Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.03.2010 18:11 - Гергана Паси: Очевидно съдебната система има непоправим дефект
Автор: meto76 Категория: Политика   
Прочетен: 1154 Коментари: 0 Гласове:
2





Гергана Паси: Днес разбрах защо съдебните дела се точат с години  

18.03.2010

  image 

Вчера беше поредното съдебно заседание по делото срещу ексшефа на пътния фонд.  От медиите наскоро разбрах, че съдът се интересувал и от моето мнение по въпроса - като  министър, отговарящ за комуникацията с ЕК по онова време. Добре, готова съм да го споделя, имам мнение. Както и всички, които не са забравили, че тъкмо заради такива случаи бяха спрени европейски пари! Имам и лично отношение по темата – заради нея стана възможно да се приеме Закон за конфликт на интереси, който като министър от НДСВ горещо защитавах.

Оказа се, обаче, че българската съдебна система изпитала непреодолимо затруднение да открие моя актуален адрес и телефон.  Някъде в следобедните часове всички медии оповестиха гръмко поредното отлагане на делото, този път заради неявили се бивши министри. По същото време всички желаещи журналисти ме откриха – по телефона, чийто номер не съм сменяла от години.  

Апропо, актуалният ми адрес е в личната ми карта, във всички регистри на МВР, в декларациите ми пред Сметната палата, в МВнР, където бе офисът ми на министър. Актуалният ми мобилен телефон и e-mail са в тефтерчетата на всички български журналисти, които продължават да ми звънят ежедневно.

Какво да коментирам - очевидно съдебната система има непоправим дефект, който трябва да се лекува с радикални мерки. Ако съдът се оказва в пълна безизходица да открие хора като мен, Плугчиева и Орешарски, какво остава за онези престъпници, чиято единствена цел е да избегнат правосъдие! И кой ще плаща ненужни съдебни разноски и пропиляно време. Впрочем, сещам се, че в почивните дни около Нова година цялата съдебна система се мобилизира, за да открие финансовия министър и  да си поиска по две заплати бонус. За този „капацитет“ на съдебната система повече коментари не са нужни.


http://www.ndsv.bg/content/2875.html


Тагове:   дефект,


Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: meto76
Категория: Политика
Прочетен: 14579127
Постинги: 4396
Коментари: 12131
Гласове: 9761
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031