Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.03.2015 22:09 - Колко самолета е необходимо да бъдат свалени та да се обедини ЕС ?
Автор: podvodni Категория: Политика   
Прочетен: 32399 Коментари: 64 Гласове:
31

Последна промяна: 27.03.2015 00:04

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
  Рядко самолетна катастрофа ми прави такова впечатление. Особенно когато е станала над цивилизована страна и то самолета да е от реномирана марка (всичко това по западните стандарти). Истината е, че катастрофата  с германският Еърбъс над Франция е, по мое мнение, много по-интересна от от краша на "Еър Ейша" над Украйна или мистериозно изчезналият самолет на същата компания в Индийският океан който и до ден днешен не могат да намерят и едва ли някога ще бъда открит.
От извастно време по НД ударно вървят 2 сериала - "Разследване на самолетни катастрофи" и  "Мигове от катастрофата". Та от тези сериалчета които са направени доста интересно, се затвърждава в съзнанието на гледащите, че за самолетните катастрофи има само две причини - техническа неизправност или пилотска грешка. Разбира се исключения винаги има, но те почти не попадат в "светлината на прожекторите".
И така сугестирани, трябва да приемем, че катастрофата със самолета на "Германски вятър" е в следствие на една от двете причини. Убеден съм, че болшинството от турскосериало гледащите в ЕС ( и не само ) вече са убедени, че вторият пилот е разбил самалета. Поне такива са последните новини.
Но.......
Както обикновенно, някой някъде се дъни и почти насира положението и добре замислената онфанзива. Склонен съм да приема, че издънките стават от бързане и нетърпение поради шеметно развиващите се събития и липсата на достатъчно време от малко по-инаква гледна точка и тенденция, от колкото , те са в следствие на глупост и тъпотия.
Та ето какво ми хвана окото при тази катастрофа - обявяването на тридневен траур.
На пръв поглед - нищо необичайно, даже бих казал напълно в реда на нещата от гледна точка на това, че имаме трагедия и нелепо загинали 150 души. 
Обаче, интересното в случя е, не толкова обявяването на тридневен траур, нито скоростта с който той се обяви ( на следващият ден от катастрофата), а факта, че се обявява траур за целият Европейски съюз.
Чаткате ли разликата - траур във всички 28 държави влизащи в този политически съюз. 
Не в Германия, Франция или в друга държава от които са загиналите пътници, а във всички 28 държави.
Т.е. аз трябва в момента да съм в траур!!
Е, не съм, защото няма намерение да играя тяхната игра!

Защото не понасям двуличие и арогантност!

Защо смятам че чиновниците от ЕС са двулични и арогантни дебили.

Преди два дни информационото пространство отрази и наблегна на новината, че германски самолет се е разбил във Франция. Катастрофи със самолет са ставали, стават и ще стават за в бъдеще. Въпреки всичко, това се остава най-безопасният вид траспорт, съпоставен с автомобилният. Та, научихме че самолета се е разбил във Френските Алпи на височина 2500 метра. Не за пръв път самолет се разбива в планински масив. И от тук започват страностите.
Страност първа - по първоначални данни самолетът се е снишавал цели 8 минути. След ден, минутите се увеличават на 10, а след още два - на 12.
Глей ти майтап, и защо така увеличават времето за снижение?
Самолета се е движил на височина 10 500 метра и се е разбил на височина 2500 метра. Значи в снишение самолета е преодолял 8000 метра.  В първият случай (8 минути) самолета е падал със скорост 1000 м./м.- 7 гр. крен на снижение, във вторият (10 минути) - 880 м./м.- 5 градуса крен, а във третият ( 12 минути) 666 м./м. - 3 гр. крен.  Като се вземе в предвид и скоростта на движение на саморета - 850 км/ч, то става видно че в първият случай самолета е прелетял растояние около 112 км, във вторият - 140 км., а в третият 170 км. 
Каква е целтта на цялата тази неразбория, все още не зная! Но някой иска по вдсякакъв начин да отмести светлината на прожекторите от района на Ница, защото градът се намира на 100-тина километра от Барселонет - мястото където се е разбил самолета.
Друго което прави впечатление, е натъртването, че самолета е бил в безупречно състояние, въпреки преклоната си възраст и близкият край на неговият ресурс. Е вярно, ден-два преди фаталният полете имал някакъв проблем, но той бил отстранен. Проблемът е бил във гондолата на предният колесник - това по първоначална информация, а в два дни по-късно се окзава, че проблемът е бил едно игоряло реле в системите за управление което било подмемено. Ей ви на и страност №2.
И какво остава? 
Пилотска грешка, по НД!
След намирането на черната кутия в която са записите от разговорите, който била силно повредена ( лекинко ни подготвят за възможността другата черна кутия с техническите параметри на полета, да бъде унищожена, което по някаква случайност се оказва точно такава), изведнъж става ясно, че баш пилота е виновен за катастрофата.
И как се разбира? 
Ми по утвърденият начин от близо година на сам - разкритие на СМИ. Някакъв американски вестник излезе с новината, че звукозаписната кутия разкрила, че един пилот е бил извън кок пита и не е могъл да си влезе на работното място защото вратата била залостена. Новината, вестникът, научил от високопоставен анонимен источник участващ в разследването на катастрофата. Естественно, официално съобщение от раследващият екип няма, но тази новина вече се превърна в доказателство и то неоспоримо. Което ме подсеща, че инфото на което се обляга Джейн Псаки и цялата американска администрация за конфликта в Украйна, ще да е вярнозащото произлиза от СМИ, а не от официалните институции. 
Няколко часа по-късно, научаваме, че пилотът който е бил в кокпита е бил помощника на капитата, който бил с някакви си 630 летателни часа нальот. 
И така, виновника вече е на лице и официално обявен , и сега следва доказване на неговата вина. Схващате ли - втори пилот, т.е. не е капитана, следователно е съмнителен. Не може капитана който да върши нещо нередно. Все пак е капитан, не е на петел джуката. Малко летални часове - 630 срещу над 10 000 на капитана. Т.е. пълна неопитност и некомпетентност, независимо, че е завършил с отличие подготовката за пилот в "Луфтханза" и е имал добри показатели. Преместване от "Луфтханза" в "Германски крила" (Джърман уйнкс). Следователно това преместване е довело до психическо разтройство и депресия. 
Ей ви на ифактите накарали вторият пилот да се заключи в кок пита и да бухне самолета в Алпите, за да се самоубие независимо, че така жертва живота на още 144 невинни души. Останалите 5 души екипаж, като част от структурата на "Луфтханза" споделят вината на авиокомпанията, довела до душевното травматиране на вторият пилот.
Между другото, се намира и втората черна кутия, която се оказва адски силно повредена и без записното устройство. 
Един въпрос!
Да знаете кой детаил на самолета е най-здравата му част?

Тооооочно така - черните (яркооранжеви ) кутии.

Само, че тук ни убеждават че черните кутии са направени от велпапе увити в термосвиваемо фолио като противоводна защита. А тази илюзия се затвърждава от новината, че сблъсъка е бил такъв, че самолета се е надробил на съвсем малки парченца, най голямото от което е било в размерите на автомобил.
Значи, при такъв случай, няма начин черните кутии да се окажат читави, а ще бъдат яко увредени.
И ткака, записното устройство на което нните от полета и работата на системите липсва и по всичко изглежда че ще бъде безвъзвратно загубено, поради адският удар довел до разпрашаване на самолета и непристъпното място на катастрофата. Поради това, шансът да се научи нещо повече за полета и неговото протичане е равен на нула, а виновникът за катастрофата ще си остане вторият пилот, въпреки, че аз ( и не само аз) съм убеден, че той няма никаква вина за тази случка.

Защото един самоубиец, няма да се самоубива адски бавно, снишавайки самолета почти неусетно за пътниците, а ще го насочи вертикално на долу, най-малкото да не се разкандърдиса.  
И
 второ, защото на мястото на катастрофата няма пожар и не е имало.
Да да, правилно сте прочели - няма и помен поне от мъничко огън.
Защото самолета който е бил пълен с керосин за полет от 3 часа - близо 5 000 литра, не се е взривил в момента на сблъсъка така като стана със самолетите бухнали се в кулите близнаци и онзи който биде свален нейде в полята на Пенсилвания.

Не зная дали в кокпита е липсвал капитана, но съм убеден, че в резервоарите не е имало и капка керосин в момента когато самолета се е намирал в околностите на Ница. 
Т.е. самолета е излетял с малко над 1800 л керосин в резервоара си, но по някаква странна причина уредите са отчели, че резервоарите са били пълни с достатъчно гориво за полета.  А кота с вземе в предвид, че половин час преди катастрофата, наземният контрол губи всякаква възка със самолета, то натделява съмнението, че катастрофата е желана и подготвена с някаква цел.
Предпочитам да вярвам ( или по-точно, да се самозаблуждавам) , че причината не е признаците на разпад на ЕС, и тази катастрофа да бъда претекст за неговото обединяване и сплотяване в момент на трагедия, а че има нещо по-дълбоко, но като споменах по-горе за безпецедентният траур наложен в целият ЕС, не ще мога да остана дълго време с тази си вяра.
Но не бива да забравяме, че обикновенно , елита с един истрел цели няколко заека.

Не си мислете, че съм напълно безчувствен към тази трагедия!
И аз като всеки човек изпитвам чувства и съчувствам на роднините и близките на загиналите, но това по никакъв начин няма да ме накара да стана доброволна пионка в нечия извратена игра.



Гласувай:
33



1. panazea - ЕС въпреки това , ще се разпадне !
26.03.2015 22:34
Защото центробежните сили са големи и защото на хората им писна от тези .
Фалси е кортези- фалшиви и любезни .
цитирай
2. planinitenabulgaria - Докато Европа не се обедини и на нея да й застанат начело
26.03.2015 23:05
Путин и Ким Чен Ун, нешата няма да се оправят. Така разбрах аз постинга. И един поздрав от мен със звученето на написаното в него - превод на текста на езика на музиката. Само дето текстът на песента е доста по-смислен:

https://www.youtube.com/watch?v=fzT7ghFvuXo


цитирай
3. min4o - "че катастрофата със самолета на "Германски вятър"
26.03.2015 23:37
Germanwings - германски крила, а не вятър:-( Не се излагай.
wings = крила
wind = вятър
цитирай
4. podvodni - Germanwings - германски крила, а не ...
26.03.2015 23:53
min4o написа:
Germanwings - германски крила, а не вятър:-( Не се излагай.
wings = крила
wind = вятър

Печелиш! Ще поправя!
цитирай
5. podvodni - Путин и Ким Чен Ун, нешата няма да се ...
27.03.2015 00:02
planinitenabulgaria написа:
Путин и Ким Чен Ун, нешата няма да се оправят. Така разбрах аз постинга. И един поздрав от мен със звученето на написаното в него - превод на текста на езика на музиката. Само дето текстът на песента е доста по-смислен:

https://www.youtube.com/watch?v=fzT7ghFvuX




А мерсаж за поздрава, но не вдявам бъкел грузински.
Обаче, ще напвавя едно яко предложение:
Ако ми посочиш, даже и намек за Путин, Русия, Ким Чен УН, Ким Ир Сен, социализъм, комунизъм и пр., имаш от мене едномесечен престой където пожелаеш. Ако щеш даже и на МКС. Напълно безплатно на мои разноски.
цитирай
6. podvodni - Защото центробежните сили са го...
27.03.2015 00:04
panazea написа:
Защото центробежните сили са големи и защото на хората им писна от тези .
Фалси е кортези- фалшиви и любезни .

Центробежните сили наистина са огромни, но и стремежите за запазване на статуквото никак не са малки и безобидни.
цитирай
7. slavimirgenchev1953 - Комунисто-русофилите
27.03.2015 00:04
по произход, призвание и участ са тъпи копелета, но ти чупиш рекордите. Уникално тъп.
цитирай
8. podvodni - по произход, призвание и участ са ...
27.03.2015 00:07
slavimirgenchev1953 написа:
по произход, призвание и участ са тъпи копелета, но ти чупиш рекордите. Уникално тъп.


Удоволствието е изцяло мое, да гледам как се нервиш и хвърляш къчове като изкуфяло магаре!
Наминавай по-често!
цитирай
9. mominasylza - Поздрав и от мен
27.03.2015 00:09
Прочетох те с удоволствие. И двамата пилота са били на обучение за няколко месеца в Аризона.Заедно.
цитирай
10. getmans1 - Подводни-Я, със ...
27.03.2015 00:10
... целият ти анализ мога да се съглася, дори и за горивото, но това за умисъл с цел обединяването на ЕС е направо, уникално!

Изплувай малко на чист въздух бе човек, може и да ти помогне! :)))
цитирай
11. mominasylza - поздрави
27.03.2015 00:14
Това не ми харесва.Допуска се наистина само тази информация до пресата,която е приемлива и е в полза. Преди да излезе от кабината пилотът казва едно последно изречение на А.Л. който след това се заключва и блокира от вътре вратата. Мойе и да ми се привижда МК ултра.знам ли.
цитирай
12. podvodni - . . . целият ти анализ мога да се съ...
27.03.2015 00:24
getmans1 написа:
... целият ти анализ мога да се съглася, дори и за горивото, но това за умисъл с цел обединяването на ЕС е направо, уникално!

Изплувай малко на чист въздух бе човек, може и да ти помогне! :)))


Я си помисли, кой трябва да вдишне по-дълбоко чист въздух?
Къде ти бе умът та не можа да вденеш писаното от мен, че елита винаги острелва по няколко заека с един изтрел?
В портмонето на жена си ли го остави?
цитирай
13. podvodni - 9. mominasylza
27.03.2015 00:27
mominasylza написа:
Прочетох те с удоволствие. И двамата пилота са били на обучение за няколко месеца в Аризона.Заедно.


Писаното от мен е на прима виста.
Нямаше да го драскам този постинг, ако не бе тъпотията "Тридневен траур за цялото ЕС" и ултра скоростното "разрешаване" на катастрофата.
Те първа ще изкачат още доста интересни нещица.
цитирай
14. mominasylza - oсвен това
27.03.2015 00:29
във Дие Велт е цитирана френската преса със съобщението,на френската транспортна министърка Роял,че военен самолет е бил вдгнат по тревога за да лети към и до А320. Моят приятел изказва тука теорията да не би да е свален по особенни причини самолета,което и обеснява липсата на изгорени останки/керосин/ и пръснатият на малки части самолет. Защо най големите останки не са по големи от кола
цитирай
15. podvodni - 11. mominasylza
27.03.2015 00:37
mominasylza написа:
Това не ми харесва.Допуска се наистина само тази информация до пресата,която е приемлива и е в полза. Преди да излезе от кабината пилотът казва едно последно изречение на А.Л. който след това се заключва и блокира от вътре вратата. Мойе и да ми се привижда МК ултра.знам ли.


О-оо, не само това, но и манипулацията с уредите, загубата на свръзка, блокирането на радарите в цяла западна Европа за малко повече от минута точно във времето на катастрофата.
Хи-хи-хи, знаеш ли кога се разби самолета на Германските криле във франция?
Подсказвам - на 77-я ден от атентата в "Шарли Ебдо" който бе на 7.01.
Ама още е рано за тази тема.
цитирай
16. podvodni - 14. mominasylza
27.03.2015 00:54
mominasylza написа:
във Дие Велт е цитирана френската преса със съобщението,на френската транспортна министърка Роял,че военен самолет е бил вдгнат по тревога за да лети към и до А320. Моят приятел изказва тука теорията да не би да е свален по особенни причини самолета,което и обеснява липсата на изгорени останки/керосин/ и пръснатият на малки части самолет. Защо най големите останки не са по големи от кола


Четох подобно инфо което ме навежда на мисълтта, че еретичната мисъл, че военният самолет е бил за свидетел. Ако Еърбъса е бил отскрелян във въздужа, то останките биха се разпръснали на огромна площ, а те са концентрирани на сравнително малка такава, което е знак че самолета е паднал цял.
Другото интересно нещо в една самолетна катастрофа е, че почти винаги опашката ( където се намират черните кутии) остава с най-малко повреди или е цяла. Практиката там да се помещават черните кутии е плод на изводи направени от предишни катастрофи.
цитирай
17. getmans1 - 15. podvodni - 11. mominasylza 00:37
27.03.2015 01:10
.... Няма начин, за да гледаш така цинично на нещата трябва да си има причина!
Сигурно ако беше станало ден по рано или късно пак можеш да го свържеш с каквото си щеш събитие, например 99-я ден от Рождество Христово.

Определено за такова мислене има някаква причина която няма връзка със зравия разум!

/ у дома, аз съм „чичко паричко“ /
цитирай
18. mominasylza - някъде прочетох
27.03.2015 01:20
че дата съвпада с нападението на Нато над Югославия. Забравих числата,само ми направи впечатление,но не разбирам и връзката,ако има евентуално такава.
цитирай
19. podvodni - 17. getmans1
27.03.2015 01:24
Ми тъ де, аз какво казвам? Има си причина, разбира се! Ама не е, че вторият пилот бил се чалдисал или пък техническа повреда на самолета.
Причините и целите на тази катастрофа са многопластови. Далеч съм от мисълта че се цели само консолидиране на ЕС въз основа на трагично събитие.
А такива готвени събития с ясни и не толкова ясни ( за съвокупното зомби население) стават на точно определени за целта моменти. А тези моменти пък някакси съвсем странно и случайно резонират по определен начин с други моменти и събития.

И аз си мислех че у нас съм големата работа, до момента когато не ме светнаха за зависимостта на главата на семейството от желанията на шията на семейството.
цитирай
20. podvodni - че дата съвпада с нападението на ...
27.03.2015 01:29
mominasylza написа:
че дата съвпада с нападението на Нато над Югославия. Забравих числата,само ми направи впечатление,но не разбирам и връзката,ако има евентуално такава.


24 март 1999 г.
цитирай
21. getmans1 - По-лошо от зомбирането е ...
27.03.2015 01:53
podvodni написа:
Ми тъ де, аз какво казвам? Има си причина, разбира се! Ама не е, че вторият пилот бил се чалдисал или пък техническа повреда на самолета.
Причините и целите на тази катастрофа са многопластови. Далеч съм от мисълта че се цели само консолидиране на ЕС въз основа на трагично събитие.
А такива готвени събития с ясни и не толкова ясни ( за съвокупното зомби население) стават на точно определени за целта моменти. А тези моменти пък някакси съвсем странно и случайно резонират по определен начин с други моменти и събития.

И аз си мислех че у нас съм големата работа, до момента когато не ме светнаха за зависимостта на главата на семейството от желанията на шията на семейството.


... самозомбирането !
От заглавието, и до този ти коментар ясно и отчетливо се вижда как яко си навиваш пружинката. Яко и упорито!

Колкото до битовизмите, всяка къща си има своите закони, спи спокойно и дишай дълбоко, ако можеш и мен не ме мисли. :)))
цитирай
22. milady - поздрави ,подводни!! пак в 10 /ката ....
27.03.2015 09:22
„ абе някой не прави ли “анкета “скоро за
Обединена ЕС Армия !!!!
май в блог вълна беше ,или ....
цитирай
23. aliya - Известно е, че рязката промяна в ...
27.03.2015 09:30
Известно е, че рязката промяна в магнитното поле води до блокаж в компютърните системи на самолета, включително и до блокиране на вратата на пилотската кабина, заключваща се електронно. А точно с промяна в магнитното поле на земята работи системата ХААРП, която уврежда климата на земята ни напълно целенасочено. И сваля самолети. Като се сменя магнитното поле на земята на определени точки, се играе с атмосферното налягане, което от своя страна предизвиква бури и климатични катастрофи. И това е задачата на ХААРП! Според мен тези ужасни самолетни катастрофи, все по-чести и все по-необясними напоследък, се дължат на човешката безотговорност. Някои с много пари и власт решиха, че могат да го играят Господ и да променят климата на земята. Наричат го Геоинженеринг, а всъщност причиняват небивали бури, завихряне на атмосферата с резки промени в налягането й, поразяване на цели райони и страни на земята с небивали преди наводнения или засушавания. България също е част от този пъклен план, а небето й е нашарено от химическите следи на тайнствените самолети извън графика. И докато се правим, че проблемът не съществува, самолети с невинни деца на борда ще падат, домове ще потъват под водата. Нашият мъдър народ има една хубава поговорка: Докато мъдрите се намъдруват, лудите се налудуват!
цитирай
24. podvodni - 21. getmans1
27.03.2015 10:03
Тъй-тъй, всеки опит за исказване на мнение различно от официалното което се афишира по СМИ е самозомбиране и е опасно за вашето (нашето) здраве, а често и живот. Независимо, че официалното становище тотално противоречи на фактите!
И всеки който се опитва по някакъв начин да противоречи на официалната теза е самозомбиращ се фантазьор, социопат, или, най-малкото, путинист.


И не се безпокоя за теб, защото по никакъв начин не ми влияеш.
цитирай
25. podvodni - „ абе някой не прави ли “анкета “с...
27.03.2015 10:08
milady написа:
„ абе някой не прави ли “анкета “скоро за
Обединена ЕС Армия !!!!
май в блог вълна беше ,или ....


Тъ де - обща армия, общ национален траур ( иде реч че вси сме едно цяло, демек - държава с всичките атрибути на държавата, а в някои държави и жените са общи), обща външна политика и пр. общи неща. Естественно, и негативите ще бъдат общи, но позитивите - само на определени страни и елита.
цитирай
26. podvodni - 23. aliya
27.03.2015 10:19
Определено, с натъртването на тезата за изперкалият втори пилот, и то така упорито и то в такива супер кратки срокове, някой се опитва да прикрие нещо не чак толкова безобидно и тревожно.
Ако вземе като сравнение две напълно различни катастрофи, но с един и същ фатален край, то възникват доста неудобни въпроси.
Според медиите и официалната версия, черните кутии на германският самолет са увредени почти до степен на неузнаваемост, но едната, най-важната за официалната теза - звукозаписната, бива разчетена в супер кратки срокове и затвърди лъжата. Обаче, черните кутии на самолета свален над Украйна, които са в почти перфектно състояние ( все пак това е най-здравата част на един самолет) все още не са разчетени и никой не знае за тяхното съдържание.

Ещо така бе Миме?
цитирай
27. ednalady - поздрави ,май Френд ! Да имаме Един Достоен Пост на Първа. да го еБъ.Вчера си джиткам обратно към къщи и ...Хоппп
27.03.2015 10:41
podvodni написа:
mominasylza написа:
Прочетох те с удоволствие. И двамата пилота са били на обучение за няколко месеца в Аризона.Заедно.


Писаното от мен е на прима виста.
Нямаше да го драскам този постинг, ако не бе тъпотията "Тридневен траур за цялото ЕС" и ултра скоростното "разрешаване" на катастрофата.
Те първа ще изкачат още доста интересни нещица.



Очаквах Отговора ти още в4ера.....
спонтанно ми влезе в главата това ;)
цитирай
28. getmans1 - Подводни вече съмна ако и да няма слънце ...
27.03.2015 10:52
...- в коментар N 10 съм отчел всичко, все пак този траур е акт на съпричастност и не е ЗАДЪЛЖИТЕЛЕН за целия ЕС.
Много добре знаеш, че реално траур е обявяни в засегнатите държави.

Сега на дневна светлина виждаш ли, усещаш ли есенцията в коментара ми, не знам как е долу под водата но тук горе се усеща! :)))
цитирай
29. getmans1 - 23. aliya - Известно е, че рязката промяна в ...
27.03.2015 10:59
.... НААRP, е американската инсталация и програма за която твърдят, че в момента не работи ама има и други, нещо за тях, или те са от добрите!?!
цитирай
30. podvodni - . . . - в коментар N 10 съм отчел вси...
27.03.2015 11:05
getmans1 написа:
...- в коментар N 10 съм отчел всичко, все пак този траур е акт на съпричастност и не е ЗАДЪЛЖИТЕЛЕН за целия ЕС.
Много добре знаеш, че реално траур е обявяни в засегнатите държави.

Сега на дневна светлина виждаш ли, усещаш ли есенцията в коментара ми, не знам как е долу под водата но тук горе се усеща! :)))


Андак де, не е задължителен! Но вчера разкатаха по телевизиите един кмет от една община дето не щял да бъде траур. За сега докато все още "не е задължителен" първо ще се възмущаваме, после ще анатемосваме докато стигнеме времето когато ще се наказваме и ще се задължаваме.
Нали чаткаш на къде бия?
Горе-долу към казуса Холокост вървим!

Ако желаеш да бъдеш "Шарли" - твоя воля!
цитирай
31. podvodni - Айдеее, появи се и брадва в целият ...
27.03.2015 11:31
Айдеее, появи се и брадва в целият този цирк.
Значи, вчера стана известно, че първият пилот чукал лекичко по врата за да влезе, а по- късно етропал силно - поне това става ясно от изказванията на "компетентните" лица.
Днес, вече имаме достоверната информация, че кептана е действал с брадва та да влезе в кокпита.
В задачката се пита - кога кептана е взел брадвата която се намира в кокпита? Преди да излезе или след като вторият пилот е залостил врата.

Според мен, кептана е излезнал от кокпита да цепне некое и друго дръво за да подсили огъня щото машината е губила скорост.
цитирай
32. didanov - най вероятно самолетът да е свален по следния начин
27.03.2015 12:08
http://www.politikus.ru/events/46503-amerikanskie-lazernye-ispytaniya-stali-prichinoy-unichtozheniya-avialaynera-germanwings.html
цитирай
33. born - С една дума за кеф на русо и Путино...
27.03.2015 12:29
С една дума за кеф на русо и Путинофобите Булгармаунтин и СлаволюбГенджев : CHERCHEZ LE PUTIN !
цитирай
34. podvodni - С една дума за кеф на русо и Путино...
27.03.2015 12:38
born написа:
С една дума за кеф на русо и Путинофобите Булгармаунтин и СлаволюбГенджев : CHERCHEZ LE PUTIN !


Ами въпрос на време е, раследващите властти да открият дневника на вторият пилот където пича е записал своите опасения, че се страхува за живота си защото смята, че Путин е дал заповед за неговото ликвидиране, щото на своя 27-ми рожден ден вместо водка "Путинка"си е купил бонбони от фабриката на Порошенко та да почерпи колегите си.
цитирай
35. podvodni - http://www. politikus. ru/eve...
27.03.2015 12:39
didanov написа:
http://www.politikus.ru/events/46503-amerikanskie-lazernye-ispytaniya-stali-prichinoy-unichtozheniya-avialaynera-germanwings.html


Може!
цитирай
36. tzarkarui - Хехе
27.03.2015 12:43
Браткиш, чета статията, коментарите... Ужас! Още ли вярвате на официалната порнография наречена СМИ? ПРЕСтитутките са ясни от време оно.
Ся, браткиш, веднага ти давам хинт. Линк: http://www.jimstone.is/
Джим Стоун го е написал много добре - със скрииншотове, анализи.

Що (аджеба) изчезна на минутата инфото за двата изтребителя? А? И Боинг, и европейският му колега имат дистанционно управление. С Боинг го направиха на 11.09. когато си гътнаха барачките. Сега го правят и с този ми ти аероплань. Куестчъна е един - какво е ПОСЛАНИЕТО и КОМУ! Ами към Меркелица. Щото съчките и много мандахерцат - на изток, на запад... А, ида не забравя - дръпнатите очички си направиха Азиатска инвестиционна банка. Тази банка ще катурне МВФ. Та - всичко живо на юрюш тръгна да става член там. Даже и ингилизите. В момента 12 държави чакат одобрение за членове. Едната е Германия. Тъй,тъй. Обаче американските рязаночоркови психопатчета това не им отърва. И дадоха послание към Меркелица - опичай си акъла.
Това като го свържеш с "отстраняването" на Коломойски в Украина + Йеменската интифа + Либийската патаклама -- и картинката става ясна. Ще излезе истина инфото, че долара ще падне до 19 май (Крег Робъртс и Джералд Селенте + Джим Уили /Jim Willie го твърдят - а те съвсем не са случайни хорица).

Относно Йемен - ами опитно поле на Иранците да си проверят новите въоръжения дето "ебават майката" на сичкото амараканско/израелски дронове, самолетоносачи, изтребители, ракети - стой та гледай. Що си мислиш, че чернилката обама едвам възпира Израел да нападне Иран? А? И че преговорите достигнаха положителен резултат! Страх лозе пази браткиш.

НогУ ШЪ ми бъде интересант какво ще хортуват шабес гоите гъзолизци на US/Israel в булгаристанско.
:) Ами да лапат рязани пишки щом им харесва... :)
цитирай
37. godlieb - ECOCONSULT-77 DISASTERS COMMENT:
27.03.2015 13:11
НИКОЙ НЯМА ПРАВО ДА СИ ИГРАЕ С ПОСТУЛАТИТЕ НА НАУКАТА - ЗА СМЕТКА НА ЦЕЛОСТТА НА ЦЕЛОКУПНОТО ЧЕЛОВЕЧЕСТВО!?! ПОСЛЕДНАТА САМОЛЕТНА КАТАСТРОФА - ВЕРОЯТНО!?!?- Е РЕЗУЛТАТ ОТ ЕКСПЕРИМЕНТИ ТИП "ЦЕРН" - КАКТО И ПРЕДИДУЩИТЕ НЯКОЛКО - НАЛИЦЕ Е РАЗПРАШВАНЕ И АНИХИЛИРАНЕ.
цитирай
38. podvodni - 36. tzarkarui
27.03.2015 13:25
Здрасти Браткиш!
В Русията три неща са много страшни - руската зима, сибирската мечка и мълчанието на Путин. А когато Путин замълча цели 10 дена хамериканците и соросидите изпаднаха в неконтролируема истерия. Пича не отиде в Астана щото имаше некви донесения които касаеха неговият живот и живота на онези с които трябваше да се срещне и навреме дигна на нога Северо-западният военен окръг, та да направи всекакъв чадър над Беларус и прилежащите в близост територии. Та в тези 10 дни в Минскси говореше доста сериозно с Меркелица. Какво са се разбрали само те си знаят, но по всичко изглежда, че тове не е готино за ФАЩ. алко след това се изтъпани некъв генерал и рекна, че е добре ЕС да има собствени войски. Седмица по-късно съвсем случайно се бухна самолет на авиокомпания дъщерна на "Луфтханза" с наименование Германски криле.
Право казваш, че некой подсказва на Меркелица, че ще и резнат крилете.

И както си разбрал хич и не вервам на СМИ и ясно го заявявам.
Тази катастрофа не е съвсем обикновенна за това и обръщам такова внимание.
Бие по точки предишните, с Малайзийските самолети.
цитирай
39. merlin68 - Не знам дали има някакъв дълбок к...
27.03.2015 13:39
Не знам дали има някакъв дълбок конспиративен заговор във връзка с тази самолетна трагедия, но определено нещо не е наред с официалната версия.
При положение, че на борда на самолета е трябвало да има поне 4 тона керосин, абсурдно е да няма взрив. Вероятно в самолета не е останало никакво гориво, а от там на сетне, вариантите са много, но едва ли можем да направим правилно предположение - само догатки.
цитирай
40. podvodni - Не знам дали има някакъв дълбок к...
27.03.2015 14:03
merlin68 написа:
Не знам дали има някакъв дълбок конспиративен заговор във връзка с тази самолетна трагедия, но определено нещо не е наред с официалната версия.
При положение, че на борда на самолета е трябвало да има поне 4 тона керосин, абсурдно е да няма взрив. Вероятно в самолета не е останало никакво гориво, а от там на сетне, вариантите са много, но едва ли можем да направим правилно предположение - само догатки.

Значи, А-320 харчи по 1200 кг. керосин на час. Това е приблизително 1500 литра. Полетът трае около 3 часа. Само за полета трябват 5500 литра. Сложи гориво за рулиране и гориво за 1,5 часа инзвънреден полет като запас и ще видиш1, че резервоарите е трябвало да бъдат почти пълни. Самолета катастрофира 1 час след излитането. Т.е. в него е трябвало да има повече от 5000 ллитра керосин, който въобще не се е запалил по време на зблъсъка.
Т.е. в резервоарите е нямало никакво гориво. Дали не са напълнили резервоарите или е източено по време на полет няма никакво значение защото и двете водят към конспиритивни теории.
цитирай
41. ok3223 - Те това говедо бие
27.03.2015 16:57
slavimirgenchev1953 написа:
по произход, призвание и участ са тъпи копелета, но ти чупиш рекордите. Уникално тъп.


сите рекорди по малоумие и уникална простотия. В неговия врабешки ум и свински манталитет няма място за нещо друго, освен за назаслужени обиди и слабоумни подмятания. Гадна свиня е това двукрако прасе.

Поздрави за нализа за катастрофата на самолета,и за убедителното посочване на смешно слабите страни на версията, която немските "експерти" се опитват да ни пробутат, с версията детинска, която ни поднасят подпомагани от СМИ.
Кутиите черни, едната бла повредена, другата я нямаше отначало.
Знае се, че те са в опашката, направени от супер здрав материал и почти никога не се повреждат.
При удара на заредения с тонове керосин самолет би трябвало да избухне огромен пожар. Нещо което не се е случило. Защо?
Защото в самолета КЕРОСИНА Е СВЪРШИЛ/не бил зареден докрай или е изтекъл по време на полета/ и ЕСТЕСТВЕНО, ОСТАНАЛ БЕЗ ГОРИВО, СЕ СНИЖАВАЛ, И ИЗЧЕРПАЛ ГО .... Е РУХНАЛ ВЪРХУ СКАЛИТЕ.
ЗАТОВА, ПРИ ПАДАНЕТО И УДАРА ВЪРХУ СКАЛИТЕ ... НЕ Е ВЪЗНИКНАЛ ПОЖАР.
А това с брадвата, и опита на капитана на самолета да разбие бронираната врата на пилотската кабина е намислено толкова глупаво. Че разсмива, ако не беше толкова тъпо и наивно.
САМО ТОЗИ ФАКТ ПЛЮС ОСТАНАЛИТЕ ПОСОЧЕНИ ТАКА ЛОГИЧНО, ИЗЧЕРПАТЕЛНО ОТ И ИЗЧЕРПАТЕЛНО ОТ ТЕБ ПОКАЗВАТ И НИ КАЗВАТ КАТЕГОРИЧНО, ЧЕ ВЕРСИЯТА КОЯТО СЕ ОПИТВАТА ДА НИ ПРОБУТАТ, НЕ ИЗДЪРЖА НА ПРОВЕРКАТА НА ЗДРАВИЯ И МИСЛЕЩ РАЗУМ.
Версията с откачилиа втори пилот е нелогична и глупава, няма такова нещо, а се касае или за технически неизправности/тези самолети са много стари на около 22год/ или са касе за диверсия.
КАТО ПЪРВОТО Е МНОГО ПО-ВЕРОЯТНО.
ЧЕТОХ НЯКЪДЕ, ЧЕ ГЕРМАНСКИТЕ ПИЛОТИ, КОЛЕГИ НА ЗАГИНАЛИТЕ ... ОТКАЗАЛИ КАТЕГОРИЧНО ДА ЛЕТЯТ СТОЗИ ВИД САМОЛЕТИ, С ЕРБЪСИТЕ.
цитирай
42. drakulla - За
27.03.2015 18:13
съжаление малко хора могат да разберат и приемат това, което пишеш. Ограниченият разсъдък обича решетките си. Навън е непознато и може би опасно, нещо може да му се случи.
цитирай
43. theeconomist - Поздрави субмарине!
27.03.2015 18:26
Още по интересно е, че при падане от 11000 м., и липса на взрив във въздуха, няма дупка от удара на самолета в земята.
Нали помниш ...Масата х Ускорението??????

А останките на самолета са като от взривен във въздуха.Няма един цял елемент. Всичко дребосък и разхвърляно на огромна площ.....

А на скудоумци, като сливомир и гети, хич и не обръщай внимание.
Те са от един дол зелени дренки. Дърти пергиши, мазнещи се на тутю, за да им помпа постингите и простатите!:-)))
цитирай
44. kasnaprolet9999 - Напоследък се разбра, че разбитите ...
27.03.2015 18:46
Напоследък се разбра, че разбитите самолети не са паднали без външна намеса. Няма как такъв самолет да е бил технически неизправен, германците са много стриктни, ерудирани и дисциплинирани. Тук има агресивна намеса и тя ще бъде разнищена, защото немците не си поплюват. Харесва ми материала ти, относно причините за трагедията, но това за обединяването на Европа по този начин не го приемам. Поздрави!!
цитирай
45. valentor - ВиШ ся, унтер, Преди едно количе...
27.03.2015 19:18
ВиШ ся, унтер,
Преди едно количество време едни чичковци си направиха .ъ..ъ .аа .. сценка ,де. То не бяха сълзици и …ъъмм , сополи , байрячета, възгласи .
додАха едни други чичковци за да им кажат на първите чичковци ъъъ , таковату , да СЪ ВЗЕМАТ В РЪЦЕ, ииии дЪн праЯт глупости.
И кво ?
Ъм- нищо. Ей го в на .
Пак простотии,сълзи/изкуствени/ и сополи/ и те изкуствени/. Байрячетата предстоят, ако не бъдат ОТНОВО вразумени, от който го може.
Неслучайно т.н „конспиративни теории” са всеобщо Усмивани. Може би щото дават отговори на питанки.
А дали последния случай е трагедия или „трагедия” ; загинали или „загинали” – предполагам се сещаш , че го знаят малцина, което само по себе си е подозрително.
тЪквиз ми ти размисли
цитирай
46. podvodni - 45. valentor
27.03.2015 20:32
Право редиш риаш уи.
Ма, ..... таковата, .....днес не е кат идну времи, па макар да са минали сал десет -дванйсет лета и зими. Сиги времената са малко по-инак и нещата дет си ги мислат некои орангутани трудно фащат дикиш.
Ей на, швабските лютчици от "Швабензи уйнкс" нещо не рачат да карата Ейрбъсчетата щот самите те вдеват, че са бая уязвичи на отвъд-пилотско управление. Дет се казва, шубе ги, начи, риаш и, некой друг да не кара аеропланчето вместо тех,па да го бухне я в некое дере я в некой Бундестаг.
Абе не всеки е готов за доброволна умирачка.
А пък техните колеги - франсетата, са решили да дават на кадията оня вестник "Ню Йорк Таймс" щото разпространявал лъжи кат инфо преди да ги разпространят от разледващите органи.
цитирай
47. podvodni - Напоследък се разбра, че разбитите ...
27.03.2015 20:36
kasnaprolet9999 написа:
Напоследък се разбра, че разбитите самолети не са паднали без външна намеса. Няма как такъв самолет да е бил технически неизправен, германците са много стриктни, ерудирани и дисциплинирани. Тук има агресивна намеса и тя ще бъде разнищена, защото немците не си поплюват. Харесва ми материала ти, относно причините за трагедията, но това за обединяването на Европа по този начин не го приемам. Поздрави!!


Факт е, че Луфтаханза и дъщерните и фирми са едни от превозвачите с най-малко катастрофи и произшествия със самолети.
Спор няма, че германската педантичност е на висота в авиоиндустрията. Все пак возят живи хора, а не чували к картофи. Иде реч за пътническите превози де, а не за каргото.
цитирай
48. podvodni - Аве, Ваше Светейшество
27.03.2015 20:41
theeconomist написа:
Още по интересно е, че при падане от 11000 м., и липса на взрив във въздуха, няма дупка от удара на самолета в земята.
Нали помниш ...Масата х Ускорението??????

А останките на самолета са като от взривен във въздуха.Няма един цял елемент. Всичко дребосък и разхвърляно на огромна площ.....

А на скудоумци, като сливомир и гети, хич и не обръщай внимание.
Те са от един дол зелени дренки. Дърти пергиши, мазнещи се на тутю, за да им помпа постингите и простатите!:-)))


Абе разхвърляни са, но не чак на такава голяма площ. От което може да се направи извод, че са го взримвили ниско над земята.
Ако бе бухнат на голяма височина то останки щеше да има чак в Ница.
Инак за пергишите си прав, обаче да вземат да внимавата щот да не забременеят от Тутю ,от как в парламата приеха че съществува и трети пол, че тогива ще станат за кашмер.
Поздрави!
цитирай
49. podvodni - съжаление малко хора могат да ра...
27.03.2015 20:44
drakulla написа:
съжаление малко хора могат да разберат и приемат това, което пишеш. Ограниченият разсъдък обича решетките си. Навън е непознато и може би опасно, нещо може да му се случи.

Е, не мога да искам невъзможното от нкои хора - поне малко да мислят със собствената си глава.
Кой разбрал - разбрал, кой не - за негова сметка!
цитирай
50. podvodni - по произход, призвание и участ са ...
27.03.2015 20:50
ok3223 написа:
slavimirgenchev1953 написа:
по произход, призвание и участ са тъпи копелета, но ти чупиш рекордите. Уникално тъп.


сите рекорди по малоумие и уникална простотия. В неговия врабешки ум и свински манталитет няма място за нещо друго, освен за назаслужени обиди и слабоумни подмятания. Гадна свиня е това двукрако прасе.



Не3 му се връзвай на Славомирчо! По времето на соца, писателите бяха глезените деца на Тато и всички мислеха че са класи над Толстой или Реймънд Чандлър ( минимум). Ма кат дойде демокрацията разбраха, че от тях и чеп за каца не става, па камо ли световни светила на писаното слово.
И той като Иво Инджев има зъб на всичко руско защото смятат, че са предадени и изоставени сами в пазарно-икономическата джунгла.
А за останалото си прав - въпросите са мого повече от отговорите!
цитирай
51. darktales - @
27.03.2015 21:36
Системата за регистрация на психичноболни е дала пробойна, това е...
Няколко човешки пропуска плюс самочувствието на новия тип психар, създадено от фабриката за себеизява и позитивно мислене - "може да има дни, когато не мога да си вържа сам обувките, ама що да не карам самолет?".
Пълно е и у нас с такива, само се огледайте. Грандомания, егоцентризъм и пълна липса на отговорност и емпатия.
Нашата система, хубава-лоша, поне не пропуска пилоти с цял пълен самолет, засега. Но живот и здраве, натам отиват нещата.

цитирай
52. getmans1 - 48. podvodni - Аве, Ваше Светейшество ...
27.03.2015 21:41
... Дойде Него икономско Светейшество, и вонята на есенциите на постинга и различните коментари рязко завоня!

Подводни-Я, вероятността някой да забременее от „помпите“ на т.н. Тутю е същата като тази да родиш от Светейшеството си!

И зайби тия детски наддумки, трябва ли да ти припомням че в моя коментар нумбър 10 съм уважил твоите съмнения това, че не го отчиташ е показателно кой „уж тепърва ще забременява“ и кой вече ражда.
Съжале!
цитирай
53. getmans1 - Ваше икономско Светейшество, аз вярвам и съм ....
27.03.2015 21:51
theeconomist написа:
Още по интересно е, че при падане от 11000 м., и липса на взрив във въздуха, няма дупка от удара на самолета в земята.
Нали помниш ...Масата х Ускорението??????

А останките на самолета са като от взривен във въздуха.Няма един цял елемент. Всичко дребосък и разхвърляно на огромна площ.....

А на скудоумци, като сливомир и гети, хич и не обръщай внимание.
Те са от един дол зелени дренки. Дърти пергиши, мазнещи се на тутю, за да им помпа постингите и простатите!:-)))


.... и съм убеден, че главата Ви при същите условия би предизвикала вулкан, но ще остане ... цяла за радост на публиката!
цитирай
54. podvodni - . . . Дойде Него икономско Светей...
27.03.2015 21:57
getmans1 написа:
... Дойде Него икономско Светейшество, и вонята на есенциите на постинга и различните коментари рязко завоня!

Подводни-Я, вероятността някой да забременее от „помпите“ на т.н. Тутю е същата като тази да родиш от Светейшеството си!

И зайби тия детски наддумки, трябва ли да ти припомням че в моя коментар нумбър 10 съм уважил твоите съмнения това, че не го отчиташ е показателно кой „уж тепърва ще забременява“ и кой вече ражда.
Съжале!

Прав си за коментар 10.
За което искренно се извинявам.
Едва ли ще повярваш, но в коментара който отправих към Икономиста не съм имал в предвид теб, а и съм пропуснал да го упомена изрично.
Грешката е моя!
цитирай
55. podvodni - Системата за регистрация на пси...
27.03.2015 22:05
darktales написа:
Системата за регистрация на психичноболни е дала пробойна, това е...
Няколко човешки пропуска плюс самочувствието на новия тип психар, създадено от фабриката за себеизява и позитивно мислене - "може да има дни, когато не мога да си вържа сам обувките, ама що да не карам самолет?".
Пълно е и у нас с такива, само се огледайте. Грандомания, егоцентризъм и пълна липса на отговорност и емпатия.
Нашата система, хубава-лоша, поне не пропуска пилоти с цял пълен самолет, засега. Но живот и здраве, натам отиват нещата.



И си прав и не си.
Позитивното мислене дава добри резултатаи защото се уповава на закона за привличане на подобвностите. Но все пак има и друг закон който пък потдържа баланса, което често се сабравя.
Наистина има случаи когато знаеш какво точно трябва да направиш, то клкото и да се стремиш, него правиш така както трябва. Случвало ми се е един -два пъти. Случвало се е и на мой приятел който е пилот.
Но в даденит случай това няма абсолютно никакво значение.
Тук нещата седят в съвсем друга плоскост.
цитирай
56. darktales - @
27.03.2015 22:09
... А в същото време от Байконур излита «Союз ТМА-16М» с американец и двама руснаци, единият от украински произход, на борда.
Това е важното, одисеята в Космоса продължава въпреки всичко. Актът за раждане на Обама, ботоксът на Путин, това са глупости, това няма да остане. Никаква световна война няма да има.
цитирай
57. podvodni - 55. анонимен - valentor предполагам
27.03.2015 22:28
Право газваш за резаните карабини! Да не си помислиш, че имам на ум онези резани карабини? Тцъ, за другите иде реч - тейните братчеди, дет казват, че били парче Мошета. Ама пък тея дет се мислят за Мошета, отдавна ги липсват кат ора, щото едни други,(и те с претенциите за мошета, ма не са, щото са азиатски степни камилари) ги утепаа още преди бая време.
Ма и те не баш тези които имат последното слово. Виж баба Гущер дето се е чучнала в Бъкингам коли и беси на ред. Щото била наместничка на баш кралицата.
А онези с резаните карабини са само едни верни гавази дето я гледат право в очите кат верни палаши.
Да де, ма историята не свършва тук, и няма да продължи по този начин. Все пак, нашта планетка е малко по-инак, като статут, и нещата от тук на сетне ще седят малко по-така.
Те сами си рекват ачик-ачик - този незначителен къс скала струва колкото целото млеко на пътя!
Ма отидох малко по-далеко и се страхувам да не стане скучно на аудиторията!
цитирай
58. podvodni - . . . А в същото време от Байконур и...
27.03.2015 22:41
darktales написа:
... А в същото време от Байконур излита «Союз ТМА-16М» с американец и двама руснаци, единият от украински произход, на борда.
Това е важното, одисеята в Космоса продължава въпреки всичко. Актът за раждане на Обама, ботоксът на Путин, това са глупости, това няма да остане. Никаква световна война няма да има.


Нямам идея какво общо има тук Обама, Путин, рускит космонавт с украински произход и световната война поне на този етап от темата за сваленият самолет.
Не зная дали разбра, но в този пост съм изложил само техническата страна на въпроса.
Предполагам (не се заричам), че темата ще има родължение, но погледнато от съвсем друга переспектива.
Тогава ще има и за Путин, и за Обама и за Меркел, и всеки който рачи да коментира е добре дошъл.
цитирай
59. tzarkarui - Браткиш, ето доказателствата
28.03.2015 09:22
http://www.jimstone.is/a320crash.html

Чети и се наслаждавай. Джив Стоун е точен както винаги. С пълни подробности/детайли и изводи. Абе направо полуфабрикат - остава само да го сдъвчеш и глътнеш (те това за тези, дето не са си включили мозъчетата). Е, на ингилизки е ама си има (за монолингвистите) Google Translate.
Темата е приключила, изводите ги направихме в първите няколко часа след операцията - останалото е за "матрял" на ПРЕСтитутките да джвакат из ваджишките кутии (телевизори). хехе (или както казват варяжките дегенерати + печенезите из шопско - "КРАСАТА" хехе)
цитирай
60. olivie - Преди да си изпия апчеаата и аз да рекна:
29.03.2015 16:10
Много топло Подводни, чак горещо /а как се изпарява вода подводно, само ти си знаеш/. Ти го каза - последна версия самолетът падал 12 мин и се снижавал с 666м/мин.
Сещаш се нали - електронната формула на въглерод 12 /това 1-о/. 2 -о НЕ Е ХАРП - иначе нямаше да има само 3 случая /като броя малайзийските боинги/ 3-о не е и лазер, защото отсъства в другите 2 случая. 4-о ТОВА РАЗДРОБЯВАНЕ на машината прикрива липсата на тела. 5-о КАКВО Е ОБЩОТО между телата и керосина? Дааа, правилно - С12 /останал е само в гумите където е неличен, НО свързан със силиций, който е другият елемент, с възможност за образуване на вериги молекули. 666-о някъде по същото време е задействан колайдерът в Церн и почти веднага изключен поради дефект в едно от електромагнитните релета /официална версия/ По същото време спират работа и всички наземни контроли на въздушния трафик /и се заключва кабината в еърбъса/ Когато трансмутацията на ядрата на въглерода приключва /С12-С5/, в нашето измерение остава само това, което не е изключително на въглеродна основа като телата и керосина. Нещо подобно на избирателен Бермудски триъгълник. Ако тази теория е вярна, то на мястото няма да има биологичен материал, освен ако не го подхвърлят за прикритие /керосина обаче не могат.../ и следва да очакваме по аналог с експериментът Филаделфия и Малазийския Боинг над Украйна втори подобен необясним случай и може би поява на мъртъвци в празен самолет. /за керосина не знам/ Правят експерименти с ВЪЗНЕСЕНИЕТО. Към средата на идната седмица предстои включването на колайдера на неизпитвани досега мощости и затова папата и Хокинс предупредиха, че това може да бъде края на света, който познаваме. Поздрави.
цитирай
61. valentor - Хареса ми, че разаните не ги възп...
30.03.2015 21:57
Хареса ми, че разаните не ги възприемаш като количество, а като качество-конфесинално .
От където следва, че разбираш движещите сили ,в кълбето.
Сещаш се,надявам се, че това не са някакви "изми/исти".
Обаче, тогава др.Пу отива в канала, нали ?
Щото ще трябва да се отговори на питанката: светлината-мракът /топло-студено/ хубаво-лошо... ?
А рашката да не е открило нещо следващо след германските радиолампи от 1945 ?
цитирай
62. podvodni - Хареса ми, че разаните не ги възп...
30.03.2015 23:17
valentor написа:
Хареса ми, че разаните не ги възприемаш като количество, а като качество-конфесинално .
От където следва, че разбираш движещите сили ,в кълбето.
Сещаш се,надявам се, че това не са някакви "изми/исти".
Обаче, тогава др.Пу отива в канала, нали ?
Щото ще трябва да се отговори на питанката: светлината-мракът /топло-студено/ хубаво-лошо... ?
А рашката да не е открило нещо следващо след германските радиолампи от 1945 ?


Хм, съвсем не на място наместваш др.Пут-ин, в тази сттийка, макар и да има връзка с него.
Но въпреки това, ще споделя своята гледна точка.
Рашкия не еоткрила топлата вода, но пък има ХОР-РА в тази страна които са много на "ТИ" с матряла, та поназнайват нещо от друга, извън Оортова переспектива, за напъните и домогванията към третата от слънцето и нейната действителна функци и предназначение.
Играта на студено и топло никога не ще бъде спряна, защото това е същността на самата игра. А пък смисълът е нейде по средата. Горе-долу това поназнайват в Рашата, и Пут-ин е добро лице за сянка.
Та струвами се (а и така и ще стане), че резаните от всякакъв сорт, баба Гушер, сивчо, светли и загорели яко ще духат първичният бульон.
Нещо такова ми се върти в главата!
цитирай
63. valentor - Както се казва : имаш право на своето ...
31.03.2015 10:15
Както се казва : имаш право на своето мнение.
Моето преповтаря виждането , че рашата е била , е и ще е колония на по-белия свят. Доказатеелства ? Веднагически : винтовката Бердан, винтовката Наган= уж Мосин, карт. Максим ; по нататък : английски самолети-пренаименувани като съветки ; френски ,щатски и германски двигатели от където произлизат АМ, М-88, М-62 и М-82, а също и танковият В-2; Почти цялата т.н. "индустриализация" е на Албер Кан . Всъщност т.н. индустриализация е ярка подготовка за войничката в която по-белия свят рещава свои си, вътрешни проблемчета : кой да е по-най. Те заради това на датата 09.05 едни се умиляват от "собствената си победа" , а другите се подхилкват и разсейват.След войничката пак е същото : немски и английски реактивни двигатели и радари и радиолампи и разработки и идеИ и Мозъци , и Абомбата на Манфред фон Ардене, после нали АА ракетата с топлинно насочване е сащианска ?
Та рашката има технологично ниво. ДА. Но то винаги е с ИЗОСТАВАНЕ = това което им даде и ПОЗВОЛИ по-белия свят. А Пу е ...... велик.
Така ми се виждат нещата
цитирай
64. podvodni - 64. valentor
31.03.2015 14:02
Опаа, спираме до тук, щото почваме да танцуваме танго - една пред, две на зад.
Ако ли пък си се заразил от следващият постинг, то е грешка. Въпреки, че на пръв поглед е стъпка на зад, то тя е само за засилка, нищо в повече.
Преди години имах един даскал в една по-инаква наука, който ми каза следното:
"Обичай светлите, но благодари на тъмните!"
В началото не го разбрах, но в последствие ми светна!
Тук на тази планетка, колкото и да е готина, съм временно. Днес ме има - утре ме няма. Зависи изцяло от мен. Все пак, аз съм приел да изиграя играта по лична воля, и пак по лична воля съм се обвързал с други играчи в нея. Но винаги водещо остава моето лично АЗ, и нищо повече. Аз съм приел да стана човек, но само защото искам да стна повече от човек. Така е и със всеки един от нас. Без изключение.
За да стна повече от човек, аз ще трябва да усвоя некои тънкости в занаята които неразривно са свързани с отношение с други АЗ. Т.е. в зависимост от практиката, ще бъда принуден, да бъда ту свметъл, ту тъмен. Естественно това ще окаже влияние и на други. Но същото е валидно и за другите АЗ, спрямо мен. Просто няма друг начин.
Та в този ред на мисли, не е от никакво значение кой от "големите" ще го играе светъл или тъмен, стига АЗ да си получа своето - баланса.
Нали се сещаш? Опитай се да изсвириш нещо на китара при отпуснати или пренатегнати струни. Ако не ти хареса това което излиза, настрой правилно струните в баланс една към друга и към самата себе си и пак пробвай.
Горе-долу нещо такова се получава и на земно ниво.
Но все пак има переспективи (извън Ортови) на които това положение никак не се нрави. А в тези переспективи, от своя страна, има разни фракцийки, които пък в себе си съдържат още фракцийки. И понеже квото горе-тва и доле, на нашата планетка скиваме умален модел на горе. Кой пие, кой плаща, кой с кого си ляга и слага рога на другия е доста мъчно да се разбере, но единствената цел е, ти, аз и подобните намо да духаме супата в целият и блясък.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: podvodni
Категория: Политика
Прочетен: 3682732
Постинги: 304
Коментари: 4467
Гласове: 3151
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031