Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.10.2009 10:29 - Спаска Митрова не е българка, твърди бившият й съпруг
Автор: meto76 Категория: Политика   
Прочетен: 1555 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 13.10.2009 10:30


Бившият съпруг на Спаска Митрова твърди, че историята с "нейното страдание само защото е българка" е лъжа, пише днес македонският вестник "Дневник".

28-годишният жител на Гевгелия Воислав Савич, който след ареста на Спаска се грижи за дъщеря им Сузана, е решил да прекрати мълчанието и да разкаже своята история.

"Спаска и родителите й търсят полза от българското й гражданство. Кълна ви се, българското самосъзнание, за което ви говори Спаска е пълна измислица. Тя толкова българка, колкото аз съм чернокож. Мен ме обвиняват, че съм сърбоман. Да, аз съм със сръбски произход, но съм роден и съм израснал в Македония. Смятам се за македонец от сръбски произход",  казал Воислав.

Той обвинява Спаска, че не е му е давала да вижда детето и твърди, че от раждането на малката Сузана до ареста на майка й, не е виждал детето си.

Родителите на Спаска, която миналия четвъртък бе освободена от затвора 20 дни преди изтичането на присъдата й, казват, че тя се е о
мъжила за Воислав, въпреки предупрежденията на брат й, че става дума за проблематична личност, осъждана по-рано за кражба.

Според тях Воислав е почнал да използва наркотици в присъствието на Спаска, когато тя забременяла. Тогава решил да поиска развод. Той я "тормозел не само заради детето, но и заради българското гражданство, за което имал подкрепата от всички съдии в Гевгелия", твърдят родителите на Спаска. "Най-големите проблеми бяха защото тя искаше и малката Сузана да има български лични документи, а Воислав не можеше да приеме това, защото е сърбоман", казва Сузана, майката на Спаска.

Воислав отхвърля обвиненията, че е алкохолик и наркозависим и че е биел Спаска. Според него главната причина да се реши на съдебния процес, след който Спаска се озова в "Идризово", е това, че тя не се е спазвала закона и не му е позволявала веднъж седмично да води детето в Центъра за социални дейности на среши с него.

"Не съм заплашвал Спаска, а обратното, нейното семейство няколко пъти ми пращаше мафиоти и рекетьори, за да ме заплашват и да ме накарат да се откажа от битката за детето, да прекратя делото. Не, не ме е страх. И за разлика от Спаска, не си и помислих да искам защита от Сърбия или от сръбското посолство в Скопие. Между другото, въпреки че съм етнически сърбин, нямам сръбско гражданство. Смятам, че сами трябва да си решаваме проблемите", казва Воислав, който нямал намерение да се отказва от битката за родителските права.

Воислав твърди, че е поискал на него и на Спаска да бъде направена психиатрична
експертиза и след направените прегледи се е видяло, че е напълно здрав. "Спаска не искаше да й направят такава експертиза", казал Воислав. Той се оплаква, че малката Сузана не се хранела добре, защото в дома на майка й не са я хранели правилно.

http://world.actualno.com/news_265441.html




Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: meto76
Категория: Политика
Прочетен: 14626305
Постинги: 4396
Коментари: 12131
Гласове: 9761
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930