Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.02.2010 11:17 - Адреналинката Яна заяви: Ивайло ме малтретираше!
Автор: meto76 Категория: Новини   
Прочетен: 4962 Коментари: 4 Гласове:
1



Адреналинката Яна заяви: Ивайло ме малтретираше! 17 февруари 2010 / Бившата адреналинката Яна заяви в предаването на Гала „На кафе”, че бащата на детето й е пуснал скандалното видео.
"100  процента съм сигурна, че Ивайло е разпространил клипа. Преди време той го откри в личната ми поща и го е съхранил, за да си отмъсти за нещо след време. Последно получих съобщение по скайп от него, че притежава този клип и в най-скоро време ще бъде пуснат в интернет, но съвсем откровено казано, никога не съм вярвала, че ще го направи.

На клипа отпреди 5 години съм аз с бившето ми гадже, което сега живее в чужбина. С него сме в много добри отношения и няма интерес да го направи. И двамата сме го изтрили. Да направиш това на майката на детето ти е много долно. Да правиш любов с, човек, когото си обичал не е престъпление. Престъпление е да го разпространиш
”, каза Яна.

Яна показа и документи за жесток побой с много травми. Побоят станал в къщата на бившия й. Тя твърди, че свидетели, но само по звук, са били неговите родители, които слушали, но не взели отношение. След това преживяване, тя си събрала багажа. Взела детето и се махнала. Тя успяла и да осъди Ивайло, вследствие на което дизайнерът нямал право да се доближава до нея за период от 8 месеца. 

Бившият й мъж не й остана длъжен и заяви в интервю за в. Монитор, че е абсолютно отвратен от поведението на екс половинката си.

"Не ме разбирайте погрешно. Ние вече не сме заедно и всеки може да прави каквото си иска. Но съм отвратен, защото тя твърди, че е най-добрата майка. А една такава майка не би могла да допусне съществуването на еротични клипчета. Все пак това дете ще порасне някой ден. И ще се почувства наранено, като разбере за съществуването на подобни кадри", изложи позицията си Ивайло Леков.

"Чувствам се добре, че вече не сме заедно. Това не е моят човек. Аз съм лондонски възпитаник, расъл съм в друга среда", казва младият мъж.

И допълва: "Който си прави подобни клипчета, да си носи отговорността. Нещата вече са счупени и не могат да се поправят. Аз я уважавам, защото е майка на моя син".

Въпросите, свързани с това, че Яна го е осъдила за домашно насилие и не му дава да вижда бебето Емил, мъжът не пожела да коментира. Само каза, че делото не е приключило. Гледано е само на първа инстанция.

http://life.dir.bg/2010/02/17/news5892071.html
 


Тагове:   Яна,


Гласувай:
1



1. анонимен - КЪДЕ СА МОИТЕ КОМЕНТАРИ?
18.02.2010 17:52
ХА,ХА, НЯМАЛО КОМЕНТАРИ... АМИ КАТО НЕ ГИ ПУБЛИКУВАТЕ!
цитирай
2. анонимен - KADE SA OT V4ERA KOMENTARITE BE
18.02.2010 20:34
ALO UPRAVATA ZASHTO TAKA BE
цитирай
3. анонимен - adrenalinkata Qna zaqvi; Ivaijo me malretirashe
18.02.2010 21:12
4ovek yvashavash sebe si ne bi napravil takova klip4e ,a koi go e pyblikyval ne e interesno
цитирай
4. анонимен - djakona
18.02.2010 21:15
Долнопробните медии слагат за заглавия...само казаното от Яна и между другото навътре в статията дават думата на другата страна.Така промиват мозъците ни и за сериозните неща
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: meto76
Категория: Политика
Прочетен: 14580803
Постинги: 4396
Коментари: 12131
Гласове: 9761
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031