Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.04.2010 00:20 - Престижът на руската авиация е фронтовата линия за Москва
Автор: meto76 Категория: Политика   
Прочетен: 1474 Коментари: 2 Гласове:
0





Тагове:   москва,


Гласувай:
1



1. meto76 - А ние ще строим атомна централа по ...
12.04.2010 00:23
А ние ще строим атомна централа по технология на тия неграмотни олигофрени.
цитирай
2. podvodni - Първо на първо Ту-154 е един от на...
12.04.2010 00:48
Първо на първо Ту-154 е един от най-надеждните самолети в света и лети в най-суровите условия и каца на всички летища без значение от предназначението, а статистиката за аварийност не се различава от тази на Еърбас и Бойнг. Повечето катастрофи на този самолет са в следствие на човешки грешки! По предварителни данни от кутиите проблема не е технически, което означава че някой е заповядал на пилота (например както с предишния екипаж на Качински са им забранили да кацат в Грузия и той се е опитал да спори с пилотите, но въпреки това пилота не го слуша и каца в Азербайждан-след което екипажа е изгонен и на негово мято идва нов) да кацне въпреки предупрежденията от летището да не каца че е опасно. Много неща се казаха в новините и се натяква че самолета е 26 годишен, но се премълчава че този самолет е минал осн.ремонт и модернизация преди 9 мес.(смятай почти нов и 100% работещ нормално). Не се казва също че на този самолет е монтирана супер съвременна навигационна система също като на самолета на Обама и именно тук възникват въпроси. Защото тя дава разположението на самолета с точност до 1м. и няма как да се обърка пилота и да се снизи толкова ниско независимо от това че е имало мъгла. Най-вероятно системата е получавала грешна информация за разположението на самолета в пространството. От тук следва друг въпрос кой може да има контрол върху навигационна система made in USA? Така че много неясни моменти има тук и май-май след време пак ще има потресаващи филми от рода на Истината за 9\11.

Второ. Обшивката на мястото на взрива на подводницата "Курск" е огъната НА ВЪТРЕ. Което е напълно НЕ ВЪМОЖНО да се получи от вътрешен взрив!!!

Трето. Свръх звуковите скорости позволяват съвсем малки отклонения от делтовидно-стреловидна конструкция на летателният апарат. А разлики между ТУ и Конкорд - колкото щеш. Но това са специфични неща които един журналист едва ли може да знае.

Четвърто Един съвет. Като препредаваш информация провери нейната достоверност.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: meto76
Категория: Политика
Прочетен: 14621324
Постинги: 4396
Коментари: 12131
Гласове: 9761
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930