Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.11.2009 10:57 - Диляна Грозданова: Купихме си с Любо Пъпката къща на Ривиерата!
Автор: meto76 Категория: Новини   
Прочетен: 15717 Коментари: 1 Гласове:
3

Последна промяна: 15.11.2009 12:38


 

14 ноември 2009, 21:35 Интервюimage Ноември 2008 г. Диляна Грозданова и Любомир Павлов на третия рожеден ден на ТВ 7. Не сме се карали със Стефан Софиянски, но отношенията ни не са каквито бяха. Това казва в интервю за "ШОУ" телевизионната прима Диляна Грозданова. Тя използва изявата си на страниците на седмичник номер 1 у нас, за да отхвърли слуховете, че страда от множествена склероза и да разкрие, че здравословните й проблеми са свързани с язва на стомаха. Диляна Грозданова е завършила английска гимназия и журналистика в СУ “Климент Охридски”. Професионалната си кариера започва в БНР като репортер /1981 -1985 г./ През 1986 г. се включва в екипа на предаването на БНТ “Актуална антена” – единственото преди 1989 г., което се занимаваше с разследваща журналистика. В продължение на седем години /1991 -1998/ е автор и водещ на популярното публицистично предаване в БНТ “Отзвук.” През 1998 г. напуска телевизията под натиска на хората на Иван Костов и създава своя агенция за реклама и PR “Имидж”. През 2001 г. става депутат в Народното събрание от НДСВ, а в края на същата година е сред учредителите на ССД. През 2005 г. става директор на новосъздадената ТВ7, там възстановява и предаването си “Отзвук”. Напуска телевизията, след като тя бе купена от Ирена Кръстева.

Диляна Грозданова е омъжена за Любомир Павлов, известен СДС деятел и по-късно шеф на Столичната общинска банка. Имат един син Владимир, който в момента учи в Лондон. Поводът да разговаряме с Диляна Грозданова е нейният рожден ден на 4 ноември.

- Г-жо Грозданова, изненадана съм, че ви намирам тук в България. Говори се, че живеете във Франция постоянно?

- За съжаление ще ви кажа, че живея постоянно в България. Бих искала да не живея постоянно тук, въпреки че тук се чувствам най-добре, защото тук е моят дом, не за друго. Тук е моята среда, тук съм отраснала, няма да ми е така добре в чужбина. Но България не е много добро място за живеене. Хората са угрижени, мрачни, а това прави впечатление. Много са напрегнати, стресирани, доста завистливи. Бих казала, че ние българите сме такива хора - завистливи, които се дърпат един друг надолу. Това не ни помага и не спазваме никакви правила. В чужбина се живее по-скучно, но и по-спокойно.

- Купили сте си голяма къща на френската Ривиера?

- Да. Но не живеем там. Това е стара къща от 1914 година. Сега й се прави ремонт и все още не е обитаема. Надявам се в скоро време, до няколко месеца, да стане и ще ходим там на почивка.

- Колко време продължава този ремонт?

- Отскоро я имаме, защото Франция е бюрократична страна с много стриктни правила. Там не е много лесно да извършиш такава сделка. Има си бюрокрация. Всичко трябва да е точно, законно, защото ако нещо не е по техните правила, веднага се разваля сделката.

- Познавате ли собствениците на къщата? Французи ли са?

- Собственикът е датчанин. Той не живееше там.

- А каква е цената?

- Цената, цената... Много искрено ме дразни това, че сега всичко се измерва в пари. Цялата ценностна система ни се обърна наопаки и ние всички гледаме - ако това струва много, значи е много хубаво.

- Какво учи в Лондон вашият син?

- Влади учи икономика и финанси.

- Вашият съпруг Любомир Павлов успя ли да се възстанови от жестоката катастрофа на автомагистрала “Тракия” през 2001 г., която едва не отне живота му?

- Добре е засега.

Той имаше голям шанс, че изобщо остана жив,

защото това бе много тежка катастрофа. Но попадна на много добри лекари - първо в Пловдив, после неврохирургът проф. Габровски дойде от София да го оперира. Любо претърпя мозъчна операция и аз съм много благодарна на всички лекари в “Пирогов”, които се грижеха за него. Сега наистина е добре. Той винаги е бил много жизнен, енергичен, но трябва да внимава , защото както е експанзивен, много се пали, а все пак има един остатъчен кръвоизлив, който се е закротил, но трябва да се внимава много.

- Вярно ли е, че след катастрофата сте повикали в къщата си поп, за да гони злите духове, а Любо е бил против?

- Това са някакви градски легенди, но трябва да ви кажа, че моят съпруг помогна да се изгради параклис в двора на “Пирогов” и много се гордее с това. Той често посещава един свещеник и непрекъснато се радва на тези срещи. Говорят си, изповядва се... Той му е духовен наставник.

- Вие набожна ли сте?

- Аз съм вярваща, но не съм много религиозна, честно казано. Общо взето, българите сме така. Някои много парадират с набожност, но...

- Имали сте несполучлив първи брак?

- Първият ми брак беше много кратък. Първият ми съпруг се казва Георги Овчаров. Той беше адвокат. Много отдавна се разделихме и сега не знам какво става с него.

- Вие здравословно как сте? Твърди се, че сте болна от множествена склероза, бъбречна недостатъчност и какво ли не още?

- Те отдавна го пишат това и аз вече съм се отказала да обяснявам. А иначе болести дал Господ. Защото с напредването на годините все повече болести има. Аз в момента не се чувствам много добре, защото сега е сезонът на изострените язвени болести, гастрити и т.н. А аз имам язва и честно казано, не мога да спя от болки.

- Спазвате ли диета?

- Естествено, аз преди много хубаво готвех, но сега предпочитам повече аламинути заради язвата.

- Какво вярно има в твърденията, че сте продали ТВ 7 на кръг от хора, близки до Ахмед Доган?

- Аз не съм участвала в преговори с Ахмед Доган. Аз бях тогава изпълнителен директор на телевизията. А тя беше продадена на... как се казва фирмата, честно не зная. Действително се говори, че това е кръг от хора около Ахмед Доган – Цветан Василев, шефът на Корпоративна банка, беше дал кредита за закупуването доколкото знам. По-късно разбрах, че

Цветан Василев е на ръководен пост във фирмата.

Разбирам, че в телевизията е отишла Светлана Василева, която беше в БТВ. Но със сигурност там е кръгът на Дилян Пеевски и Ирена Кръстева. Искам да ви кажа, че аз отстрани наблюдавам нещата, защото не съм била собственик.

- Но собственик бе вашият съпруг Любомир Павлов?

- Собственикът на телевизията беше фирмата “Краун Медия” и всъщност тя беше продадена. В нея собственик беше и моят мъж. И други хора имаше - Румен Аркарски и представители от Лондонската “Краун медия”.

- Знаете ли сумата, за която е била продадена?

- Не бих си позволила да я кажа, защото няма да е етично и към купувача, и към продавача.

- Когато бяхте в БНТ, били ли сте свидетелка на ежби, противоречия и аморални действия от страна на ваши колежки в името на кариерата?

- Имаше такива колежки, които по този начин правеха кариера. Друго беше по-неприятното, че имаше колеги - и мъже, и жени, които чрез интригантство правеха кариера. В началото голямо беше нашето желание да имаме свобода и ние се борехме много да си запазим тази свобода. После нещата отидоха в другата крайност. Някои хора започнаха да осветляват своята близост с един или друг политик, което беше много много грозно и нямаше нищо общо с професията.

- Кое беше любимото ви предаване? “Отзвук” ли?

- Всъщност моето любимо предаване беше “Актуална антена”, колкото и далечно да е то вече във времето. Тогава всички хора бяха на едно мнение. Те не харесваха властта и обичаха предаването. Докато по времето на “Отзвук” бяха разделени на два лагера – червени и сини. Това създаваше едно напрежение, но създаваше и чувството, че живееш в центъра на събитията.

- Наближава 10 ноември. Вие и вашият съпруг бяхте съпричастни със синята идея още при зараждането на СДС. Какво си спомняте за самия ден 10 ноември 1989 г.?

- Аз го помня много добре, защото моят син е роден в същата година на 22 септември. Малко след като бях изписана от родилния дом, той се разболя и

точно на 10 ноември нас двамата ни изписваха от “Пирогов”.

Изненадана бях като всички останали. Защото, честно казано, всички ние живеехме с чувството, че Тодор Живков ще е вечен и че няма да има никаква промяна. После от мои близки , а и от радиото чух как Тодор Живков се оттегля от управлението. И тогава започна онази еуфория – събирания в Южния парк съвсем свободно. И аз, въпреки че бях млада майка, веднага се върнах на работа и започнах да правя “Актуална антена” с участието на тогавашните лидери на прохождащото СДС.

- Как се промени животът ви след продажбата на ТВ7?

- Така ми се случва на мене, че през определен период от време ми се променя доста значително животът, по-точно работният живот. А пък знаете, че ние в нашата професия сме свикнали да сме заети и без работа не се чувстваме добре. Аз, слава Богу, не мога да се оплача. Винаги имам работа. Даже понякога съм се оплаквала, че имам повече, отколкото ми е необходима. TV 7 беше продадена и аз напуснах веднага. Върнах се в рекламния бизнес – в агенция “Имидж”- и смятам, че го развих допълнително. Направихме холдинг и аз съм изпълнителен директор на този холдинг за външна реклама.

- Според експремиера Станишев около общината са се събрали обръчи от котараци, които искат да докопат мръвката. Вие познавате ли някои от тези фирми?

- Не, но и моето любопитство се засили. Очевидно аз съм от тази половина на София, която не знае за този кръг. Иначе бяхме чували за другите кръгове, които се спрягаха – “Орион”, “Сапио”, какви ли не бяха. Честно казано, когато протичаше битката около телевизионните лицензи, докато Станишев беше премиер, по-нагло отношение към телевизията, към телевизионния пазар, към радиопазара мисля, че никога, никога не е имало.

То нямаше никакъв срам.

Съвсем тенденциозно и открито се казваше - вие няма да получите лиценз, други ще получат лицензи.

- Създадохте ССД със Стефан Софиянски, но го напуснахте. Вярно ли е, че сте се скарали и не поддържате вече никакви взаимоотношения?

- Аз съм такъв човек, както се казва, шило в торба не стои. Винаги имам собствено мнение, което неминуемо води до някакви търкания с хора, които също си имат мнение. Стефан също е човек, който си има собствено мнение. Но ние с него бяхме много близки, семействата ни също бяха приятели. После пътищата ни се разделиха. Не сме скарани. Даже моят мъж се вижда много по-често със Стефан. Те са си приятели много по-отдавна, колкото аз. Но вече не са ни такива отношенията, каквито бяха тогава...

Едно интервю на Александрина РОКАНОВА


http://www.blitz.bg/news/article/63958



Гласувай:
3



1. meto76 - Софиянци като гласуват да внима...
15.11.2009 12:39
Софиянци като гласуват да внимават, да не гласуват за същият мафиотски модел, който управлява София от 20 години.А тези двамата на снимката са кандидати за Комисията Кушлев и данъчните.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: meto76
Категория: Политика
Прочетен: 14625541
Постинги: 4396
Коментари: 12131
Гласове: 9761
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930