Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.07.2021 16:11 - Логистично
Автор: baskeret Категория: Други   
Прочетен: 426 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 29.07.2021 16:12

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 -Виж си телефона, имаш товар, ако нещо не ти е ясно ми звънкай, гледай да не направиш като вчера, да ми караш във Франция по магистрали, хем ти казах,ама ти „да да“ и после вършиш глупости. Казах ти да не спиш на големи паркинги, ще зареждаш на малки бензиностанции, сложи си приложение на телефона, нали уж разбираш ... - крещи ми Данко в джиесема.

 

В какво се забърках! На светло, отбивката южно от Фрайбург вече беше приветлива и уютна.

Вчера беше като сън, с милион кръгови, хиляда пътя и стотина заспали селца между Безансон и Париж. Само трябваше да излезе „фадър Макензи“ от тъмната катедрала в Кламеси, където спрях за час,че душата ми заспиваше.

-Тръгна ли?! -стряска ме Данко – И зареди сега, че нафтата е евтина сутрин! И ми снимай колонката, като заредиш и ми я пращай на вайбъра. Чакай, я ми пусни камера, как си стегнал товара, че голяма глоба...

 

79379 – Мюлхайм -гледам педеефа от Бгмдрайвър, който ми е пратил.

Няма грешка!

-Видя ли?! - „почуква“ вайбъра, разтоварваш в Мълхаус и пак там товариш, после виж хубаво.

-Мюлхайм! - отговарям на Данко

-Гледай хубаво, хайде! - отговаря

Тръгвам тревожен? Ще се справя ли. Трети ден в казармата!

-Поемете на югоизток! - „казва“ ми енергично , Дария от навигацията.

Боже, Мюлхайм не е ли на северозапад!? Да не съм объркал?!

Даймлер§Диц - вие стигнахте местоназначението си- „доволна“ е Дария!

Само че, това по-скоро е семеен хотел, а не логистика. Паркирах неугледния бус до едно порше. Не приличам на това място!

Даймлер§Диц“ лъщеше хромиран надпис. Даймлер§Диц, доволно пишеше на педеефа! Оф!

Хай! Даймлер§Диц? - питам недоверчиво, момичето в остъклената рецепция

Хало! Даймлер§Диц! - усмихва ми се жената – красива като от корица, достолепна като принцеса и жизнена като рехабилитаторка!

Аз трябва да разтоваря тук, и трябва да взема товар! - казвам окопитен.

-Тук може да вземете само мен! -смее се момичето.

Ами аз, да разтоваря, че да се освободи място!?

-Ние с Вас си говорим ето тук! - бележи с химикал момичето върху един проспект като на Албена. –Къде е Вашето ЕлКаВе?

Ей там! - соча с палец зад мен. Не знаех, че е ЕлКаВе!?

Значи, от „ей там“, излизате на Бадщтрасе, и когато свърши фабриката, портала е от другата страна, чертае момичето и се смее искрено.

Име, номер на автомобила и подпис тук! - подава ми бланка тя.

А печат! - бъркам се аз.

Щемпел! На мен не ми трябва! Ако на Вас?

 

Къде спрях?! - извинявам се от далеч на един симпатяга, който бърза към мен.

Спрял си добре! Там ще те разтоваря! - скача в мотокара момчето.

А реката в която свършваше рампата си течеше!- пееше Стинг от радиото




Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: baskeret
Категория: Други
Прочетен: 396198
Постинги: 259
Коментари: 351
Гласове: 846
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930