Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.02.2010 20:12 - Никола Филчев пред "Сега": Не съм назначавал Алексей Петров, Костов инспирира всичко
Автор: meto76 Категория: Политика   
Прочетен: 2485 Коментари: 1 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Хванах Костов да краде и сега очевидно не може да ми го прости, казва бившият главен прокурор Борис Митов
  image  

Никола Филчев

 

- Г-н Филчев, вътрешният министър Цветан Цветанов каза, че сте покровителствали Алексей Петров, а Атанас Атанасов от ДСБ поиска вашия арест...

- Политиците да си говорят каквото си искат. Това е една евтина кампания, в основата на която е Иван Костов. Той чрез приватизация продаде държавно имущество за $30 млрд. В държавата влязоха $3 млрд. Когато поставихме този въпрос от прокуратурата, той подскочи и вика: "Прокуратурата да си гледа прокурорските работи! Една стока струва точно толкова, за колкото може да бъде продадена на пазара!" Например "Кремиковци" той го продаде за $1, т. е. хариза го на себе си, и само след няколко години една част от "Кремиковци" беше продадена за $600 млн. Следователно - фактите го опровергаха.

И аз като главен прокурор го разобличих. Ама защо не го дадох на съд? Ами то направено от майстори, не можеш да го дадеш на съд. Гледахме приватизацията на "Балкан". Тръгнахме да търсим документи - загубени, унищожени. Той не е направил нещо, на което да се е подписал. Хванах го да краде и изкарах всичко и сега очевидно не може да ми го прости. Атанасов - ами той си смърди, отдалеко.

- А с Алексей Петров в какви отношения сте?

- Има обвинение, има разследване. Делата, обвиненията - по тях се произнася съдът с присъда. Делото по същество ще се реши от съда с присъда. Що се отнася до начина му на задържане - да влачиш нощно време телевизии, очевидно е преследван не само ефектът да се търси престъпникът, който бяга. Навремето Бонев така влачеше телевизии в Кърджали, че да снимат как влизат при някакъв си Роко, пък да злепоставят главния прокурор Татарчев. Каква е целта - да бъде задържан човекът или да бъде сниман на земята с белезници? Това ли е целта на наказателния процес, на този арест? Различни хора - едни обичат да ги снимат, други не обичат да ги снимат.

- Все пак притеснен ли сте за себе си, след като ви свързват с Алексей Петров?

- Ами, че те са най-близки с Бойко. Аз не съм бил съдружник с него. Ти Бойко питаш ли го дали не се притеснява? Защото той му е бил съдружник.

- Той не казва да е притеснен.

- И аз като него - така сме дружинка. Що се отнася до твърдението, че аз съм назначил Алексей Петров, това не отговаря на истината. Главният прокурор не назначава служителите на НСС. Директорът на НСС Атанас Атанасов е предложил, а министърът Емануил Йорданов е подписал заповедта. Ако някой твърди, че аз съм ходатайствал, молил съм се - нито Атанасов ми е симпатичен, нито Емануил Йорданов, че да ходя да им се моля. Никога не ми се е случвало! Манипулира се общественото мнение.

Нека да пуснем една лъжа, пък след това, когато трябва да потърси документи и да се провери, отговорът какъв е: "О, то класифицирана информация, няма как. Кое му е класифицираното?! То вече не е тайно, лесно може да се провери - документите на НСС, архивите са в ДАНС в момента.

Що се отнася до адвокатката (съпругата на разстреляния прокурор Никола Колев обяви, че Филчев е убил ямболската адвоката Надежда Георгиева - бел. р.), нали и вие, журналистите, сте го установили, че точно когато съм я убил със сатъра, бях в Либия с "Фалкон"-а, с министъра на правосъдието Теодоси Симеонов.

- Да ви попитам за убийството на прокурора Николай Колев, съпругата му Нанка Колева твърди, че по ваша поръчка е убит мъжът й?

- По този въпрос аз съм най-заинтересован да се установи убиецът. За мен е най-достоверна версията, че Колев е имал някакви отношения, взел е пари от Сретен Йосич, за да осигури пускането му, но не можа да го уреди. И ние, МВР и прокуратурата - Бойко Борисов и аз, го арестувахме, местихме, пазехме, тук-там, но накрая го предадохме - дойде един самолет с холандски барети и го предадохме. Тъй че...

Публикуването на текстове от електронното издание и съответните форуми е разрешено само след писмено съгласие от редакцият


http://www.segabg.com/online/new/articlenew.asp?issueid=5083§ionid=hotnews&id=0000110


Тагове:   Алексей Петров,


Гласувай:
1



1. zaw12929 - Тогава:
16.02.2010 11:59
Костожистки закон забрани на Прокуратурата да проверява прив. сделки
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: meto76
Категория: Политика
Прочетен: 14611396
Постинги: 4396
Коментари: 12131
Гласове: 9761
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930