Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.12.2018 18:50 - в Думите ми няма Клевети и Лъжи..
Автор: milady Категория: Тя и той   
Прочетен: 651 Коментари: 3 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 

image


и да умираш от злоба, и безсилие, лексе..
12:32 ще пиша с колкото си искам имена/не е изр.забранено..
и, ще ви оплювам еснафщината, лицемерието ,и жалките лузърски комплекси
както умея, и както..ме предизвикват /от твоят слугински антураж- баба Во, наПиссанко, россабосса, и вечната старлетка..вескъ..
Всеки има право на Свободно изразяване
както умее..
в Думите ми няма Клевети, и Лъжи..
а, Лично мнение..
нали ,затова Му казват Социална Отворена Платформа..

пп.
Хайде, събери си..пуделчетата...
и си напиши..преписката....донос..
та, после да видиш..къде ще се срещнем 
с теб ,Миссана, и Роса Копукова, Баба КумаЛиса,
нищо не ме спира да направя ..Цирка..
цензор и ментор ще играеш У вас, писарушко ..
Оправи си първо семейството, 
и после блог бе ге то..
нали така..или, бъркам...



Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

1. saankii - тук е Тъмна Индия, луда работа..
16.12.2018 21:09

тук е по-голяма сффинщина и от Римската полит.куртоазия, интриги, и..подлост..
ежедневниооо тъпи, плоски, жалки интереси на..графомански писарушки...
които се плюнчат..един друг,без да имат норм.отговор за това си поведение..
това е непоносимо за моята Душа...по-добре сама...
/ постол е тежък случай..но делла е още по тежък...
коварен прикрит!!!
цитирай
2. milady - смея се със глас и сълзи....как да напуснеш..тва Путетично хергеле..
16.12.2018 21:26


я, сффиркайте..навреме..
хай€нтелектуалният м-у блоКов елит..
я удари на Коледарска седянка..
праз и сланина...и некоя..дъългаа латиница
/ хаха хаа

етоо го моят Герой..

сега се вкара в нова приказка...Алиса...
а, боички, имаш ли ,баби..

Бляко, обясни на бабеса ЧУдеса,
че ,аз имам промискуитет към..млади мъже,
а, не към..Троловидни мноогоблокови Раз-хелементи...

и, наПиссанко, 5 п ти обадих,
аз съм воИн, а ти си..тЪпас на квадрат, не го разбра, и не го асимилира..
ЧУДна седянка, само бабесаРосоклеца, къде ..е..
да не нагъва праз по Журналист..
ми, сффиркайте..
цитирай
3. ednalady - най четеното днес в ЯмбПрес...нашата мила путетична мОгия и тя там..забъркана..
16.12.2018 22:12


Ж А Л Б А

от

АТАНАС ПЕТРОВ АТАНАСОВ

адрес: гр. Ямбол



ОТНОСНО:

1) Непристойно и обидно поведение от страна на актрисата Даниела Райчевска спрямо мен

2) Липса на контрол от страна на Министерството на културата върху ДТ "Невена Коканова" гр. Ямбол

Като цяло, в течение на дискусията, която се водеше във Фейсбук, аз се стараех да бъда обективен и да не нагрубявам никого.

В дискусията се включи с коментар г-жа Даниела Райчевска – актриса в Драматичен театър „Невена Коканова” гр. Ямбол. Коментарът й, който беше по мой адрес и нямаше нищо общо с темата, беше изцяло непристоен, обиден и клеветнически. Тя ме нарече (цитирам): „БОЛЕН МОЗЪК. ОТРОВЕН човек. Уволняван от всички други свои работни места. Безработен. Мерзавец.”

Считам, че с това свое изявление г-жа Райчевска е извършила спрямо мен престъпление – обида и клевета. Нейното изявление по мой адрес е изцяло непристойно и в разрез с добрите обществени нрави, поради което смятам, че е редно Даниела Райчевска да бъде санкционирана по някакъв начин.



Предвид гореизложеното



МОЛЯ



За Вашето съдействие да се снемат показанията на Даниела Райчевска по случая, да й се отправи предупреждение и да се изиска писмено потвърждение, че занапред няма да постъпва по този непристоен начин, нито ще отправя обиди и клевети по мой адрес. Моля също така да се образува досъдебно производство за извършено от нея престъпление.

Към настоящата жалба прилагам копие от разпечатка на текст с въпросната дискусия във Фейсбук, доказваща непристойното поведение на г-жа Даниела Райчевска.

та така...по полека ..с Лъжите в Нетя няма...скрито-покрито..
всички сме в.. Майната ..а ,някои и повече..имат гл роля...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: milady
Категория: Тя и той
Прочетен: 2262122
Постинги: 2122
Коментари: 5673
Гласове: 9059
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол