Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.10.2009 23:20 - Черната Златка : Открих любовта, спирам да търся
Автор: meto76 Категория: Поезия   
Прочетен: 975 Коментари: 0 Гласове:
1



Златка Димитрова: Открих любовта, спирам да търся 26 октомври 2009 / Златка Димитрова направи откровено признание в рубриката си "Под ножа" в пловдивския сайт podtepeto.com.
"Открих любовта. Търсех я дълго. Оглеждах се да я мярна някъде години наред, а тя се подаде иззад ъгъла така неочаквано. Подкоси краката ми. Изостри сетивата ми. Разтвори сърцето ми. Докосна всичките ми ерогенни зони" - пише Злати. "Минаха две седмици от мига, в който се запознах с Благой, ала сякаш съм го обичала от дете. Всъщност, в момента обичам като шестокласничка след първата целувка с език. Цялото ми същество се тресе от електричество. Осъзнах, че любовта е изключително приятно хоби. Особено, когато неин обект е мъжът до мен. Боже, та той ме разтапя. Не знам какво се случва с мен, но като ме докосне изгарям, като ме целуне се втечнявам, като милва тялото ми се изпарявам. А след това отново приемам форма и съдържание, за да се насладя докрай на искрата, на любовта. Нашето не е секс, а хармония между две тела. Неговото мъжество и моята женственост. Неговите мускули и моята гръд. Неговата набола брада и моята гладка кожа. Неговото желание и моята страст. Съвършенство. Знам, че то не трае вечно, но важното е да успееш да му се наслаждаваш във всеки миг и с всеки микрон от съществото си. Влюбена съм, намерих любовта и спирам да търся."
Снимки на Благой с двете Златки Вижте снимки на Злати
Вижте снимки на бившата на Благой - русата Златка



Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: meto76
Категория: Политика
Прочетен: 14583048
Постинги: 4396
Коментари: 12131
Гласове: 9761
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031