Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.01.2011 13:02 - "Дупетати" от ГЕРБ лобират за свои хора в Митниците!
Автор: meto76 Категория: Новини   
Прочетен: 1946 Коментари: 4 Гласове:
7

Последна промяна: 10.01.2011 13:05

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Изтекоха нови записи на Танов с Фидосова и Менда Стоянова 10.01.2011 г. 11:08 ч. imageimage image  


От РЗС разпространиха част от подслушани телефонни разговори между директора на Агенция „Митници“ Ваньо Танов и депутатите от ГЕРБ Менда Стоянова и Искра Фидосова. От стенограмата става ясно, че Стоянова, която е председател на бюджетната комисия в парламента, лобира пред Танов за назначаването на директор на митницата в Пловдив, като протежето й е наречено от шефа на митниците „бандит“ и „жив престъпник“. Съпредседателят на ПГ на ГЕРБ Искра Фидосова пък пита Танов какво е станало с конкурса за шеф на митницата в Лом. Директорът на митниците я информира, че нейният кандидат е изкарал на изпита оценка от 2,90. 

 

От РЗС съобщават, че първият аудио запис Фидосова–Танов ще бъде изслушан в присъствието на медиите на редовната пресконференция на партията, която ще се проведе на 14.01.2011 г (петък в 13 часа).
Ето откъсите от стенограмите, които от РЗС разпратиха до медиите:

Разговор № 1

Менда Стоянова:    Ало, здравей. Как си?
Ваньо Танов:    Чакам шофьора да дойде да ме вземе. Отивам към летището. Ще летя за Хелзинки.
М.С.:    Само две минути…   
В.Т.:    Добре де, слушам те.
М.С.:    Да те питам дали се запозна с човека, дето ти казах… за шеф на митницата в Пловдив?
В.Т.:    Да, видях го, обаче тая работа няма да стане. Това може да стане само през трупа ми. За тоя три затвора играят търг кой да го прибере… Ти ме караш да назначавам бандит…
М.С.:    Този човек аз гарантирам за него… Независимо какво говорят за него, той ще свърши работа…
В.Т.:    Трябва да съм умрял да го назнача… За мен той е жив престъпник.
М.С.:    Да знаеш, че аз много държа на него и ако трябва, ще занимавам дори премиера…
В.Т.:    Е… щом премиера искаш да занимаваш… иди сега, в кабинета на неговото бюро има визитки, да ти се разпише на една... писмено да ми нареди…

Разговор № 2

Ваньо Танов: Ало…
Искра Фидосова: Ало, здравей, удобно ли е?
В.Т.: Да.
И.Ф.: Днеска ли изтичаше срокът там за митницата Лом?
В.Т.: Да.
И.Ф.: Там всичко окей ли е?
В.Т.: Не е окей.
И.Ф.: Що?
В.Т.: Ами щото има, на изпита има 2,90.
И.Ф.: Как има 2,90 бе?
В.Т.: Ами 2,90 има средна оценка.
И.Ф.: Айде стига, това ще стане ебаси скандала! Значи ние тука 20 общини обиколихме (…)

http://glasove.com/article-11463.php




Гласувай:
7



1. meto76 - Ваньо Танов започва да ми се издига в ...
10.01.2011 13:08
Ваньо Танов започва да ми се издига в очите!

Е… щом премиера искаш да занимаваш… иди сега, в кабинета на неговото бюро има визитки, да ти се разпише на една... писмено да ми нареди…

Това ме уби, направо ме довърши :)
Колко е хубаво наистина, че всичко в държавата се записва и е толкова прозрачно! Да благодарим на Янето и връзките на Алексей в службите за публичността, която ни дават за истинския образ на управниците ни!
цитирай
2. meto76 - В петък, на редовната си прескон...
10.01.2011 13:17
В петък, на редовната си пресконференция, от РЗС ще изслушат в присъствието на журналисти пълните записи, ако дотогава някоя от медиите или парламентарно представените партии, които също разполагат с аудио записи, не наберат смелост да ги оповестят, заявиха още от партията.

http://dnes.dir.bg/news/vanyo-tanov-iskra-fidosova-menda-stojanova-agentzia-mitnitzi-konflict-zvetanov-tanov-7750653?nt=4

Ако тези записи са изпратени до медиите и те си траят!Това не говори нищо добро за българската журналистика!Същото се отнася и до останалите политически партии в Парламента,които също имали записите! За какво са там.Къв го дръват!
цитирай
3. zaw12929 - Лично забранявам всякакви записи ...
10.01.2011 17:06
Лично забранявам всякакви записи да изтичат и да ми замъгляват съзнанието и да не чуя за други важни новини и събития.
Властта няма право да ги чете, а Ние- имаме ли съвест да ги слушаме и да се разочароваме от властта и какво печелим- Печели, който ги пуска...
Това Лоран ли е или двойник - нещо се загуби и липсва...
цитирай
4. анонимен - сладури
11.01.2011 12:58
да ви имам и целите и състезаниетоо
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: meto76
Категория: Политика
Прочетен: 14614832
Постинги: 4396
Коментари: 12131
Гласове: 9761
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930