Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.05.2016 17:49 - КЛЮЧЕ ЗА ПОРТИТЕ НА РАЯ
Автор: deleted-4udovi6teto Категория: Поезия   
Прочетен: 1898 Коментари: 6 Гласове:
11


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
... прекрасното на пролетта
е, че след нея иде лято –
че над гори и над блата
се вие щърковото ято,
че се разлистя за покой
над мене сянката на бряста –
и ще ме пуснат като свой
поетите във свойта каста,
че вредом дъха на липи –
и през цветеца им заничам,
и – умножено триж по „Пи”,
аз все така ще ви обичам,
че ражда се за нов живот
детенце, бръмбар и тревичка,
и – сякаш на автопилот –
съдбата ми лети самичка,
за ден съм тук, за два съм там,
какво ще е отвъд – не зная...

Но – като стигнем, ще ви дам
ключе за портите на Рая. 




Гласувай:
11



Следващ постинг
Предишен постинг

1. pvdaskalov - * ! *
26.05.2016 21:02
Добре, Валери. Ако адашът не ме пусне, ще седна пред портите на Рая и ще те чакам.
Но ако се забавиш повече от век след мен, ще ми писне и ще отида в Ада. Там сигурно е много интересно...
Цялата ти творба ми хареса; да не изброявам отделни моменти... Най трудно си представих "умножено триж по „Пи”. А ако с нещо ме разсмя, то е, че ще те "пуснат като свой поетите във свойта каста."
Поздрави!
П и е р
цитирай
2. indiram - Здравей, Валери!
26.05.2016 21:19
Супер е!

Поздрави!

Сега, аз и Пиер, ще пресмятаме колко е онова, всичкото, "умножено триж по „Пи” " - а, ти вероятно си го пресметнал вече.... :-))) - Е, и на задачки ли се научи при чиракуването при най-добрите майстори? - очаквам тук, онова ти стихотворение за математиката, понеже си нямам фейсбук... :-)))
цитирай
3. deleted-4udovi6teto - Добре, Валери. Ако адашът не ме п...
27.05.2016 11:35
pvdaskalov написа:
Добре, Валери. Ако адашът не ме пусне, ще седна пред портите на Рая и ще те чакам.
Но ако се забавиш повече от век след мен, ще ми писне и ще отида в Ада. Там сигурно е много интересно...
Цялата ти творба ми хареса; да не изброявам отделни моменти... Най трудно си представих "умножено триж по „Пи”. А ако с нещо ме разсмя, то е, че ще те "пуснат като свой поетите във свойта каста."
Поздрави!
П и е р

Благодаря за усмивката, Пиер!
Чу
цитирай
4. deleted-4udovi6teto - Супер е! Поздрави! Сега, ...
27.05.2016 11:36
indiram написа:
Супер е!

Поздрави!

Сега, аз и Пиер, ще пресмятаме колко е онова, всичкото, "умножено триж по „Пи” " - а, ти вероятно си го пресметнал вече.... :-))) - Е, и на задачки ли се научи при чиракуването при най-добрите майстори? - очаквам тук, онова ти стихотворение за математиката, понеже си нямам фейсбук... :-)))

И кога Фейсбук ще се изкачи до върха на твоята Планина, Индирам? :-)))
Чу
цитирай
5. ili4e - Прекрасно е, Валерий.
27.05.2016 16:11
Ти си готов да водиш Майсторски клас по поезия!
цитирай
6. deleted-4udovi6teto - Ти си готов да водиш Майсторски клас ...
27.05.2016 16:36
ili4e написа:
Ти си готов да водиш Майсторски клас по поезия!

Това е единственото изкуство, на което никой не може да те научи.
Благодаря.
Чу
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: deleted-4udovi6teto
Категория: Поезия
Прочетен: 9365969
Постинги: 2274
Коментари: 37980
Гласове: 26838
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930