Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.04.2010 22:57 - Кеворк Кеворкян: Разберете и подкрепете прокурор Роман Василев, но всъщност подкрепете закона
Автор: meto76 Категория: Политика   
Прочетен: 12006 Коментари: 23 Гласове:
9

Последна промяна: 06.04.2010 23:17

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Кеворкян: Разберете Роман 06.04.2010 16:58 Разберете и подкрепете Роман Василев, но всъщност подкрепете закона. Иначе ще си останете поданици на мутрите, пише Кеворк Кеворкян в коментар за в. "Труд"   image 
Кеворк Кеворкян

Обречени сме да живеем с мутри. Само защото направи Лили полковник - понеже бе пяла на предизборната му кампания в Сливен - бившият военен министър Цонев трябваше веднага да бъде натирен.

Да не говорим, че имаше и купуване на гласове там.

Тези неща обаче отдавна не правят впечатление у нас, политиците мутри наложиха своите правила.

Медиите, с редки изключения, също отдавна са скарани с приличието. Понеже имат чиста съвест.

Когато военният министър - а всъщност някакъв си хлебар - разполага с безброй военни имоти на смешни цени, кой медиен собственик няма да толерира слабостите на хлебаря.

  Само вестник "Сега" системно се занимаваше с него, повечето от останалите медии се лигавеха с новия полковник - Лили, ах, колко си сладка. Да си шеф в армията и тя да пазарува хляб от твоя фирма - кой може дори да си въобрази това в един нормален свят.

У нас обаче - и за медиите - това е напълно допустимо. Хич не си въобразявайте, че от някоя телевизия можете да чуете нещо наистина смело - отдавна всяка доза храброст предварително се премерва с пипетката, а продуцентите нощуват със "Съновника на Рафаел" под възглавниците си.

Зависимостта на журналистическата наемна ръка е достигнала апогея си, а комплексите на репортерите от богатите хора разяждат професията.

Телевизиите не могат да разнищят нищо сами, присъстват единствено на аутопсии - но и тогава се държат предпазливо. Хлебарят Цонев сега е техният мъченик - фаворитът на чувствителните им сърца.

Ах, колко брутално бил арестуван! Преди време същите медии разтерзаха един отличен лекар от "Пирогов", понеже му бяха дали 60 евро - тогава бяха безжалостни, репортерите бяха като огладнели зверове. За 60 евро!

Е, дотам е храбростта им. А сега става дума за 1000 пъти по-голяма сума, за цели 60 хиляди евро - и то документиран подкуп. При 60 хиляди ставаме обаче много милозливи. Хлебарят бил унижаван, арестът му бил брутален и пр. глупости. 60 хиляди - дори да са монголски тугрици - разтреперват репортерите, те изпитват някаква слабост, а защо не и сладост.

Забелязал съм, че поначало подкупите събуждат в тях особен респект. Защо ли? Два дни поред в новините на "Би Ти Ви" се усукваха все около тази бруталност. Охотно намираха адвокатите на Цонев, но не и прокурорите, плурализмът не е валиден, когато става въпрос за министри - хлебари.

Втората вечер направо ни занимаваха с шмекерии - как хлебарят щял да съди страната в Страсбург, понеже бил унизен. Подкупът вече сякаш няма значение, на път е да бъде забравен, пропълзява отровната сянка на съмнението и подмяната. Това е днешна България - страна, скроена по адвокатски маниер.

Познавам мнозина от най-добрите български адвокати, приятел съм с някои от тях. Христо Данов, например, беше забележителен юрист, но също и забележителен човек. Още в средата на 90-те години той се терзаеше от онова, което се случваше с професията му. Ако беше жив днес, той щеше да я прокълне.

В поредицата на "Труд" за "Наглите" има един направо ужасяващ очерк, който дава представа колко дива страна сме. Повечето от касапите от тази група многократно са извършвали престъпления, но никога не са били осъждани - винаги са намирали начин да се измъкнат, може би понеже не са рязали уши и пръсти на адвокати или съдии.

Но ние сме срещу бруталността, нали. Има адвокатски кантори, които са известни с това, че могат да измъкнат от съда всеки негодник - мутра или министър, без значение, дори дявола могат да го пратят в рая. Известни са контактите им с личните им съдии, те дори не се крият.

Арогантността на някои адвокати вече е безпределна. Ако някой от групата на "Октоподите" само дори прошушне, че ще отреже кутрето, примерно, на адвокат Лулчева, тя ще вдигне врява до небесата.

Не можете да си представите дори какво ще последва, каква мътна река от заклинания срещу МВР и прокуратурата. Но когато клиентите й отправят заплахи към прокурори и вътрешния министър, това са бръщолевения.

Между другото, тя се самоцитира по един досадно комичен начин - била казала по някакъв повод, че е готова да разстреля парламентаристите, които били приели някакъв закон. За бръщолевенията обаче питайте пребития почти до смърт журналист Огнян Стефанов.

Адвокатите на хлебаря щели да пратят клипа с арестуването му в Страсбург. Прилича ми на едновремешните напъни на някоя провинциална партийна организация да се гласува осъдителна телеграма до президента Никсън заради войната във Виетнам.

Има и други клипове за изпращане - адвокатите да изчакат, та да си поделят пощенските разноски с прокуратурата. Например, онзи за комуникационната система на армията, поръчана от хлебаря. Между другото, само в репортажа на БНТ (Иво Никодимов) беше направена ясна връзка между ареста и тази афера. От "Би Ти Ви" от милозливост спестиха това.

И Диана Найденова упражняваше сарказма си в полза на хлебаря - защо не бил арестуван по подобен начин бившият здравен министър Нанев и пр. ("Нека говорят с Росен Петров"). Ако искаш да имаш добро бъдеще, скъпа, по-добре се порови в някои дела.

"Труд" трябва да препечата още два или три пъти онази публикация за "Наглите" - а пък дано Диана или някой друг да отиде и да открие въпросните адвокати и съдии. Няма нужда да разговаря с тях - да им занесе отрязаното кутре на някой от отвлечените, и само да им погледа физиономиите.

Все пак най-жалки са някои уличници от масовата преса, които плачат за загубените ни свободи. Самите те поругават непрекъснато свободата на словото, изнасилват го брутално, не оставиха нищо чисто - но и те оплакват ареста на хлебаря.

Всъщност истински бруталното е съвсем различно. То непрекъснато ни се натрапва от телевизионния екран - например, с изповедта на някакъв педераст, който не се свени да сипе отвратителни лъжи за Лили. Или за Емил Димитров, понеже е покойник и няма как да се защити - и то под благосклонния поглед на водещите. Хлебарят бил страдал - а страданията на поруганата ни обща памет?

Разберете и подкрепете Роман - зам. градския прокурор на София Роман Василев, но всъщност подкрепете закона. Иначе ще си останете поданици на мутрите. Чуйте внимателно още веднъж широко коментираната му реплика към хлебаря.

Щом за бъбривите адвокати онзи е светена вода - и това охотно се тиражира от телевизиите, защо пък за прокурора, който е адвокат на закона и разполага с доказателства, той да не е престъпник, защо?

Прокурорът не е някакъв търчи- лъжи, който се препитава, като употребява закона като надуваема кукла. Репликата е изречена от човек, който е достигнал предела си, понеже законът е стриван на прах пред очите му многократно от равнодушни и страхливи съдии и коварни адвокати.

Днес адвокатите, с помощта на медиите, вече искат да запушат и устата на обвинението извън всичко останало. Историята с хлебаря поначало беше с предизвестен край - понеже той беше подбран и наложен от царя, един напълно безразличен към общата ни съдба човек. И сега, разбира се, той мълчи.

Правилно, царят никога не е гледал на политиката като на нещо смислено, това за него е някакъв алъш-вериш - накрая и с историята. Защо тогава някакъв дребен хитрец да не стане военен министър.

Бойко измънка нещо не особено разбираемо за репликата на прокурора. И това не му прави чест. Това не е случаят с неговия Нанев - между другото, сякаш изваден от вътрешния джоб на царя. За него можеш днес да кажеш, че стоиш зад гърба му, утре да го хвърлиш на прокуратурата, а след няколко часа да кажеш пък, че е честен човек.

А пък междувременно Нанев дава кръв и всички телевизии го показват - и няма засега по-сполучлива метафора на днешна България. Давам кръв, след като хвърлих в небитието 2 млн. лв. държавни пари.

Словесните пируети на Бойко са забележителни, писал съм за това и друг път. Но сега зачестиха през критично кратки интервали от време. Освен това подозирам, че някои хитреци са влезли под кожата му и започват да го допингират, а той видимо обича да го хвалят.

Нали е българският Хелмут Кол, обединителят на България, помните надявам се. Онзи, който изрече това, вече си получи наградата. Съветниците на Б. Б. и на президента са в остър дефицит от идеи. Несръчността им беше очевидна при фантазното отстраняване на Първанов.

Никой не спечели от тази селска вечеринка. Никой не се сети да подскаже и на Първанов, че срещата му с Дянков трябва да е само три минути, за да му зададе три въпроса: "Милиардер ли съм според вас? Казвали ли сте го някога? Грешно сте разбран, така ли? Мерси".

След което президентството да публикува съобщение с отговорите на Дянков. И толкоз. А пък Б. Б. трябваше незабавно да се измъкне от процедурата за отстраняване - и пак щеше да спечели заради великодушието си. Но очевидно някой му влияе зле. Парламентарните дебати показаха острата липса на сръчни оратори в партията му.

Хората му получиха тежки удари - например ДПС (К. Костадинов) нокаутира депутата му Тошев, който навремето е бил в инициативния комитет за издигането на Първанов, а сега искаше отстраняването му.

Б. Б. трябва да издаде окръжно, че пируетите са позволени единствено за вожда. Хората му се оказаха несръчни статисти в едно представление, което самите те бяха инсценирали. Невъзможно е, разбира се, Павел Димитров от ГЕРБ да се състезава с проф. Корнезов, който беше необичайно артистичен.

БСП си бяха в привичната форма - в насипно състояние, като стока от магазин на "Алди". К. Добрев иронизира Б. Б., че бил мачкал ушите на Живков. Това свидетелство е от моя споменна книга, но звучи грубо, когато е извадено от контекста - друг път ще разкажа за тази история.

Докато спешно не открият някой добър полемист, избраниците на Б. Б. могат да четат вестници в залата и да си траят. Доста хора трябва да слушат по-внимателно Цветанов, за да не им изпопадат зъбите. Много интересен би бил сега, след арестуването на съдията Сантиров, и един разговор със съдия Куцкова, макар че може би след десетина дни ще бъде още по-забавен.

Бандата на Юзеирови мина всяка граница - ето това беше истински бруталното събитие на седмицата. Няма да сме държава, ако бъдат търпени още дори един ден. Да учредяваш етническа партия на Велики четвъртък с фес на глава! Тия типове открито ни се подиграват - онзи с феса не знаел какво носи на главата си, бил го купил обаче по време на екскурзия в Истанбул.

Но ако го арестуват, което трябва вече да се случи, пак ще се намери репортер, който да оплаква феса, за адвокатите да не говорим. В случая обаче Марина Цекова от "Би Ти Ви" свърши забележителна работа и остави едно мрачно свидетелство за съдбовното ни нехайство към историята. Подгизнали сме от съображения и страхове.

Харесвам Софи Маринова, но ме досрамя, като я видях да участва в това безчинство.

http://www.vesti.bg/?tid=40&oid=2890011

 

още по темата image Роман Василев - забележка или уволнение? image 143 | image18105 Роман Василев: Г-н Цонев, вие сте абсолютен престъпник image 361 | image35024



Гласувай:
9




1. meto76 - http://www. facebook. com/group. ...
06.04.2010 23:20
http://www.facebook.com/group.php?v=info&gid=111051902249816
цитирай
2. анонимен - Кеворк: Подкрепете Роман
07.04.2010 10:07
Да, наистина и аз си мислех как така прокуратурата ще наказва зам.прокурора на София, затова че се е обърнал към министър Н.Цонев не с думите - Уважаеми г.н Цонев, вие крадете, вие сте корумпиран, благодаря Ви от името на съдебната ни система, а му е казал в прав текст в прав текст "Цонев вие сте абсолютен престъпник". И нима Роман Василев не е прав. А ако комисията по етика към съдебната система накаже зам.прокурора Роман Василев тогава кой е прав - Цонев, че е крал безнаказано години, или Роман Василев, че го изобличава. Народе мой - понякога казвам, че в България няма прокурор или ако има той е скрит на сянка, а заместниците са изправени срещу корумпираните и мутрите. Но се питам и защо ли става това у нас? Отговорът ви е ясен нали? ТАКА, ЧЕ ПОДКРЕПЕТЕ РОМАН ВАСИЛЕВ ЗАЩОТО ТОЙ Е ПРАВ И АЗ БИХ ПОСТЪПИЛ ТАКА, ТА И НЕЩО ПОВЕЧЕ, БИХ ЗАПЛЮЛ Н.Цонев.
цитирай
3. анонимен - г-н Кеворк, вие сте пълен лаик, ако ...
07.04.2010 10:08
г-н Кеворк, вие сте пълен лаик, ако мислите, че адвокатите са ви виновни. НЕ СА ВИНОВНИ АДВОКАТИТЕ, ЧЕ СИ ВЪРШАТ РАБОТАТА - ВИНОВНИ СА СЪДИИТЕ, КОИТО НЕ ВЪРШАТ СВОЯТА. Много поздрави на колегите - ваши приятели, от които сте продобили такива грешни впечатления. И тъй като с тях май общувате предимно на маса - наздраве!
цитирай
4. анонимен - Дори не го прочетох цялото, такава ...
07.04.2010 12:33
Дори не го прочетох цялото, такава тъпотия не си струва загубеното време. Имам само едно да кажа - когато се бориш за правова държава, ТИ си първия, който трябва да спазва буквата на закона, независимо какви са ти убежденията и какво знаеш от хода на разследването. Явно обаче ЦЦ и прокурорчетата не разбират правовата държава така, както я разбират там, където тя функционира...
цитирай
5. анонимен - Поръчка
07.04.2010 12:37
Не уважавам г-н Кеворкян нито като журналист, нито като човек. Настоящата статия ярко илюстрира защо. Този човек (КК) е дипломиран юрист. Прекрасно знае що е то "презумпция за невиновност", ЕКПЧ и медийно шоу в което някой вместо професионално се държи като шериф в дивия запад. Т.е. Кеворкян знае, че Роман Василев се е издънил и поведението му няма нищо общо със закона, но публикува настоящия "апел". Г-н Кеворкян не прави нищо, което да не му е изгодно. Каква ли е настоящата му изгода?
цитирай
6. анонимен - анонимен подкрепете Роман Василев
07.04.2010 12:43
аз подкрепям прокурора извършил ареста .Както към всички престъпници така трябва и към този който купуваше розови БМВ-та и ощетяваше държавата с милиарди
цитирай
7. анонимен - БРАВО КЕВОРК, БРАВО РОМАНЕ !
07.04.2010 12:54
Кеворк, поздравления за куража да бъдат назовани нещата с истинските им имена. Изцяло съм зад Роман, защото и прокурора е човек, а и като знае достатъчно за конкретното лице (това което в общ план цял народ го вижда), то хлебаря си е жив престъпник и мястото му е в затвора, и на колене пред съдебната система.
цитирай
8. анонимен - Скрий се, пенсио!!!
07.04.2010 13:18
Оркян съвсем изкуфял. Аман от пенсионери, дето ходят из разни редакции
цитирай
9. rakovina - НЕ НИ ТРЕБАТ СЪДИИ А ОВЧАРИ ДА СЪДЯТ ЩОТО НЕ СА ТОЛКОВА КОРУМПИРАНИ
07.04.2010 13:18
Е НАЙ НАКРАЯ ЕДИН СВЕСТЕН ПРОКУРОР ДА ВИДЯ А НЕ ОНЯ КУКЛЮ -БОРИС ВЕЛЧЕВ И ЗА МНОГОТО РАБОТА КОЯТО ЛИЧНО РОМАН ВАСИЛЕВ ВЪРШИ НЕМА КАК И ДА НЕ СЕ ГРЕШИ НАЛИ ...КОЙТО РАБОТИ ГРЕШИ ,А ТИЯ ОТ ЕТИЧНАТА КОМИСИЯ И МНОГО ДРУГИ КВО ....ПРЕМЯТАТ СИ ГО ОТ ЕДИНИЯ КРАЧОЛ В ДРУГИЯ И СИ ПРАВЯТ КЕФА СЪС ТИЯ КОИТО СЕ ОПИТВАТ ДА СВЪРШАТ НЕЩО В НАШТА ОКАЯНА ДЪРЖАВА
цитирай
10. анонимен - ББ
07.04.2010 13:27
Винаги съм чел с удоволствие коментарите на г-н Кеворкян.Явно този път е бил по-вече подвластен и той на емоцията.Стигне ли и прокуратурата да се държи полицейски...значи вече сме тръгнали да ставаме полицейска държама.Незнам доколко и докъде е стигнала мафията,дали има поначало и мафия или става въпрос за организирани престъпни групи ,но едно стана ясно че за борба с мафията постоянно говорят хора от правителството а последно и прокурори.Вече дори не е интересна онази презумция за невиновност до доказване на противното.Достатъчно е МВР и някой прокурор да каже че са задържали еди кой си за еди какво си престъпление и дори не е необходимо да бъдат предавани на съд.Всички доказателства вече са произрачни-можем да ги прочетем в пресата дори и СРС-тата.Как ще ги осъди оня съд?ами ония гадните адвокати като се появят...Ето това вече се нарича обществен натиск върху съда.Обществото има право да знае всичко и когато всичко това ни се казва,а вече и показва и аз се питам защо съда не ги е вкарал в затвора досега,защо не се вслуша в сигналите които му се изпращат че доказателствата за виновността на тези големи престъпници(става въпрос все пак за една установена брой по списък) са безспорни и няма съд в Европа който да не ги вкарал в затвора досега.Както сме тръгнали най-добре е да се филмират(а те вероятно са и филмирани вече) и да ни ги покажат и останалите от списъка(вече 83 от тях биле осветени,задържани или разследвани) и да ги разпним я в Белене,я в Скравена,а защо не ги предложим за износ в друга страна(нали и ние вече участваме в подобен обмен на престъпници),а за това присъди не са и необходими дори.А за съда,той ни е препъни камъка от доста време...най-добре да му се спре финансирането,парите ще отидат за дофинансиране например в МВР или здравната каса.Толкова е просто!Да живее демокрацията...да влезе 9-ти септември!
цитирай
11. анонимен - подкрепям Роман Василев
07.04.2010 14:47
Знам че сбърка с тази реплика,но не бърка този който не работи. Не работи главният прокурор,но поне можеше да защити подчинения си който работи. Горе главата гн.ВАСИЛЕВ,защото други трябва да я наведат до земята.ПП. Гн.Кеворкян не е уместно точно вие да казвате на хората кого да подкрепят,все пак става дума за морална позиция,а не за ДОНОС.
цитирай
12. boyanov - към 10
07.04.2010 14:49
Сега... всички сме съгласни, че този арест бе показен, излишно драматизиран, глупашки изпълнен и левашки пуснат от т.нар. Пресцентър на МВР в медиите.
Но чак пък полицейска държава? Според разследващият прокурор този бил престъпник, и според него полицаите трябва да се отнасят с него като такъв. Вероятно прокурорът има доказателства. Дали са достатъчни - ще реши съда.
По-важното в статията на г-н Кеворкян е, че наистина се прави опит фокуса да се измести от арестите на високопоставени политици, върху дребнотемие. Ок, прокурорът сбъркал, извинил се, ще бъде и наказан дисциплинарно. Има провинение има и наказание.
Ще има ли наказание за по-сериозните престъпления обаче. Представяте ли си да излезе вярно че Масларова - бивша социална министърка е крала. От най-бедните, от на-онеправданите и безпомощните. Давате ли си сметка до каква липса на морал се е стигнало в политическата върхушка, която ни е управлявала толкова години.
И последно, смятате ли че корупцията е само в трите власти - купуват се само политици, съдии, министри, а "четвъртата власт" е чиста и неопетнена като родопска невеста?
цитирай
13. eloiz - До анонимен 10 и всички подкрепящи го
07.04.2010 15:33
"стигне ли и прокуратурата да се държи полицейски"... Стига бе! Ние сме имали прокуратура?!? Ние сме имали полиция?!? Ние сме имали достойнство, дето да може да бъде уронено?!? Леле...
В грешка си, пич. Ако поне малко бяхме хора, които имаха желание да живеят в нормална държава до сега някой да ги е изпозастрелял всичките клоуни в цирка... Някой, дето го мамят, крадат, дето живее с триста лева месечно и
е наясно, че няма как да има повече, ако не открадне... Без съд и присъда да би ги застрелял... Само че няма такъв човек...
цитирай
14. born - И какво лошо да сме полицейска държава ?
07.04.2010 15:34
Ако станем такава:
- педофилите ще са в затвора
- убийците ще бъдат също там
- крадците ще бъдат на същото място
- циганите ще станат съвсем кротки
- митничарите ще бъдат много по-бедни
- потенциалните престъпници ще се замислят преди да сторят нещо
- вечер ще можем да минаваме през парковете
- ще можем спокойно да ходим на футболни мачове
и пр. и пр. и пр.
ЧЕ ТОВА НИКАК НЯМА ДА Е ЛОШО !
цитирай
15. анонимен - @
07.04.2010 17:27
А трябва ли по същия начин да одобряваме Интереншънъл куотърли и някои немски журналисти, казали същото за премиера ни!?
цитирай
16. анонимен - А аз не искам
07.04.2010 17:31
born написа:
Ако станем такава:
- педофилите ще са в затвора
- убийците ще бъдат също там
- крадците ще бъдат на същото място
- циганите ще станат съвсем кротки
- митничарите ще бъдат много по-бедни
- потенциалните престъпници ще се замислят преди да сторят нещо
- вечер ще можем да минаваме през парковете
- ще можем спокойно да ходим на футболни мачове
и пр. и пр. и пр.
ЧЕ ТОВА НИКАК НЯМА ДА Е ЛОШО !

...да живея в КНДР! Ако не се сещате за тази абревиатура, тя означава Корейска Народно-Демократична Република. Не искам полицейска държава дори и управлявана от "най-хуманните" полицаи ББ и ЦЦ!
Аз си плащам данъците за да има ред, но не и полицейщина! За да арестуват такива като този хлебар-министър без превишаване на правата и да ги вкарват в затвора според това, което са извършили. Как ще го направят - техен проблем, за това им плащаме! Иначе - аут! Шута в г..а и да се готвят следващите. А своеволието на Роман само налива вода във воденицата на адвокатите.
Който иска полицейска държава - прав му път към КНДР! Аз съм живял 31 години в НРБ. Стигат ми. Тогава някои много се хвалеха, че имат "приятел кадесар". Такива г..олизци искат полицейска държава сега.
цитирай
17. darktales - Когато всеки път се демонстрира ...
07.04.2010 17:59
Когато всеки път се демонстрира максимална сила, впечатлението от нея малко се девалвира. Цонев все пак не е Бин Ладен.

Нормален арест+стабилни доказателства+бърз процес и накрая присъда.

Или шумен арест+прокурорски закани+всенародна радост и накрая край няма, т.е. точене, връщане и обжалване на делото, докато всички забравят за какво иде реч, а народът се радва на следващия проснат с белезници.
цитирай
18. анонимен - хм
07.04.2010 20:33
Този пък кой беше?
цитирай
19. анонимен - ББ
08.04.2010 11:49
За всички нас е важен крайният резултат-внесен обвинителен акт в съда,доказано престъпление и присъда.Когато полицаи и прокурори говорят предварително какво престъпление е извършено и кой е престъпникът и особенно когато става въпрос за политици(бивши и настоящи) съм много резервиран да го приема това за истина.Нали все пак в закона има един текст който забранява без разрешение на прокурора да се разгласяват факти и обстоятелства по конкретното дело.Нарушаването на тази забрана в някои случаи обслужва обвиняемите- тогава пак адвокатите и съда виновнинали?Особенно като си спомня само от близкото минало как по същият сценарий няколко министри влязоха в съда с подобни обвинения и бяха оправдани напълно-единият беше мистър 10% ,мир на праха му,а другият по няколко дела за милиони също оправдан и когато има повод винаги казва че е единственият доказано невинен(спестявам имената им).Тогава ние от обществото също бяхме включени в подобна кампания с правото ни да знаем какво прави държавата,как се бори с мафията и т.н.т. и бяхме употребени да дадем кредит на доверие на тогаващните управляващи.Освен това трябва да правим разлика когато става въпрос за престъпление по служба или такива извършени от длъжностни лица, че действията им може да се укорими с оглед тяхната целесъобразност,но да са законосъобразни.По същият начин утре може да се постъпи и по отношение на сегашните управляващи.Например как от гледна точка на Закона за държавният бюджет кмета на столична община може да укрие от управляващите 60мил.лева?Затова нека оставим емоциите настрани и да искаме присъди да видим сега,не след три години,когато може да се окажат и оправдателни.
цитирай
20. анонимен - az
08.04.2010 22:27
а бе хора каква полицейска държава .Думи думи може ли някой да ми каже една полицейска държава щото не ми е ясно . Май само е чешене на езици . Като бандите връткат цялата държава: що не ги ловите.Като ги натиснат малко ЛЕЛЕ ДЪРЖАВАТА БИЛА ПОЛИЦЕЙСКА . ПО ПРИНЦИП МИ ИДВАТ В ПОВЕЧЕ НЯКОИ КОМЕНТАРИ НА КЕВОРК , НО ТОЗИ ПЪТ МИСЛЯ ЧЕ Е МНОГО МНОГО ПРАВ
цитирай
21. анонимен - АЗ
08.04.2010 22:33
А МЕЖДУ ДРУГОТО КНДР Е КОМУНИСТИЧЕСКА ДЪРЖАВА !!
цитирай
22. анонимен - До № 16
09.04.2010 10:13
Не зная колко години и къде си живял,приятелю, но е видно отвсякъде, че си манипулиран до козирката. Никой не ти говори за КНДР, а за нормален живот, за който копнеят 95 % от ближните българи. А терминът "полицейска държава" е измислен за такива наивници като теб, за да могат да ги лъготят и използват, а те да се радват на бъзикането. Защото дотам идват нещата в латиноамериканската ни държавица - 95 % супербедняци, които ги манипулират да се радват, че не живеят в полицейска държава и 5 % крадливи супербогаташи, които вършат каквото им кефне с откраднатото от другите. Радвай се, че живееш в такава неполицейска държава и питай: сапуна за въжето, с което те бесят ти ли ще си купиш или ще го отпуснат по социална линия.
цитирай
23. анонимен - Учтиви арести
14.04.2010 07:46
Да видим едно клипче с арест в САЩ...Там са много вежливи.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: meto76
Категория: Политика
Прочетен: 14614327
Постинги: 4396
Коментари: 12131
Гласове: 9761
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930