Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.12.2010 20:09 - Майката на скандалната Мишел Бонев: Срам ме е
Автор: meto76 Категория: Новини   
Прочетен: 2389 Коментари: 4 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Майката на скандалната Мишел Бонев: Срам ме е 

3 декември 2010, 09:15     Варна, България

  image Дъщеря ми не разграничава истината от художествената измислица, заяви огорчената Надежда Янева. Единственото вярно в интервютата, които Драгомира /Мишел/ дава, е, че е родена в Бургас и че съм нейна майка, каза жената пред bTV от Варна.

Тя изказа голямата си “мъка и обида” от поведението на дъщеря си. Аз излизам злия демон от нейните интервюта. До 30-годишнината й бях много близка с нея. Тя си идваше често, но накрая разбрах, че трябваше да бъда елиминирана. Последната ни среща беше в Маями. Бяхме поканени за Милениума за Коледа и Нова година с малката ми дъщеря за три седмици. След две седмици обаче бяхме изпратени като багаж, защото Драгомира и Джузепе, с когото тя живее от 1996 г., направиха сценарий, че съм лоша майка, че съм била причината тя да се трови и останах като гръмната.

Техните отношения са много деликатни и винаги се вмъква някой богат мъж в тяхната връзка. Ходихме на яхта, тя имаше отношения с богат американец, сподели Янева. Въпреки това тя смята, че парите на дъщеря й са от филмите, които е направила. Янева заяви, че научила от медиите за слуховете, че фирма на дъщеря й е намесена в скандал с елитни момичета за елита в Италия. Докато бяхме заедно, тя не е имала такива пари. Джузепе не работи, каза жената.

Щях да се гордея с нея и да се радвам на нейните успехи, но като знам, че съм злият демон... Подозирам, че аз трябваше да бъда отхвърлена като родител, за да не участвам повече в съвместния им живот. Искаха да ме елиминират, за да се вдъхнови тя за филм. Това беше нещо измислено. Не мога да кажа откъде са дошли тези пари. Не е ли лудост, че разтресе две правителства, попита Янева.

Аз се срамувам от това, че толкова хора се чудят какво да обяснят за тоя филм, който се разследва, включително и министърът на културата.

Никога не ми е подарявала жилище. От всичко,  което пише в книгата и интервютата й, единственото вярно е, че аз съм нейната майка, повтори жената.

Драгомира Бонева е родена през 1971 г. в Бургас, от 20 г. живее в Италия. Тя разклати кабинета на Силвио Берлускони, защото бе намесена в скандал покрай филма си “Сбогом, мамо”. Бонев получи специална награда за филма, който бе продаден на италианската държавна телевизия РАИ за космическата сума от 1 млн. евро.
Наградата се разследва от италианските власти. Разследва се и кой е поел разходите на 40-членна българска делегация, водена от министъра на културата Вежди Рашидов, на фестивала във Венеция през септември, когато именно е връчен призът на Бонев.

http://www.blitz.bg/news/article/93739


Тагове:   Мишел,   майката,   срам,


Гласувай:
6



1. meto76 - Мишел Бонев правела секс за ...
06.12.2010 20:18


Мишел Бонев правела секс за пари в Италия


http://www.blitz.bg/article/21917
цитирай
2. анонимен - "Мишел Бонев правела ...
07.12.2010 00:10
[quote=meto76]

"Мишел Бонев правела секс за пари в Италия"
Има ли нормален човек, които това да го интересува. (Аз не съм я ползвал.)
А за останалото, ако тия две правителства са що годе читави, как така толкова лесно се разклатиха и кога по - точно? ( Писна ми едното все да ни ползва. - Подред!)

цитирай
3. lisichka - Тази майка не можеше два лафа да с...
07.12.2010 09:49
Тази майка не можеше два лафа да скалъпи пък тръгнала да се срамува! От какво?
цитирай
4. анонимен - МИШЕЛ БОНЕВА "ПРАВЕЛА СЕКС ЗА ПАРИ"......
08.12.2010 17:06
БОЖЕ ,ГОСПОДИ........И ,КАКВО ОТ ТОВА??!

НАШИТЕ ПОЛИТИЧЕСКИ ПЕДАЛИ, НАЧЕЛО С ЯНЕТО, ...МАЛКО ЛИ СВИРКИ НАДУВАТ ?!
ЕДНА ЦЯЛА ПОЛИТИЧЕСКА ФОРМАЦИЯ, ПРЕСПА ЕДНА НОЩ И...НА СУТРИНТА СЕ СЪБУДИ С НОВО ИМЕ И ИДЕОЛОГИЯ......САМО И САМО---ДА НЕ ЗАГУБИ ВЛАСТТА И ПАРИТЕ СИ, .....ВИЕ СТЕ СЕ ОГЛЕДАЛИ ,В ЕДНА ХУБАВА И КАДЪРНА ЖЕНА ...ЧЕ ПРАВИЛА СЕКС!!!!?????!!!

ЕСТЕСТВЕНО ,ЧЕ ЩЕ ПРАВИ СЕКС!!!!!
....И АЗ БИХ ПРАВИЛ С НЕЯ.....СТИГА ДА СЪМ ОТ НЕЙНАТА КЛАСА И ПОЛОЖЕНИЕ!

А,ВИЕ......СТЕ ТЪПИ ,ПРОСТИ,ПРИМИТИВНИ ...И ЗАВИСТЛИВИ ,ВЪШКАРИ--БЪЛХАРИ!

НЕ СТЕ ЛИ СЪГЛАСНИ???
...И ДА НЕ СТЕ....НИЩО НЕ ЗАВИСИ ОТ ВАС!
...И СЛАВА -БОГУ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: meto76
Категория: Политика
Прочетен: 14612710
Постинги: 4396
Коментари: 12131
Гласове: 9761
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930