Постинг
12.04.2010 00:20 -
Престижът на руската авиация е фронтовата линия за Москва
Започва Рибният фестивал в Москва
Колко стъпки остават до ядрената война?
Пазете България! Кремълският политолог С...
Колко стъпки остават до ядрената война?
Пазете България! Кремълският политолог С...
Следващ постинг
Предишен постинг
А ние ще строим атомна централа по технология на тия неграмотни олигофрени.
цитирайПърво на първо Ту-154 е един от най-надеждните самолети в света и лети в най-суровите условия и каца на всички летища без значение от предназначението, а статистиката за аварийност не се различава от тази на Еърбас и Бойнг. Повечето катастрофи на този самолет са в следствие на човешки грешки! По предварителни данни от кутиите проблема не е технически, което означава че някой е заповядал на пилота (например както с предишния екипаж на Качински са им забранили да кацат в Грузия и той се е опитал да спори с пилотите, но въпреки това пилота не го слуша и каца в Азербайждан-след което екипажа е изгонен и на негово мято идва нов) да кацне въпреки предупрежденията от летището да не каца че е опасно. Много неща се казаха в новините и се натяква че самолета е 26 годишен, но се премълчава че този самолет е минал осн.ремонт и модернизация преди 9 мес.(смятай почти нов и 100% работещ нормално). Не се казва също че на този самолет е монтирана супер съвременна навигационна система също като на самолета на Обама и именно тук възникват въпроси. Защото тя дава разположението на самолета с точност до 1м. и няма как да се обърка пилота и да се снизи толкова ниско независимо от това че е имало мъгла. Най-вероятно системата е получавала грешна информация за разположението на самолета в пространството. От тук следва друг въпрос кой може да има контрол върху навигационна система made in USA? Така че много неясни моменти има тук и май-май след време пак ще има потресаващи филми от рода на Истината за 9\11.
Второ. Обшивката на мястото на взрива на подводницата "Курск" е огъната НА ВЪТРЕ. Което е напълно НЕ ВЪМОЖНО да се получи от вътрешен взрив!!!
Трето. Свръх звуковите скорости позволяват съвсем малки отклонения от делтовидно-стреловидна конструкция на летателният апарат. А разлики между ТУ и Конкорд - колкото щеш. Но това са специфични неща които един журналист едва ли може да знае.
Четвърто Един съвет. Като препредаваш информация провери нейната достоверност.
цитирайВторо. Обшивката на мястото на взрива на подводницата "Курск" е огъната НА ВЪТРЕ. Което е напълно НЕ ВЪМОЖНО да се получи от вътрешен взрив!!!
Трето. Свръх звуковите скорости позволяват съвсем малки отклонения от делтовидно-стреловидна конструкция на летателният апарат. А разлики между ТУ и Конкорд - колкото щеш. Но това са специфични неща които един журналист едва ли може да знае.
Четвърто Един съвет. Като препредаваш информация провери нейната достоверност.
Търсене