Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.02.2010 15:26 - Кунева отказва предложението на Барозу, влиза в националната политика
Автор: meto76 Категория: Политика   
Прочетен: 860 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 20.02.2010 15:58


image
Меглена Кунева
Сн.: БГНЕС
Кунева отказва предложението на Барозу 20 февруари 2010 / News.dir.bg Меглена Кунева отклони предложението на Жозе Барозу да продължи работата си в Европейската комисия. Виждам своята роля да продължа да работя като политик, каза първият български еврокомисар. „След като взех окончателното си решение за едно широко коментирано предложение към мен, искам да го споделя с вас, защото много ценя интереса и подкрепата, която получавам от хората, медиите и институциите в нас”, каза Кунева пред "Фокус".

„Моите три години в Брюксел допринесоха за развитието на политиката на Европа и за образа на България. С мен остава огромното удоволствие от работата, приятелството и подкрепата, които получих от президента на Европейската комисия и от колегите. Бях много трогната от предложението на президента Барозу преди месеци – да продължа работата си в Комисията на високопоставена позиция. Приех го като оценка за работата си, която аз и екипът ми свършихме. Знаете, че имам изключителна привързаност към европейските институции и към талантливите хора, които работят в тях. Както казах и пред българските медии – към мен като към европейски политик има интерес, има интересни предложения, които ме радват, но това от президента на комисията Барозу беше особена чест за мен”, каза Кунева.

„Въпреки всички тези аргументи, аз виждам своята роля да продължа да работя именно като политик. Искам да имам свободата и енергията, да посвещавам знанията си за по-добра България, за по-добра Европа. Ние имаме в какво да бъдем първи. И България в ЕС и Европа в световен мащаб. С възходящото развитие на България печели Европа, с възходящото развитие на Европа печели светът и справянето с трудностите у нас е един много голям шанс за една нова и много енергична България – такава, каквато аз мечтая да видя в следващите години”, каза още Меглена Кунева.

http://dnes.dir.bg/2010/02/20/news5912072.html


Тагове:   отказва,   Кунева,


Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: meto76
Категория: Политика
Прочетен: 14614249
Постинги: 4396
Коментари: 12131
Гласове: 9761
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930