Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.06.2011 18:48 - Стига толкова! Отворено писмо до премиера Бойко Борисов
Автор: meto76 Категория: Политика   
Прочетен: 3800 Коментари: 5 Гласове:
10

Последна промяна: 24.06.2011 18:51

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Стига толкова! Отворено писмо до премиера Бойко Борисов
 23 юни 2011 г.

image

Уважаеми г-н Премиер!

Пише ви един обикновен български пенсионер, с 42 години трудов стаж като тракторист, комбайнер, монтьор, шофьор, стругар и строител. През целия си живот съм работил достойно и резултатите от труда ми винаги са се виждали, можело е да се пипнат дори с ръка. За трудовия си стаж сега получавам сумата от 173 лв. 08 ст. Синът ми е завършил икономика и скоро сметна, че удръжките за всичките ми години труд възлизат малко над 25 хиляди лева.
 
Значи с тази пенсия мога да живея още 145 г. без да тежа на държавния бюджет, защото предварително ми е удържано десетки пъти повече. Сега съм на 72 години и като се има предвид средната продължителност на живота  у нас излиза, че останалите пари от пенсията ми държавата просто ще ги лапне! А някои казват, че вече ги е лапнала!!!

Г-н Премиер, знаете ли колко струват тока и водата за населението, и по колко пъти ги увеличават всяка година? Знаете ли, че килограм кашкавал е повече от 10 лв., че сиренето и месото са 8 лв., че лекарствата у нас са три пъти по-скъпи от лекарствата в останалите европейски страни? Знаете ли, че дори хлябът струва 1 лев? Известно ли ви е, че месецът има средно 30 дни, в които трябва да се храним, за да живеем? Чувал ли сте колко високи са данъците в държавата? Изобщо в час ли сте г-н Премиер, че да живея на ръба на оцеляването, като изряден данъкоплатец, са ми нужни най-малко 350 лв., което е два пъти повече от сегашната ми пенсия?

  И питам защо някой трябва да ми лапка паричките, които съм заработил с труд, а не да ми се дадат, както ми се полага?

 Тук вече търпението ми свършва и от „уважаеми” преминавам на „неуважаеми”!

 И така, НЕУВАЖАЕМИ г-н Премиер, бихте ли ми отговорил, защо апартаментът ми за последните 20 години е разбиван точно 11 пъти /3 пъти за последните 2 години/, мазето – 24 пъти, а полицията не хвана никого до сега? Защо на малката уличка с дължина от 85 м. където живея, има 132 дупки, по-големи от 10 см. широчина?

Какво ме топли мен някаква магистрала, която нито съм видял, нито ще ползвам? Какво ме интересува някаква спортна зала в столицата, като живея в провинцията и едва изкачам стъпалата до третия етаж, където е апартаментът ми? Защо в целия квартал, от седем градинки остана само една и тя е пълна с кучета и кучешки изпражнения? И странно защо, от 20 апартамента в нашия вход, има 18 завършили висше образование младежи, от които само двама работят?

Къде ви е стратегията за развитието на икономиката, г-н Премиер, къде ви е планът за развитие на държавата?

Знам, че ще измислите какво да отговорите! За разлика от всичко останало, тия неща ги можете. Комунистите крали и затова сме на това дереже! А вие какво сторихте, за да върнат откраднатото, НЕУВАЖАЕМИ г-н Борисов?

Защо съдът и полицията са с най-раздут щат в Европа, с най-висока корупция и с най-ниска ефективност на работата? За какво сме ви избрали всъщност? Да колекционирате лентички и междувременно колите, които ви возят, да блъскат другите автомобили на пътя и да газят пешеходците ли?

 Ееееее, вече не! Стига толкова, НЕУВАЖАЕМИ г-н Борисов!

 Повече за вас и вашата партия няма да гласувам, поради следните причини:

Не съм крупен монополист!

Не съм мутра!

Не съм крадец – милионер!

Не съм полицай или пожарникар!

Не съм комунист!

Не съм циганин, ром, коняк или както щете!

Не съм глупак, макар да търпя вас и подобните ви вече 20 години!

Аз съм най-обикновен български пенсионер  и заради лъжите, кражбите и геноцида срещу мен, на следващите избори от моя страна ще получите единствено среден пръст!

 

Без уважение:

Марко Тотев - пенсионер



http://zonabg.info/Tochka.40_43/17624.article/


http://svejo.net/1174344-globalization-stiga-tolkova-otvoreno-pismo-do-premiera-boyko-borisov




Гласувай:
10



1. karambol5 - Трябва да питаш не само него, а и тези ...
24.06.2011 19:09
Трябва да питаш не само него , а и тези преди него ! Не го забравяйте !
цитирай
2. ok3223 - Изпусната е нещо.
24.06.2011 20:04
Случайно ли, или е провокация...на на гадина, която се подиграва
със съдбата на един пенсионер.
А ТОВа Е В МОЩАБА.
нАВРЕМЕТО
173 ЛЕВА БЯХА ПРИЛИЧНИ ПАРИ:
хляба 20ст; сирене 1.20; месо 1.50;
парно за апартаменТ на месец 10лв;
ток 5-6 лв;
трамвай 4ст.билет; и тн.
В това е разликата голяма.
В мащаба. 1 към 5-8.

цитирай
3. hatanasov - 2. ok3223 - Изпусната е нещо.
24.06.2011 23:10
А при Жан пенсията беше 5 долара.
цитирай
4. zabylgarite - Престъпници управляват
26.06.2011 16:44
от 1944 досега
за които чуждото е свое
всичко чуждо е тяхно

няма и съд
защото вече крадците и престъпниците назначават и съда

Бог да ни помага!!!
цитирай
5. megafon - Пенсионере,
30.06.2011 12:06
ти досега къде спа и бля?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: meto76
Категория: Политика
Прочетен: 14605246
Постинги: 4396
Коментари: 12131
Гласове: 9761
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930