Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: twohearts
Категория: Поезия
Прочетен: 88616
Постинги: 144
Коментари: 59
Гласове: 282
Постинг
20.09.2022 22:37 - Послеслов
Автор: twohearts Категория: Поезия   
Прочетен: 1146 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Отдавна аз не мога да обичам…
На гроба си написах послеслов
"Тук загина тъжното момиче,
убито от несбъдната любов…"

Сега светът ми вече ще е тих-
ни болка има, ни прикриващ смях ...
Живях сама, а пък след всеки стих
аз исках просто жива да не бях….

Изричах името ти в хиляди писма,
заспивах във измислени мечти...
За тебе бях поредната жена
но вече няма да ме заболи...

Аз тяло съм без никакво сърце...
Добавих ред към моя послеслов:
Убита бе от мъжките ръце,
и без това не чувстваше любов…"




Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

Архив