Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.01.2010 23:37 - Слави Трифонов: Бойко лъже, не съм му искал проценти! Знам, че се опитва да спре шоуто ми!
Автор: meto76 Категория: Новини   
Прочетен: 1677 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 19.01.2010 23:55


imageЧасът на истината дойде. Слави Трифонов даде своя отговор по повод твърденията на Бойко Борисов. Преди да започне същинския разговор, Слави нападна Сашо Диков затова, че започнал интервюто си с Бойко Борисов с думите „Аз съм ваш почитател“.

 „Зрителите трябва да научат истината”, каза Иво Сиромахов по повод коментара на Дългия, че това са жълти неща и не вижда смисъл да ги коментира .

imageИ изповедта започна: „Познавам се Бойко от момента, в който го интервюирах за първи път. Това беше през 2002г. Тогава той стана и главен секретар на МВР.

Сприятелихме се с него. Той приличаше на аутсайдер и нямаше нищо общо с номенклатурата в държавната администрация. Говореше това, което мисли, беше груб, недодялан… Харесах го. Ходехме на кино, вечеряхме заедно… Беше ми на гости в Тодорово(Учиндол) дори. Ходил съм много пъти у тях в Банкя, гледали сме мачове… Говорехме и за политика.

Сега не се търсим, защото той е премиер, а ние сме коректив на властта. Той се промени. Започна да се променя още, когато стана кмет. Не го харесвам сега. Първо: не харесвам министър-председатели. Той все не е виновен, аз не обичам хора, които не признават грешките си. Как може Волен Сидеров и Иван Костов да са му най-голямата подкрепа?!“

image Искал ли е Слави 50 процента от ГЕРБ?

„Не. Не съм искал никакви проценти от ГЕРБ! Ние сме водели много разговори за политика. Как може да променим нещата, дали е добре той да участва в политиката… Добре беше да стане кмет на София. Добре беше да направи партия. Разговори за взаимоотношения фифти-фифти не е имало. Хрумвало ми е, че ако можеш да извадиш качествен лидер той може да изиграе ролята на ракетоносител и да събере около себе си достойни хора, които да влязат в парламента. Дори и аз можех да съм ракетоносител. Казах му, че мога да  препоръчам такива достойни хора“, каза Слави и продължи: „Бойко се опитва да го направи лично. Той винаги критикува шоуто и сега намеси личните ни взаимоотношения като оправдание.“

Трифонов разкри нещо доста интересно за слагачеството на медиите у нас пред премиера. „Бойко пише на всеки един журналист смс-и, затова всички са му клекнали. Само да прочете някоя критична статия за себе си или хората си и звъни на съответния вестник. Тероризира ги, аз съм бил свидетел. А те не смеят да му кажат нищо. Докога ще го търпят?! Дали ми е пращал на мен смс-и? Няма да коментирам.”, каза Слави.

„Чувал съм слухове, че Бойко се опитва да спре предаването ми. Но няма да коментирам, защото това са само слухове“, добави шоуменът.

http://razkritia.com/%d1%81%d0%bb%d0%b0%d0%b2%d0%b8-%d1%82%d1%80%d0%b8%d1%84%d0%be%d0%bd%d0%be%d0%b2-%d0%b1%d0%be%d0%b9%d0%ba%d0%be-%d0%bb%d1%8a%d0%b6%d0%b5-%d0%bd%d0%b5-%d1%81%d1%8a%d0%bc-%d0%bc%d1%83-%d0%b8%d1%81/


http://www.blitz.bg/news/article/68446

http://www.dnes.bg/politika/2010/01/19/slavi-borisov-zvyni-po-redakciite-i-terorizira-jurnalisti.84448

http://www.paparak.bg/modules/news/article.php?storyid=655




Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: meto76
Категория: Политика
Прочетен: 14580803
Постинги: 4396
Коментари: 12131
Гласове: 9761
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031