Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.02.2013 15:14 - Изявление на ръководството на "ЧЕЗ България"
Автор: meto76 Категория: Новини   
Прочетен: 4189 Коментари: 3 Гласове:
1

Последна промяна: 18.02.2013 15:35

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Изявление на ръководството на "ЧЕЗ България" 18. 2. 2013

 

Дружествата на ЧЕЗ в България следват в работата си изискванията на българското законодателство. Очакваме да бъде обявено заключението на Държавната комисия за енергийно и водно регулиране (ДКЕВР), която се самосезира по повод доклада на Агенцията за държавна финансова инспекция (АДФИ) от 8 февруари 2012 г.  Готови сме да окажем пълно съдействие на държавния регулатор.

Дейността на ЧЕЗ Разпределение подлежи на редовен контрол и регулация от различни държавниинституции и органи. ЧЕЗ Рaзпределение е длъжно периодично да предоставя отчети за Търговския регистър, ДКЕВР, а откакто дружеството стана публична компания - и на Комисията за финансов надзор. От влизането на ЧЕЗ на българския пазар до момента, нито една от редовните регулаторни и данъчни проверки не е показала, че дружествата на ЧЕЗ в България ползват услуги на непазарни цени било осигурени вътрешно в групата, било от външен доставчик.

От започването на работа в България в началото на 2005 г. до момента,ЧЕЗ е инвестирала в страната над 1,7 млрд. лева. В тази сума са включени 1,1 млрд. лева, инвестирани в закупуването на електроразпределителната мрежа на Западна България и ТЕЦ „Варна“, както и 650 млн. лева за обновяване, модернизиране и разширяване на мрежата и подобряване на обслужването. За последните осем години дружествата на ЧЕЗ са платили данъци за 429 млн. лева. През 2010 г. акционерите одобриха плащането на дивидент на българската държава в размер на 41 млн. лева.

За осем години ЧЕЗ обнови 30% от електропреносната мрежа, подмени близо 20 000 км кабели и намали технологичните загуби от 22% до 12,77%. Значително са подобрени и показателите за качество на доставките като продължителността на непланираните прекъсвания бе намалена три пъти. Повишена е и ефективността на работа в компанията.
Значително бе подобрено и  обслужването. ЧЕЗ увеличи броя на касите в Западна България от 219 на над 1 300 и откри 32 центъра за обслужване на клиенти. Разработени бяха близо 100 нови услуги. Компанията създаде единен денонощен телефонен център 0700 10 010, в който само през 2012 г. бяха приети 920 000 обаждания. През 2010 г. бе въведена нова клиентска система SAP, с която процесите по обслужване на клиентите бяха оптимизирани.

През 2012 г. "ЧЕЗ България", "ЧЕЗ Електро България" и "ЧЕЗ Разпределение България" получиха сертификати, че са внедрили и прилагат системата за управление на качеството в съответствие с международния стандарт EN ISO 9001:2008.

През годините постоянно намалява делът на ЧЕЗ в структурата на крайната цена на електроенергията и в момента е едва 9,28%. Намаляват и признатите от ДКЕВР разходи. През 2008 г. признатите разходи на ЧЕЗ от страна на ДКЕВР възлизаха на 363 млн. лева, а за ценовата 2012 - 2013 г. те са 341 млн. лева.

Петър Баран,

Главен оперативен директор

ЧЕЗ България

http://www.cez.bg/bg/novini/678.html



image



Гласувай:
1



1. chetohche - Преходът приключи през 1996та. ...
19.02.2013 00:22
Преходът приключи
през 1996та.
Управлението на
Костов даде началото
на новият ред. Ред по
Чилийски. Тогавашните промени
родиха днешната
мизерна държава и
сегашните протести. .
цитирай
2. gothic - chetohche
19.02.2013 07:38
По чилийски, но преди Пиночет....
цитирай
3. meto76 - Интересно сега след оставката на ...
20.02.2013 20:53
Интересно сега след оставката на правителството какво правим с резултатите от референдума за АЕЦ Белене!Нали в тримесечен срок правителството трябваше да внесе проекто решение за произнася от Нородното събрание.Да разбираме ли че по резултата от референдума ще се произнася новия парламент!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: meto76
Категория: Политика
Прочетен: 14580529
Постинги: 4396
Коментари: 12131
Гласове: 9761
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031