че футболните фенове са положителни герои. А и както сам казваш, не знаеш какво се случва с него на Острова. Лично аз не чух Тони Блеър или Кралицата да го помилваха още при кацането му там, Vodafone да му подари апартамент, Ливърпул да му откриха сметка с 10,000 лири, а Barclay's Bank да обявиха номер на още една сметка, в която останалите футболни фенове да му плащат пари. Не чух и младият фен и неговите роднини да са казали колко са недоволни от Великобритания и как смятат да я съдят, защото не се е погрижила за него.
цитирай
43. deseo - hm
06.08.2007 08:45
за "медиците" не знам, ама ако продължават абсурдите в тая държава аз ще емигрирам вече, че много взе да ми писва:( Браво за поста!
цитирай
44. анонимен - Мнението на сина
06.08.2007 09:16
Погледнало шАфьорчето осем години назад, разбрало че са били критични за избора му - а майка му не е била там..лепнала му се една парцалистка и - хоп 43 мнения по тъпо интервю.

Вие, кво
настинахте ли ?
Всеки има право да си търси всичко в държавата и го огласява по медиен канал по избор.

Още повече лишен от майка си българин, понеже страната му упражнявала "тиха дипломация" и му здухала живота.

Не е зле да се започне с коментара на истински важните неща : защо президента е доносник и какво прави начело на ЕС държава, защо разстрелват хора по улицата, къде е Петков

Телевизията е много вредно нещо, като подпираш 20..но радиото - още повече. Деца, намерете си медията. Ако не - създайте си я и стига ме отегчавали с мърморене
цитирай
45. анонимен - От всичко,което съм видяла по темата...
06.08.2007 10:07
изпитвам омерзение, че съм гражданин на тази държава!
цитирай
46. nio - Добре е да има повече коментари. ...
06.08.2007 10:11
Добре е да има повече коментари.Лично за мене това изказване на шофьорчето е тестване на общественото мнение.
Ако мнението е отрицателно, винаги може да се каже, че е изразил собствено мнение.
Ако обаче общественото мнение е на негова страна, едва ли сестрите ще се откажат от една солидна сума като добавка към това което до момента получиха.

Просто номера е стар колкото света:-)
цитирай
47. анонимен - Крави
06.08.2007 10:54
Тия медици-ако може да се нарекат така-вместо да си седнат на дебелите задници и да мълчат-зейнали като лами.Най-вече Кристиянка ,дето си слага грозде
по някои части на тялото на плажа и лежи в скута
на арабите!Егати и мръсния боклук!
цитирай
48. meto76 - От всички написани коментари по ...
06.08.2007 12:24
От всички написани коментари по написаното от мен смятам, че има някакво не разбиране.По никакъв начин аз не отричам невиноста на медиците и мъченията на които са подложени.Но ме е яд, че за виновна за това се обявява България, а не ЛИБИЯ.Това е държавата към която те трябва да имат някакви претенции.На България те могат само да бъдат благодарни.Мисля, че палестинеца Ашраф, вече български гражданин със заявлението си че ще съди Кадафи показа, най-голямо мъжество и точност в преценката, кой е виновника и кой трябва да бъде съден.
цитирай
49. tishinaaa - Се чудя и се мая
06.08.2007 12:40
Най-важното в тази история е, че те се върнаха в България.
Вместо да се радват, че кошмарът свърши - претенции. Грозно е. Освен това, всички тези материални блага във вид на пари и апартаменти ще им върнат ли загубено време, ще им помогнат ли да забравят.
И прави хора, които казват, че държава не носи отговорност за техните постъпки. Имам огромно желание да видя ислямска култура, но ми е страх да отида дори до съседна Турция, току виж ще ме хареса някой турчин... и после държава ли ми е виновна, ако съм любимата 99-та жена.
След ареста не ми даваше мир мисълта: как, с какъв акъл тези жени тръгнали в Либия.
Ще пея частушки в подлеза, но тук.
Не съм съгласна с претенции на медиците. А и какво можеше да направи държавата за тях? Някой тук споменава Щатите. И? Има ли място за сръвнение с тази силна икономически и воено държава?
цитирай
50. minddriver - Всеки трябва да поеме своята отговорност...
06.08.2007 13:30
Всеки трябва да поеме своята отговорност, билото за действия или постъпки. На свои начела са отишли в Либия, някой да го е карал на сила? Искали са да изкарат повече пари, но рисковете... трябвало е да се замислят малко. Но в това няма значение, всеки си носи последствията, 8г. затвор или не, лукс или мизерия, изнасилване и побой... това никой не може да го докаже, коментира се на сляпо от медийте. А и така да е било, като са виновни си понасят последствията, ама да не правят панаири в Б-я, че този или оня им е виновен, синковеца на оная да се изказва толкова грозно, едва ли не само те са хора...
цитирай
51. viovioi - *
06.08.2007 13:53
Казах го на 24.07.07. Това ще са най-скъпите,грозни и дръти курви на България за всички времена.Още в блога на д-р Кирил Кирилов /comfi/дадох прогноза за развитието на нещата и лека-полека всичко се сбъдва.Пфу пепел ми на езика...ама не.Ще става все по-лошо и лошо!!!!
цитирай
52. анонимен - БЕЗ ДУМИ
06.08.2007 15:21
Какво става в тази объркана ДЪРЖАВА. Някои знае ли колко пари са похарчени за тез години а сега още и още. ВИНАГИ ИМА НЕДОВОЛНИ
цитирай
53. анонимен - medsestri
06.08.2007 15:26
I na men wzeha da mi stawat nepriqtni!
цитирай
54. minddriver - Пари има още...
06.08.2007 20:06
Излиза, че пари има още, разбира се, че на систрите, ще бъдат дадени. Ето какво пише тук.
http://minddriver.blog.bg/viewpost.php?id=97866
цитирай
55. minddriver - Холивудски сестри...
06.08.2007 21:53
С тази популярност нашите сестри, ще стават Холивудски звезди. Тук пише повече за филма им.
http://minddriver.blog.bg/viewpost.php?id=97893
цитирай
56. анонимен - мнение
08.08.2007 12:59
Мето,грабвай си куфара и с прелетните птици отлитай на ЮГ!

Не мога да повярвам, че има такива българи като теб. Ти май... май..
цитирай
57. minddriver - От: анонимен
08.08.2007 17:06
Я се изясно малко бе, аман от хора, които драскат по 2 несмислени неща и изчезват в дън земя.
цитирай
58. анонимен - мнение
08.08.2007 18:37
Анонимният да научи правописа и тогава ще се изясним
цитирай
59. анонимен - _|_
08.08.2007 18:53
Не спряхте да мърморите за тез медици ве да ва е*а, толкоз ревахте медиците това медиците онова онез цигани що не пускта медиците ни. Ето пуснаха ги и сега - те медиците ни взеха парите те сега ще отидат в друга държава с нашите пари те не ги е срам какви са страдалници, просто не виждате ли колко сте жалки с идиотските си коментари ми то оня либиец Сейф Ал Ислам ли кой беше той ги защитаваше повече от вас "българите", ама така е каквото и да стане българите си оставаме най завистливия и мръсен народ нали? Те взели нашите пари и щели да емигрират да идат в друга държава пфф сякаш са има дали милиони сякаш са ги затрупали с пари .


пп. "Първо ако не беше тая държава и тоя народ тези медицински сестри все още щяха да са в затвора в Либия" HaHahhahhahahHhahaHahHahHah ТОВА БЕШЕ НАЙ-ГОЛЯМТА ТЪПОТИЯ И ПРОСТУТИЯ КОЯТО ЧУХ ОТ ЦЯЛАТА ПУМИЯ ИЗЛЯЛА СЕ ВЪРХУ СЕСТРИТЕ НИ, а на Мето му пожелавам да умре от три метров кол в гъзъ забит.
цитирай
60. minddriver - Простащината няма граници, не и в България!
08.08.2007 19:19
Абе мойто момче чуваш ли се к'ви глупости пишеш? Кой ревал, ами не съм бил аз. Не съм ги съжелявал, ното им подражавам, не ме интересуват... Който е ревал за тях сега да им се прикланя и да им целива гъзовете. Мислиш ли, че тука има някой който е ревал за тях?! Постовете говорят сами по себе си.
цитирай
61. анонимен - _|_
08.08.2007 19:49
Ами явно си личи колко истински българи има тука бе деба мама му.
цитирай
62. thomas - Може би трябва да дефинираме истинския българин?
08.08.2007 19:52
Само да не се сърдиш, ако по твоето описание излезе кръстоска между Андрешко, Бай Ганьо и дегенерирал футболен фен?! :-)
цитирай
63. minddriver - От: анонимен
08.08.2007 20:05
Едно въпросче. Какво значи истински българин? Като се има в предвид, че в различните бълг. градове, гражданите се пишат еди какви си. Едни незнам какви си по народност и т.н. Е значи няма обща народност, да си българин, а да казваш, че принадлежш на незнам коя си народност и религия. Повечето в тук няма общо за жалост...
цитирай
64. анонимен - _|_
08.08.2007 20:43
просто не разбирам от къде е цялото това озлобление срущу медиците ни?
цитирай
65. minddriver - Не е ли явно?
08.08.2007 20:45
Мисля, че се подразбира. Прекалено види му е!
цитирай
66. анонимен - _|_
08.08.2007 20:53
защото са ви ограбали ли дали им пари от вашия джоб а ама спокойно Здравко и още една от сестрите казаха че не искат пари за другите не знам, или защото им обръщат внимание кактои и трябва о.0
цитирай
67. thomas - нека опитам да го обясня за пореден път
08.08.2007 20:53
1. Те са всъщност срам за страната ни - поредните съмнителни личности, вършещи съмнителни неща, които са хванати, съдени, осъдени, повторно осъдени и с трети път потвърдена присъда в процес, наблюдаван практически от целия свят, за който можем да кажем, че е на наша страна.

2. Освобождаването им по никакъв начин не доказва тяхната невинност, а е просто резултат от сделка. За целия свят те остават "осъдените български медици", т.е. поредните престъпници, които сме генерирали след убиеца на Георги Марков и мощната мъгла около опита за атентат срещу Папата през 1981.

3. Българските медици в Либия не са били държавни служители, представлявали България, а частни лица, работещи по личен договор. В този смисъл всичко, което държавата ни вече е направила за тях, е много повече, отколкото заслужават. При това никой не ни е питал съгласни ли сме да се харчат всичките тези десетки или дори повече милиони долари, които струваше тяхната свобода.

4. От цялото им поведение след връщането им тук си пролича, че първоначалните заглушени гласове, в които се казваше, че тези хора не са читави и не заслужават подкрепа, са били напълно прави. Вместо измъчени затворници от 8 години в "либийски зандан", видяхме туристки, които се прибират с торбичките от безмитния магазин. Вместо благодарност към родината за всичко направено за тях, заваляха претенции. И ще валят още много.

Стигат ли или да опитам да подредя още малко точки? Ще се намерят със сигурност!
цитирай
68. minddriver - Самата истина!
08.08.2007 21:12
thomas, добре му го обясни на човека, трябваше да прочете всички постове, за да го разбере, но какво да се прави някой хора говорят направо без да преглеждат нещата до тук.

анонимен, не вярвай на това, което се казва, а натова, което действително става! Ако още не си го разбвал... живота носи неочаквни моменти. Вкрайна сметка пари продължават да им се наливат в джобовете!
цитирай
69. анонимен - _|_
08.08.2007 21:32
българите си оставаме най завистливия и мръсен народ, e kakto i da e
цитирай
70. minddriver - Хм
08.08.2007 21:50
Това като заключение от всичко казано до тук ли го казваш? Защото е адски глупаво да се говори за всички. Алчността си пролича къде е, хората на място са малко на брой в нашата държава.
цитирай
71. анонимен - _|_
08.08.2007 22:21
най-много се подразних от оня Савов Крум тъпия му нещастник нали той каза, че щом били в затвора значи са виновни и трябва да си излежат присъдите или нещо от тоя сорт не съм сигурен е тогава ми падна в очите много
цитирай
72. thomas - Колко е относително всичко...
08.08.2007 22:29
На мен пък точно тогава Крум за пръв път ми се качи в очите! :-)
цитирай
73. анонимен - недоумявам...
08.08.2007 23:51
Има нещо, което не мога да си обясня... първо ги мъчат и изтезават, а после ги водят на фризьор. Чудя се дали изобщо са страдали там...
цитирай
74. анонимен - недоумявам...
08.08.2007 23:51
Има нещо, което не мога да си обясня... първо ги мъчат и изтезават, а после ги водят на фризьор. Чудя се дали изобщо са страдали там...
цитирай
75. анонимен - недоумявам...
08.08.2007 23:51
Има нещо, което не мога да си обясня... първо ги мъчат и изтезават, а после ги водят на фризьор. Чудя се дали изобщо са страдали там...
цитирай
76. minddriver - Много възможности, много избори.
09.08.2007 00:57
анонимен, нали по едно време бяха в хотел... няма да се учудя яко само за малко са били тук там в мизерия, а като цяло са живяли много добре. Всепак ако 8г. са ги измъчвали, насилвали, сега нямаше да са толкова свежи... все едно са били на екскурзия в чужбина.
цитирай
77. анонимен - _|_
09.08.2007 03:20
бе вий що не се застреляте бе мишки мизерни такива жалко че има толкова тъпи и шибани хора като вас дано на вас и на семействата ви се случи това пожелавам ви го от все сърцедаже и по лоши неща за да видите какво са преживели те гадни, озлобени, завистливи педерастчета
цитирай
78. анонимен - мнение
09.08.2007 11:23
Как да изискваме уважение от другите народи към нас, след като ни липсва самоуважение.
Да сте чували нещо от по- новата ни история - Георги Димитров, Сергей Антонов?

Ако намерите връзка отговорете ми
цитирай
79. thomas - Уважението
09.08.2007 11:27
Как да ни уважават другите народи, като всъщност няма за какво? Да се самоуважаваш, когато няма за какво, всъщност е като да се самозадоволяваш, когато няма с кого. Даже е по-лошо! ;-)
цитирай
80. minddriver - От: анонимен
09.08.2007 13:23
Мойто момче гадното педерастче в този слчай си ти! Виждайки темата за какво е няма нужда си завираш мръсните постове убиждайки този или оня. Май ти трябва поле за изява! И изпозлваш повода, за да ти улекне примерно.
Уважение и самоуважение, 2 твърде различни, но и близки понятия. Като няма какво да уважаваш, какъв е смисълът от самоуважение?
цитирай
81. анонимен - _|_
09.08.2007 13:47
та по темата се надявам да има по-малко хора като вас които мислят че медиците са виновни
цитирай
82. анонимен - Искам да обърна внимание на автора ...
09.08.2007 14:02
Искам да обърна внимание на автора на поста върху началото на цялата либийска драма. Доколкото си спомням задържаните медицински кадри на някои други страни са били своевременно освободени и изтеглени от Либия за разлика от нашите. Извод: някой държавен служител /сигурна съм, че при добро желание може да се разбере кой е/ не си е свършил работата и в тази връзка може би претенциите към държавата не са съвсем неоснователни. Крайно време е в нашата страна вината да се търси и да се носи конкретно от някой. Всяка уважаваща себе си ДЪРЖАВА трябва да защитава своите граждани, а тяхно право пък /на гражданите й/ е свободно да се придвижват и прибивават навсякъде по света.
Не може да не ме радва факта, че толкова много хора, изказали се по темата, се идентифицират с българската държава. Нещо, което не се случва, когато трябва да си платят данъците, да спазят някой неин закон и пр.
цитирай
83. thomas - Ооо, това е много наивно!
09.08.2007 15:24
Не държавата е пратила тези хора там. Разбира се, няма лошо ако държавата усети някаква опасност за своите хора, да ги предупреди. Но това не значи, че е работа на държавата да слухти във всяка точка, само защото нейни печалбари са се възползвали от правото си на свободно печалбарстване.

Впрочем държавата после опита да предложи на останалите 7000 българи, работещи в Либия, да се приберат. Познай колко се прибраха. НУЛА. Това само по себе си за мен означава, че всичките тези 7000 много добре знаят защо другите 5 са в затвора и всичките са се чувствали спокойни за себе си. Както виждаме - с право.

А по предишния коментар (82), много бих искал и аз да видя подобно проучване. Ако въпросът не бъде зададен прекалено криво (от типа на "вярвате ли, че нашите сестри са участвали в еврейски заговор за умишлено заразяване на либийски деца"), то съм сигурен, че теорията за невинните сестри няма да спечели смислено мнозинство. И ако наистина съм прав, това вече ще говори много добре за българския народ, защото ще покаже, че той най-после се намира над стадно-племенното си ниво и поставя справедливостта над безнаказаността на "своите".
цитирай
84. анонимен - _|_
09.08.2007 15:24
именно цялата глупост стана заради старото смотано правителство и тихата им дипломация
цитирай
85. minddriver - Политиката в България...
09.08.2007 15:41
Политиката в България е едно върховенство, оръжие за пране на крупни суми, прекриване на мръсни сделки и политически игри.
Не беше ли лидера на Либия да поиска смъртни присъди за медиците? А защо сега синът му говори за не правилните обвинения към тях?
http://minddriver.blog.bg/viewpost.php?id=98699
Либия имаше изгода от цялата тази работа, колко пари се наляха в държавата, колко помпщи и ново сключени сделки с Франция за самолети и т.н.
Бълг. политици ако мога така да се изразя също са има ли някаква изгода, просто няма начин с празни джобове да е свършила цялата тази "игра". Една огормна и мръсна политическа игра, за която България се усети прекалено късно, а другите си прибраха кинтите.
цитирай
86. thomas - Пресилваш!
09.08.2007 15:45
Синът на Кадафи говори за неправилните обвинения към тях в посока конспирация и умишлено заразяване - не за това, че не са виновни с немарливост! Даже много ясно го казва, ама нали си търсим как да чуем само по-удобнот...
цитирай
87. анонимен - Thomas,
09.08.2007 16:05
сигурно съм наивна, но не е ли още по-наивно да се смята, че една демократична държава може да забрани на своите граждани да работят, където пожелаят? А това, че другите работещи в Либия българи не са си тръгнали доказва само едно, че на българинът му липсва солидарност. Хм, между другото ние за това толкова години не можем да изградим гражданско общество. В България солидарност проявяват само таксиметровите шофьори, но дори и нея не уважаваме.
Що се отнася до това дали са невинни или не, то аз ще се доверя не на нашите политици, а на европейските, които започнаха да следят процеса още преди България да сатне член на ЕС. Ти нима мислиш, че те са достатъчно наивни, за да разгледат само на нашите твърдения и не са чули либийските ?
Разбира се, ние можем да си говорим много по това какво се случи, макар да знаем твърде малко. Аз поне не получавам информация от ФБР или Ми6 или 7 /няма значение/, така че нека поне ние не произнасяме присъди.
цитирай
88. анонимен - _|_
09.08.2007 16:48
няма нищо по-лошо от това собствения ти народ да те предаде
цитирай
89. thomas - @87
09.08.2007 16:55
Ами да, наивна си... Държавата не бива да забрани на своите хора да работят където си искат, естествено. Но защо те трябва да очакват от нея да ги защитава при това положение? Солидарност... Солидарността е нещо, което съществува между онеправдани хора, които правят едно и също, а получават различно отношение. Може би просто не са правели едно и също, а? Явно тези са го карали много яко в насрещното на тамошните закони и морал, и за останалите е било напълно ясно, че след като те играят по правилата, няма да бъдат застрашени.

Защо да уважаваме солидарността на таксиметровите шофьори? Защото са готови да пребият клиентите си за 50 стотинки или една дума накриво? Защото блокират движението на града, когато лудата жена на един от тях убива детето си?

Европейските политици никога не са казали, че нашите сестри са невинни. Нито политици, нито информационни агенции, издания и тв канали. Няма и да чуеш да го кажат. Всички се съмняват силно в тезата за умишленото заразяване по поръчка на Израел, но никой не се съмнява в това, че заразяване има и че нашите сестри са участвали в извършването му, най-вероятно заради непрофесионализъм.

@88
Как може да те предаде собственият ти народ, като ти изобщо не си му се доверявал и не си правил нещо за него!?
цитирай
90. анонимен - Thomas
09.08.2007 19:17
Разбира се, че трябва да очакват помощ. Българската държава е там, където е всеки един неин гражданин. Защо другите страни са използвали правото си да изтеглят от затвора своите граждани ? Сигурно са проявили наивност да смятат, че попаднат ли в либийски затвор няма да излезнат скоро или може би, че ще получат справедлив процес ?
Хайде сега, "карали в насрещното на тамошните закони и морал". За алкохолизъм и проституция не се наказва със смърт! Бре, че моралист :)
А що се отнася до солидарността, не си криви душата, у българите няма такава. И как ще я има, когато повечето от нас страдат от манията за някаква конспирация, че непрекъснато нещо се върши зад гърба им и са толкова заети с това да търсят измамата навсякъде, че са способни всичко да омърсят. Мисля, че това е отвратителна черта, която се среща у малките народи, заради техния дълбок провинциализъм. Не я подхранвай и ти. Не мисля, че си дребнав човек.
Честно казано не съм се замисляла дали европейските политици са казали за медицинските ни сестри, че са невинни. За мен е по-важно, че те направиха така, щото те да се върнат в страната си. Между другото не мисля, че е редно средния медицински персонал да определя политиката на една болница в областта на хигиената. Те просто трябва да изпълняват изистванията й. Защо смяташ, че сестрите ни са вършели нещо повече от това, което е било прието в болницата? Та те са работници в чужда страна, за бога!
А иначе аз съм си наивна и много се гордея с това :)
цитирай
91. thomas - @90
09.08.2007 19:32
Другите страни не са изтеглили никого от затвора - оттам може да те изтегли само който те е вкарал. Изтеглили са си някои от служителите от болниците, доколкото знам. И не насила, а са ги посъветвали, защото явно там има нещо мръсно и е по-добре да стоят надалеч, за да не бъде накиснат някой от тях невинен.

За алкохол, валутни престъпления и извънбрачни връзки се наказва. Със сигурност с повече от 8 години. За евентуални далавери със заразена кръв - още повече. Но не сме следователи и съдии, нали? И не съм моралист, а уважавам чуждите правила, когато хората си ги прилагат у тях. Нещо, което те не са правили и лично, а май и служебно.

Не си кривя душата - казвам, че солидарност по български има само при много изостанали народи. Развитите се подкрепят, когато знаят, че са прави. Като каза за "малките народи с техния провинциализъм", та се сетих за Швейцария и Хонконг, които са точно колкото България по население...

Европейските политици (и по-точно хитрият и комбинативен нов френски президент) не направиха така, че сестрите да се върнат в България, а така че Франция да ни построи Втората Атомна, а ние да си платим. От друга страна, Франция си продаде и оръжията в Либия, а сега ще продаде и доста Airbus-и, чувам. Поживем - увидим. Параметрите на сделката ще се разбират с години.
цитирай
92. анонимен - Thomas
09.08.2007 20:09
Доколкото ми е известно има междудържавни спогодби, по които тези страни са си свършили работата /могат да ги изтеглят дори от затвора/, така както накрая направиха и за нашите медицински сестри.
След като не сме следователи и съдии защо приемаме, че нашите граждани са виновни ? Нали всеки е невинен до доказване на противното ?
И какво ако френския президент е направил така, че Франция да ни построи Втората Атомна? Могъл - направил. Ние /тук имам предвид държавата/ защо се оставихме да бъдем поставени в ситуация, в която да нямаме избор ? Защото не виждаме по далеч от носа си, може би ?
Между другото за определението "малък" си прав, че България не е малка европейска държава. Но аз като казах "малък" имам пред вид, че ние самите се смятаме за такива. Или може би то ни е много удобно прикритие нищо да не вършим, защото според повечето от нас нищо не зависи от самите нас. Е, как ще зависи? За всичко са виновни евреите, политиците, световната конспирация и пр. Ние се идентифицираме с държавата си само тогава, когато си мислим, че са ни бръкнали в джоба :)
Интересно, че в Уикипедия още не са въвели определение за "солидарност", но аз извадих някои синоними - колективност, задружност, сътрудничество, взаимопомощ, единство, сплотеност. Кое от тези морални качества са проявавяли скоро към теб или ти си проявил към някой ?
Исках да ти кажа, че аз пък се солидаризирам с твоя пост за плащането на услугата на кабелните телевизии. Може би трябва да направиш предложение касите им да работят в събота и неделя на сайта им. Може пък да те послушат. Това наистина е рационално. Аз ще го направя пред моя кабелен оператор :)
цитирай
93. thomas - :-)
09.08.2007 20:21
Да, до доказване на противното. Неприятно ми е да го кажа за не знам кой път, но именно противното беше доказано и предоказано на 2 инстанции, накрая и на последната, като само смъртната присъда беше заменена с по-хуманната според цивилизованите страни - доживотен затвор. А какво направихме ние? Взехме си ги тези осъдени граждани и вместо да ги вкараме в наш затвор, както би било логично, след като ни ги пращат с присъда, нашият държавен глава ги освобождава за 5 минути. Ами поне да бяха направили и тук един процес, може и пълен фарс да беше, ама да имаше нещо, с което показваме, че спазваме международните спогодби!
цитирай
94. анонимен - Изчакайте още малко, само до изборите
09.08.2007 22:05
Изчакайте още малко, само до изборите и ще видите отново претенции на сестрите. И стига с това медийно клише - медици, не са медици.
Не случайно при запитване дали ще съдят държавата, техния отговор е засега не смятаме.
Ще дойде златното време - предизборно и ще се има отново претенции и шум около този случай. И това няма да е случайно, а целенасочено и обмислено добре.
цитирай
95. анонимен - _|_
10.08.2007 02:43
No Comment
цитирай
96. анонимен - Thomas
10.08.2007 09:07
Наистина ли смяташ, че истината беше доказана при съдебния процес в Либия ? Европейските политици може да не са казали, че нашите сестри са "невинни", но не са казали и че са "виновни". Напротив през цялото време се говореше за "справедлив процес", за "хуманно отношение" и пр. Съдебният процес е бил опорочен още при самото събиране на доказателства чрез мъчения. Така че за какво говорим !?! Нали се сещаш, че това ако се беше случило в някоя демократична държава просто процес нямаше да има. Никой съд, дори и българския, няма да приеме доказателства изтръгнати чрез насилие. Защо сме по-склонни да вярваме на твърденията на един тотатилитарен режим, а не на собствените си съграждани ?
цитирай
97. thomas - Много обичаме да драматизираме...
10.08.2007 10:01
Тоталитарен режим. Ау, колко ужасно! Ама как изобщо има днес българи след ОНЯ тоталирарен режим? Колко страшно беше. Толкова ли ни е къса паметта? Или виждаме само плюсовете на новото?

Мъчения? А онзи манекен Афрах ал Хаджудж, или както там се казва, снощи видяхте ли го? Ще се жени за българка, от Плевен (не от Своге). Честито! По-красив и добре поддържан мъж в страната ни сигурно няма! Как е станало това? С мъчения и ужасен живот в затвора? Тези хора изглежда, че са били по-скоро на спа курорт, отколкото в затвор! Няма лошо, разбира се, да не би да предпочитам да са ги мъчили! Предпочитам обаче да не лъжат. А те само това правят!
цитирай
98. анонимен - Изобщо не драматизираме ...
10.08.2007 12:44
А тоталитарния режим си е такъв и това е. А пък българи са останали и след турското робство :=) Жилави сме, научили сме се да оцеляваме.
Дали лъжат или не, може би някога ще разберем, а по-вероятно е изобщо това да не стане. Във всеки случай вече са свободни и могат да продължат живота си както намерят за добре. Не ми е ясно защо някой трябва непрекъснато да ги наблюдава и да критикува това, което правят. Нима всичко, което ние правим е идеално ? Не целунали българската земя като кацнали на летището - каква голяма драма. Ами всеки човек по различен начин показва чувствата си. Сега пък какво направил Ашраф :=)) Ами прави квото може и за квото му стига акъла.
Ей такива разни дребнави заяждания ме накараха да пиша изобщо за тях.
Държавата, както и всички ние, трябва да си извадим съответната поука и да продължим напред. Това е живота!
цитирай
99. thomas - Защо ги гледаме какво правят?
10.08.2007 12:49
Ами по същата причина, по която гледаме политиците. Защото каквото и да правят в момента, го правят с нашите пари. Включително и това, че изобщо ходят по българската земя, която не целунаха! :-)
цитирай
100. анонимен - Thomas
10.08.2007 13:58
Не бъди дребнав! Българската земя не трябва да бъде целувана от всеки :=) Нека си похарчат 10-те хиляди. Кво толкова? Пожелай си никога да не попадаме в тяхната ситуация, за да харчим чужди пари и нас да ни критикуват по същия начин и толкоз!
Ама и ти по гръб на падаш, а ? Виж, че само ние се дъвчем вече в този пост :=)
цитирай
101. minddriver - Чакай бе нали са наши хора те, нали са ...
10.08.2007 17:08
Чакай бе нали са наши хора те, нали са българи... значи трябва да целунат земята на майка България. Едва ли някой неща ги вълнуват или интересуват тогава и в момента. Взеха парите, обвиниха дори и не в прав текст държавата, включително и изявлението на онова мамино синче на Кристина ако не се лъжа. Хората ги интересуват тяхните интереси, ммм паричките... чий парички?! Ми наште, на всички граждани на Република България, не от джоба на онези депутатски прасета.
При условие, че бяха на смъртно наказание, връщайки се тука, защо не са в затвор? Защо са помилвани? Дай всеки педофил да се помилва? Що за управление е това?
Както и да е стана ми адски безинтересно вече... вкрайна сметка бяхме измамени и ограбени, никой няма да направи нещо по въпроса да възтържествува истината, правдата и т.н.

Приятен ден ви желая.
цитирай
102. анонимен - _|_
11.08.2007 10:33
_|_
цитирай
103. thomas - Това _|_
11.08.2007 10:41
Този знак _|_ това ли изобразява, на което прилича, или приликата е случайна!? :-)
цитирай
104. milven70 - Tolkova komentari
11.08.2007 19:55
Sas mnogo ot vas se saglasqvam 4e bqha ma4enisi no i 4e gi izdignaha na piedistal s tova ne sam saglasna!A za Sergei Antonov kakvo se napravi?
цитирай
105. анонимен - _|_
11.08.2007 22:26
104 ами да на това което прилича изобразява

105 айде стига с глупостите, а ясно е че има много прости хора тука които само лаят и само се оплакват от шибаната ни държава и си мислят че в Либия може да се проведе честен процес, ама не е така както всеки нормален човек ще каже и само защото са били пионки на Големите в играта без дори да предполагат не означава че трабва да ги осъждате толкова много незаслужено.

пп. Още като слязоха от самолета трябваше да опънат едно въже и да ги избесят зад летището - според някои хора.
цитирай
106. анонимен - Съжалявам, ама повечето от вас не са ...
14.08.2007 14:59
Съжалявам, ама повечето от вас не са в час! Виновни- невинни, няма никакво значение! Въпреки, че са невинни! ДЪРЖАВАТА е длъжна да се грижи за всички, независимо какви са, както МАЙКАТА трябва да обича детето си, даже да е убиец! И трябваше ВЕДНАГА да ги приберат оттам. Сега, след всичко каквото са изтърпели, каквото и да направят за тях е малко.
цитирай
107. minddriver - 107 чуваш ли се какво приказваш н...
14.08.2007 15:21
107 чуваш ли се какво приказваш наизуст?! Държавата е била длъжна да се грижи за всички! Това пък къде го гледа? Ако беше така, ще ше да помогне на хората от наводненията или за пожарите... Отпуснаха се някакви мизерни суми, с които хората просто да изкарат и днешният ден. Те няма къде да спят, къде да живеят, стоят в мизерия, развалини, боклуци и болести, а ти ще ми говориш за държавата. На държавата освен за себе си, освен всички депутатите, политици и т.н. да си вземеат европейската заплата, да живетя в имоти за жълти стотинки и т.н., нищо не и дреме и пука, че тея или ония няма как да живеят.
Сами са поели риска бълг. медици да работят сами, следователно сами си поемат отговорността и риска от всичко. Държавата е длъжна да ми намери визи за обратен път или да помогне с преместването им при някакъв дипломатически проблем.
Изказа се неподготвено, както го направиха и други хора само и само да си сложат коментара!

PS: Виновни или невинни са две противоположни твърдения с голямо значение. Щом са виновни и си излижават просъдата, която бе доживотен, а после променена в смъртно наказание, значи са ВИНОВНИ. Жалко, че нашият бивш таен агент, развали всичко и го помилва. Държавата не трябва да порицава престъпници с право на доживоен или смъртно наказание...

106 - идеята ми допада много...
цитирай
108. thomas - Ама ти сериозно ли!? :-)
14.08.2007 15:24
Майката обикновено просто няма къде да избяга, защото детето обикновено е всичко, което е направила в живота си - ако го е направила престъпник, трябва да си го обича, защото няма кой друг... Ама и държавата ли така трябва да прави? Че за какво са й тогава полиция, прокуратура, съд?! Затворите?! Ама моля ви се - тя е длъжна да си обича и да се грижи за всички престъпници! Бамааму, то бива извратено мислене, ама това надминава всякакви мерки!
цитирай
109. анонимен - Хей, не е честно, усмивката на Th...
14.08.2007 19:02
Хей, не е честно, усмивката на Thomas си е само за мен :-) - Наивната!
Това беше шега за тези, които не са разбрали, а сега сериозно.
minddriver, специално за теб: чл.4 ал.2 от Конституцията на РБългария "Република България гарантира живота, достойнството и правата на личността и създава условия за свободното развитие на човека и гражданското общество". Как мислиш не е ли задължена държавата да направи нещо по този текст на Конституцията? Между другото не ми е ясно теб кое всъщност те дразни? Ако те дразнят действията или бездействието на държавата, що си го изкарваш на медицинските сестри? И само не ми казвай, че държавата е похарчила нашите пари, за да защити гражданите си, защото си направих труда да видя на каква възраст си, та точно ти едва ли с нещо си допринесъл да се увеличи държавния бюджет.
Thomas да отгледаш човек е може би най-трудното нещо на света. Колегата или колежката /107/, щото и той/тя е анонимен/а, малко е пресилил/а нещата, но по принцип е прав/а. Държавата има задължения към гражданите си и трябва да ги изпълнява :-)
цитирай
110. minddriver - 110 и какво като си си направила т...
14.08.2007 22:03
110 и какво като си си направила труда да провериш на колко съм. Искаш да ми кажеш, че не мога да имам мнение или, че това, което съм казъл не правилно!
Имам толкова колкото и теб да давам коментари или да бъда не доволен от нещо... Хубул нека се грижи държавата, ако добре беше прочека постами ще ше да видиш какво съм казъл!
Нека да не им пълно джобовете с пари от гражданите, и да не ги изкарва герой.
Чети внимателно, а не между редовете. ТОчно и ясно съм го написъл!
цитирай
111. анонимен - 111 толкова си зле с правописа, че ...
14.08.2007 22:20
111 толкова си зле с правописа, че човек трябва да положи усилия, за да разбере какво си искал да кажеш. Може би трябва с това да се позанимаеш. Помисли си!
Между другото, ти също чети внимателно, защото и аз точно и ясно съм ти казала какво имам пред вид споменавайки за възрастта ти. То няма нищо общо с мнението ти, което е грешно според мен, но можеш да си го кажеш, разбира се. Има общо обаче с формирането на бюджета, ако изобщо знаеш как се формира, когато говориш за "нашите" пари :-)
цитирай
112. minddriver - 112 извършвам много действия на ...
14.08.2007 22:27
112 извършвам много действия на веднъж и не мога да смогна на всякъде всичко да е перфектно. Все пак ме разбра, а това върху, което трябва да поработя си е лично моя работа! И няма нужда някой друг да ми дава съвети. Още повече, че си анонимна. Вземи се регистрирай. Вероятно има много повече неща, които зная от теб...
цитирай
113. thomas - @анонимен 110
14.08.2007 22:31
Тупането по гърдите уж беше привилегия на мъжете! Не го правете, жени, моля ви, вашите гърди ви трябват за друго! За най-трудното нещо на света! Отглеждането на човек... Интересно защо ако това е най-трудното нещо на света, то не затруднява нито една крава, котка, щъркел или което си поискаш животинче на тая планета. Така че с това си постижение никой да не ми се хвали - то е най-естественото, а не най-трудното нещо на света. И впрочем няма нищо общо със задълженията на държавата.

Четете конституцията така, както дяволът чете евангелието. "гарантира живота, достойнството и правата на личността и създава условия за свободното развитие на човека и гражданското общество". Мислиш ли, че тук се визира място, различно от самата България? На луната ще ми гарантира ли достойнството и правата? Ще ги гарантира там, където й е юрисдикцията! Така че да, държавата не е задължена да прави НИЩО по този текст.

Може да направи нещо, ако става дума за НЕЙНИ хора. Ама не бъркайте да мислите, че това значи нейни граждани - става дума точно за хора, които служат на самата държавна машина. И може и пръста да не си мръдне за обикновените свои граждани. И впрочем, най-често така и прави. Както примерно в случая с убитите ни шофьори в Ирак - ето един класически пример за хора, отишли да печелят пари, на които държавата показа среден пръст.

И още нещо. Даже и да има и правото, и желанието, да помогне на някакви свои граждани, изпаднали в лошо положение някъде извън страната, тя не може да го направи, ако тези хора са обвиняеми, да не говорим за осъдени, от страната, в която се намират. Когато някой българин се намира в друга страна, за него важат законите на тази друга страна. Когато ги нарушава, е отговорен за това. Българската държава няма право да се меси в работите на другите държави, освен ако няма намерение да им обяви война.

Още нещо, за което да спорим?
цитирай
114. minddriver - thomas
14.08.2007 22:35
Относто 4тия абзац, същото се опитах да обясня на анонимният. Но явно не ме разбра и тръгна с напатките срещу мен.

"Между другото не ми е ясно теб кое всъщност те дразни? Ако те дразнят действията или бездействието на държавата, що си го изкарваш на медицинските сестри? И само не ми казвай, че държавата е похарчила нашите пари, за да защити гражданите си, защото си направих труда да видя на каква възраст си, та точно ти едва ли с нещо си допринесъл да се увеличи държавния бюджет..."

Дразниме държавата с нейното моментво или по-точно марливо управление. А за медиците, мисля, че прекалено ясно съм се изразил в по-горните постове, по-лесно е да обвиняваш... отколкото да прочетеш повечко ;) Ти пък да не би да си допринесла за държавата, щом си неин гражданин значи допринасяш за нещо, било то за бройка или нещо друго.
цитирай
115. анонимен - minddriver
14.08.2007 22:41
Е, очевидно е за предпочитане да не вършиш "много действия на веднъж", защото не ти се получава. Аз бях добронамерена. Сега ти е времето да учиш и няма нищо лошо в това. Използвай го умно.
Може би един ден ще се регистрирам, когато се убедя, че има някакъв смисъл в това. Кой знае?
цитирай
116. minddriver - Мисля, че напълно съм ти отговорил ...
14.08.2007 22:44
Мисля, че напълно съм ти отговорил на въпросите. Понякога се налага вършенето на много действия, иначе койте ще ти свърши работата?
цитирай
117. анонимен - Аз съм 107 и не съм искала да бъда а...
15.08.2007 09:06
Аз съм 107 и не съм искала да бъда анонимна - Казвам се Мария Павлова и съм пенсионерка със 129,07 лв. пенсия. Да не мислиш, че лесно се живее, особено когато не си мобилен, живееш на село и не можеш да работиш? Но това е друга песен. Естествено, че държавата трябва да се погрижи за всички в екстремни ситуации, но едното не изключва другото. А че са заминали в Либия сами - показали са инициатива да се измъкнат от блатото сами, какво лошо. Продължавам да твърдя, че посолството е точно за това - да ги защити при всеки случай, а ако ТУК се разбере, че наистина са виновни, може даже и да им ги върнат да ги съдят. Точно държавата трябва да се държи като майка - къде да отиде от своите граждани...и ние от нея. Ако не им помогнат, това дали ще повиши твоето и моето благосъстояние?
цитирай
118. анонимен - Thomas
15.08.2007 14:26
Определено мисля, че текста се отнася и за място извън пределите на страната иначе защо ли тогава си правим труда да подписваме междудържавни спогодби. Както вероятно ти е известно всички закони, наредби, спогодби и пр. нормативни актове не би следвало да противоречат на основния закон на страната. Между другото в чл.24 ал.2 на Конституцията точно и ясно е определено кои са основните цели на външната политика на Република България и там изрично е записано, че това са "благоденствието и основните права и свободи на българските граждани". А пък с това разделяне на гражданите на "нейни" и "не нейни" се вижда кой как чете конституцията. В чл.6 ал.2 на същата е казано "Всички гражадини са равни пред закона. Не се допускат никакви ограничения на правата или привилегии основани на ... убеждения, политическа принадлежност, лично и обществено положение или имуществено състояние".
Примерът с убитите шофьори не е удачен. Но все пак, ако не ме лъже паметта, държавата се опита дори тогава нещо да направи. За съжаление Ирак беше във война, а нашите шофьори бяха отвлечени от терористична групировка. С терористи трудно се водят преговори. Ситуацията е непредсказуема.
Както виждаш нашите медецински сестри бяха осъдени на смърт, впоследствие присъдите им бяха променени на доживотен затвор и българската държава успя да ги върне в страната без да обявява война на Либия. Така че, може, при добра дипломация. Аз мисля, че ние можехме да избегнем тази трагедия ако някои държавни служители си бяха свършили навреме задълженията и никой не може да ме убеди в противното.
Thomas то и раждането на дете е най-естественото нещо на света, но за повечето жени е трудно и много болезнено. Така че едното не пречи на другото. Сега пък е мой ред да се възмутя от извратеното ти мислене. Ти защо смяташ, че под това да отгледаш дете визирам жената? Нима бащите не полагат грижи за децата си? По този въпрос много можем да си говорим, но мисля, че не му е тука мястото.
Така че, бъди спокоен, никой няма да ви отнеме привилегията "тупане по гърдите". Между впрочем това е и много характерна маймунска черта :-)
И накрая нека и аз да не бъда анонимна, за да не си мисли някой, че ме е страх от нещо. Името ми е Мира Добрева. На 38 години съм. Не съм телевизионна журналистка, а държавен служител :-)
Беше ми интересно и приятно да споря с теб Thomas.
цитирай
119. thomas - Браво, г-жо Добрева...
15.08.2007 15:22
Живеете си в измислен свят, но щом така ви харесва... Аз предпочитам да го виждам такъв, какъвто е, а не да се възмущавам от това как са го описали някакви демагози в някаква книжка, която се нарушава всеки ден от самите тях. Всички били равни. Само че когато Президентът отива на работа, улицата е негова, а не наша. За какво равенство изобщо говорим? Пак не сте го разбрала - имали са предвид, че всички простосмъртни са равни, но вие предпочитате да го разбирате в идеалния вариант!

Знам какво направи държавата за шофьорите в Ирак. Соломон Паси им показа един твърд среден пръст. Защото бяхме съюзници на САЩ (за мен послденото по лични икономически интереси на доста хора). А трябваше само да се направи едно много простичко (и най-вече евтино) нещо - да си изтеглим смешното контингентче, което и без това и само пострада доста от това, че е в Ирак. Другите страни, които направиха това, си спасиха хората. Ние обаче се показахме като мазни послушковци и резултатът е наяве.

За всеки един от тези шофьори съжалявам много повече, отколкото за петте сестри (да не кажа другата дума, с която са по-популярни), взети заедно. Защото ако сестрите сами са си "изработили" всичко, което им се случи, то при шофьорите България има подчертата вина за това, което им се е случило - с избора си да се набърква в неща, които не са нейна работа. Но за разлика от техния случай, не пое НИКАКВА отговорност за нещастието им.

Още ли мислите, че всички хора са равни!? :-)
цитирай
120. antonov - За медиците
16.08.2007 15:31
Това дето Кириак Седефчов ги амнистира за СПИН-на
добре!Но не трябваше да ги амнистира за проституцията и варенето на ракия.И дицата знаят
че женския медицински пирсонал в Либия си изкарва по-
голямата част от парите в хоризонтално положение
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: meto76
Категория: Политика
Прочетен: 14570360
Постинги: 4396
Коментари: 12131
Гласове: 9761
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031