Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.03.2010 15:19 - Английските консерватори изритаха Яне
Автор: meto76 Категория: Политика   
Прочетен: 729 Коментари: 0 Гласове:
2



Консерваторите изритаха Яне
01.03.2010 12:46

Английските консерватори окончателно изхвърлиха Яне Янев и неговата РЗС от партньорството, става ясно от изказване на Димитър Абаджиев. Вчера той за първи път призна пред „Монитор", че това е и една от причините да напусне РЗС. „Убеден съм, че поведението на Яне по време на обиколките из страната по никакъв начин не се съвместява с това на консерваторите във Великобритания". Според Абаджиев има и други причини, които той няма да коментира на този етап.

"Смятаме, че действията на Яне Янев целят само и единствено да привлекат медийното внимание към него, след като РЗС остана без собствена група в Народното събрание. Очевидно липсата на достъп на господин Янев до псевдосензационна информация го кара да върши и говори несериозни неща". Това се казва в позиция на партия ГЕРБ, изпратена междувременно до медиите.

В текста се казва още: „ПП
ГЕРБ отказва да влиза в диалог, макар и задочен, който не се отнася до задачи и ценности, касаещи доброто бъдеще на българските граждани. ПП ГЕРБ никога не е коментирала действията на псевдополитици и несериозни изказвания.

Ще продължим да отстояваме този си принцип и молим представителите на медиите да имат това предвид", се казва още в позицията на формацията. Обръщението бе разпространено веднага след като приключи протестният митинг на Ред, законност и справедливост (РЗС) пред Министерския съвет. Янев направи панаира пред МС след като лъснаха съмнения, че е финансиран от Октопода.

Аферата се разнесе ден след като бившият съветник на шефа на ДАНС Алексей Петров бе задържан за организиране и ръководене на престъпна група, занимаваща се с рекет, изнудване, данъчни престъпления, пране на пари и склоняване към проституция. Публично известен е и фактът, че братът на Трактора Огнян Петров бе включен на трето място в кандидатдепутатската листа на партията на Яне Янев РЗС в избирателен район Ловеч. През декември миналата година пък Алексей Петров публично "се освети" като симпатизант на партията на Янев.


Това бе и една от причините, поради която
РЗС е смятана за продукт на предишното ръководство на ДАНС след като месеци наред Яне Янев се изказваше като говорител на агенцията, оповестяваше данни от секретни разработки, уличаваше и "уволняваше" корумпирани и си направи кампания като борец №1 срещу корупцията. Малко след като бе избран за народен представител, шефът на РЗС оглави и парламентарната комисия за корупция и конфликт на интереси, която се оказа, че е работила "на тъмно".

Според члена на парламентарния орган Николай Коцев (ГЕРБ)Янев превърнал комисията в ООД, без да се съобразява по никакъв начин с колегите си.
Според него председателят на РЗС вадел на светло само сигналите, които му били угодни. Според депутата Бойко Великов (БСП) заради Янев се е загубил и част от авторитета на комисията.

В същото време Янев обяви, че напускането на РЗС от страна на Димитър Абаджиев е "странно". Екссъпартиецът му обаче твърдо отсече, че е нечистоплътно да се коментират мотивите му за напускането на формацията.

Димитър Абаджиев: „Нечистоплътно е Яне да ме обвинява, че съм купен"
Твърде нечистоплътно е да се коментират моите мотиви за напускането ми на РЗС, а още по-малко да се намеква, че съм бил подкупен, за да направя тази стъпка. Изумен съм от подобно поведение. Не съм чул лично г-н Янев, но беше добре да ми го каже в очите, Защото до този момент сме говорили само по този начин. Аз дадох много ясен коментар и мотиви при напускането си. Те бяха не само лични, но и свързани с консервативния проект. РЗС направи официално изявление, аз им благодарих, така че оттук нататък да се коментира по такъв начин е проява на лош вкус. Твърдя, че по никакъв начин хора от ГЕРБ не са ми предлагали нещо и съм взел своето решение абсолютно съзнателно във връзка с монтивите, които съм изложил. Подобен тип обвинения са смехотворни и аз няма защо дори да ги коментирам. Защото това няма да е моето ниво./в-к “Монитор”


http://www.dnesplus.bg/Politics.aspx?f=100&d=313027



Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: meto76
Категория: Политика
Прочетен: 14621874
Постинги: 4396
Коментари: 12131
Гласове: 9761
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930