Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.05.2010 21:05 - Има ли висше образование и реален трудов стаж Георги Седефчов Първанов?
Автор: meto76 Категория: Политика   
Прочетен: 30513 Коментари: 58 Гласове:
5

Последна промяна: 16.05.2010 21:09

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg


Тагове:   образование,


Гласувай:
7



1. анонимен - тъпо
16.05.2010 23:48
то и КОстов беше с тези науки и ги преподаваше на студентите...
цитирай
2. meto76 - то и КОстов беше с тези науки и ги п...
16.05.2010 23:55
анонимен написа:
то и КОстов беше с тези науки и ги преподаваше на студентите...


Заради това сме на това дередже.Неграмотни хора ни управляват!
цитирай
3. анонимен - Haresva mi kak Diankov si tyrsi orden Stara Valuta 13 stepen ...
17.05.2010 04:36
Dianko po4na da pliue, zastoto krizata zapo4va da mu strupva pishocite okolo epilirania trompet. She go klecat i to iako.

Ama izobsto nekakva si kriza da se obiasniava s nekakv n.s ot BKP, e naporavo kis kis. demek krizata w USA e doshla po systia nacin sled razrabotka ot BKP. mersi ti Bobu za toia izumitelen nevrstenik.

Inace rezonno Diankov ima zasto da e naakan. zastoto ot stenogramata i zvukogramata sa iztriti 4estite mu podprdvania i urigvania. Lupa na anusa ima Diankov. predi da go izshibat pod mostyt na reka Perlovska s neia v temno gleaa kolko stotinki ste sybere ot ebniata.
цитирай
4. анонимен - Първанов
17.05.2010 07:44
Негова основа е математическа гимназия така че вероятнотта да е по умен от Дянков е голяма!
цитирай
5. анонимен - Първанов има и стаж и образование и е ...
17.05.2010 08:14
Първанов има и стаж и образование и е политик на световно ниво, за разлика от вашите любимци - ГЕРБ, които като ги гледам все едно образи от село. Интересно като си замине и Първанов, кой е ви е виновен за провалите?!или пак ще се оправдаете, че за всичко комунистите са ви виновни!
цитирай
6. meto76 - Първанов има и стаж и образование и е ...
17.05.2010 08:33
анонимен написа:
Първанов има и стаж и образование и е политик на световно ниво, за разлика от вашите любимци - ГЕРБ, които като ги гледам все едно образи от село. Интересно като си замине и Първанов, кой е ви е виновен за провалите?!или пак ще се оправдаете, че за всичко комунистите са ви виновни!


КАКВО ОБРАЗОВАНИЕ ИМА?????? И КАКЪВ СТАЖ ИМА???????? През 1981 г. постъпва на работа в Института по история на БКП като научен сътрудник, като през 1988 г. защитава докторска дисертация по история на тема „Димитър Благоев и българският национален проблем 1879-1917“ и от 1989 г. е старши научен сътрудник. През периода 1992 — 1996 е директор на Центъра за исторически и политологически изследвания към ВС на БСП[1].

Тоя работил ли е нещо през живота си, освен лидер на БСП и ПРЕЗИДЕНТ.
цитирай
7. анонимен - Първанов
17.05.2010 08:40
Пожелавам на всички български политици да са величина като Първанов.Първанов е най успешният наш политик.Е,след време може и да има по добър от него в Бълтария.Дай боже,това добро да сполети България!
цитирай
8. анонимен - Първанов
17.05.2010 08:41
Умен и достоен политик!
цитирай
9. анонимен - Първанов
17.05.2010 08:47
След като е завършил математическа гимназия на времето значи има много добро логическо мислене.В математическите гимназии на времето влизаха само отлични ученици-умни.Математика не може да учи глупав човек.Първанов си е Първанов!При него важи поговорката "Казана дума хвърлен камък".Няма при него напред назад!
цитирай
10. анонимен - За комунистите, с тяхното огран...
17.05.2010 08:58
За комунистите ,с тяхното ограничено мислене,с промитите си мозъци, само техните "другари"са най-умни,достойни,безгрешни,велики.Дай боже,един ден Бълагария да се освободи от тях!
цитирай
11. анонимен - Дянков, може да дишаш само праха на ...
17.05.2010 09:01
Дянков , може да дишаш само праха на Първанов.
До момента нищо не си направил , освен да се опитваш да изкараш всички предприятия престъпници .Такава е твоята политика .Виж си държавните служители - бъкат от некомпетентност. Всички ревизии които извършват на практика се правят от счетоводствата на съответните предприятия . Трябва да ни назначите на граждански договор .Не виждам тези "чиновничета" защо получават заплати .И какви са тези ревизии по шест месеца . Ние в производствените предприятия нямаме нито време ,нито сме длъжни да ги обучаваме .Да си научат законите и тогава да ни проверяват .
цитирай
12. анонимен - комунистите пак ни управляват
17.05.2010 09:17
meto76 Бойко Борисов се е мотал около дедо Тошо, бил някакъв пожарникар навремето, дали не е бил член на БКП. Май на комуниста комунистите са му виновни. Никой не е безгрешен...
цитирай
13. анонимен - БКП
17.05.2010 09:31
Много му е ниско челото ГОЦЕ
цитирай
14. meto76 - meto76 Бойко Борисов се е мотал о...
17.05.2010 09:40
анонимен написа:
meto76 Бойко Борисов се е мотал около дедо Тошо, бил някакъв пожарникар навремето, дали не е бил член на БКП. Май на комуниста комунистите са му виновни. Никой не е безгрешен...


Бойко Борисов поне е бил пожарникар и е работил нещо през живота си.Тоя и това не е правил.Имам чувството, че един и същ платен анонимник се клонира под моя постинг.
цитирай
15. анонимен - анонимен
17.05.2010 09:48
ТОЗИ човек дянков да си направи обстоен преглед при психиатър .има няма пари в бюджета за билета му за америка ще намерим
цитирай
16. анонимен - Размишление...
17.05.2010 09:49
Чух изказванието на С.Дянков:"Който за каквото е учил,това да работи....."А нашите настоящи ръководители от правителството какво са завършили?Тогава....
цитирай
17. анонимен - За управляващите
17.05.2010 10:12
Ако караме на принципа "кой каквото е учил това да работи" , което според мен е много правилно / всяка жаба да си знае гьола / то в настоящият момент рискуваме държавата да тръгне на автопилот , което при всички случаи е по-добрият вариант , като имам в предвид с какви тъпунгери се напълни така наречения политически елит.Впрочем това последното важи и за всички измислени в последно време ВИП
цитирай
18. анонимен - НЕ СЕ ЗАБЛУЖДАВАЙТЕ--НА КОМУНИСТИТЕ ,ИЗПИТИТЕ ИМ СЕ "ДАВАХА".....
17.05.2010 10:20
ДЪРЖАХ ИЗПИТ ПО ПРОПЕДЕВТИКА, КОГАТО ПРЕД МЕН СЕ ЯВИ МОЙ КОЛЕГА,ЧЛЕН НА КОМСОМОЛСКОТО И ПАРТИЙНО БЮРО,В ИНСТИТУТА ,В КОЙТО И ДВАМАТА БЯХМЕ СТУДЕНТИ!!!!ПРЕД ОЧИТЕ МИ ГО СКЪСАХА, И МУ НАПИСАХА ДВОЙКА В КНИЖКАТА!!!!ТРИ ЧАСА ,ПО-КЪСНО,...В КАФЕНЕТО ,КЪДЕТО СЕ СЪБИРАХМЕ СЛЕД ИЗПИТИТЕ,СЪЩИЯ ДОЙДЕ И НИ ПОКАЗА КНИЖКАТА ,ЧЕ Е ВЗЕЛ ИЗПИТА!
ПОСЛЕ ,НА МЕН МИ ПРИЗНА ,ЧЕ СА СЕ ОБАДИЛИ НА ПРОФЕСОРА ПО ТЕЛЕФОНА ЗА НЕГО,...... ДА ГО ИЗПИТА ОТНОВО!СЕГА ,СЪЩИЯ ЧОВЕК Е ТЪРГ.ПРЕДСТАВИТЕЛ В МЕКСИКО
НЕ СЕ ЗАБЛУЖДАВАЙТЕ--НА КОМУНИСТИТЕ, ИЗПИТИТЕ ИМ СЕ ДАВАХА ,ПО ПАРТИЙНА И КОМСОМОЛСКА ЛИНИЯ!
ТЯХ,...ПАРТИЯТА ГИ КРЕПЕШЕ ,КАТО РОХКИ ЯЙЦА!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
цитирай
19. анонимен - А-а-а, не!
17.05.2010 10:20
Първаноуглу, Гоце-архара, Гоце-трипера, Гоце-милионера, Гоцето е олицетворение на всичко което не трябва да е един президент-доносник, алчен, интригант, педофил-хванал трипер от ученичка! И това нищожество се кичи с титлата президент-ега.. държавата скапана сме, щом допускаме такива морални пропадляци да ни управляват.
цитирай
20. boliarkabg - да си изливаме злобата можем върху ...
17.05.2010 10:27
да си изливаме злобата можем върху всеки, за образованието има и "да" и "против". Тодор Живков какво образование имаше? А Симеон Втори, а Бойко Борисов? Нека не злобеем, а да гледаме резултатите. Колко по-приятно е да гледаш на международните срещи наприме премиерът ти и президентът да си говорят свободно с другите от Първите и колко е неприятно да гледаш как се усмихва глупаво Премиерът ти и чака да му преведат. Говоря по принцип,не конкретно, та наистина е важно какво си учил, но и КАК си го учил!
цитирай
21. анонимен - Още по-важно
17.05.2010 10:47
е каква е ползата от това " какво е учил и как го е учил" !
Ползата за развитието и просперитета на Българияи и от Гоцето, и от Испанеца, и от Станишката е " зеро-зеро" !
Станишев в политиката от чирак и калфа не стана.
Симеон си остана това, което беше .
Гоцето си остана политик от трета категория в рамките на Европа. Каквото подхващаше, всичко прогниваше.
цитирай
22. flyco - =
17.05.2010 11:01
Изказването на Дянков в случая е тъпо.
цитирай
23. анонимен - ЧИСТА ИСТИНА
17.05.2010 11:04
ДЯНКОВ КАЗА ЕДНА,ИЗВЕСТНА ИСТИНА:...."ВСЯКА ЖАБА ДА СИ ЗНАЕ ГЬОЛА"...
..............АБСОЛЮТНО ,ПРАВИЛНО!!!!!.
цитирай
24. ok3223 - Мето, Мето
17.05.2010 11:20
пак си се олял човече.Сравняваш арабски кон с кокошка. Кокошката поне снася яйца, а вашия Боко и това не може. Снася само евтини лъжи и глупости.
С Дянковчето са фани единия, та удари другия... Тея двамата, ако поне единия не се махне, ще закопат БГ да знаеш.
цитирай
25. анонимен - ех, гоце, гоцеееее!
17.05.2010 11:20
Що не си седя на село да си пасеш патките?
цитирай
26. анонимен - тоя първанов да млъква и да престане ...
17.05.2010 11:23
тоя първанов да млъква и да престане да ръкомаха и да говори глупости.тези дето го избраха да се срамуват.защото не е направил нищо за народа.само дето си понапълни касичката.защото знае ,че нищо не може да работи,а като се пенсионира трябва да яде................
цитирай
27. ok3223 - Първанов
17.05.2010 11:34
като всеки президент има екип от добри икономисти -съветници, които го съветват по тези въпроси. И не само те, а болшинството икономисти са на мнение, че Дянков не си разбира от работата и е слаб икономист, което се и потвърждава от всичко направено от него до сега. Работата му е верига от гафове и по всичко изглежда, не е полезен за Бг. За Боко е ясно че е пълна 0.
Лошото е че не може да подбере и подходящи хора, или му ги пращат кукловоди, и двамато са само марионетки, кукли на конци.
Излезе книга "Проекта Бойко Б...", продава се навсякъде. Прегледай, дано ти станат ясни някои неща от там
цитирай
28. svilen75 - Я да видим кой какво е учил и какво е ...
17.05.2010 11:48
Я да видим кой какво е учил и какво е направил:
Първанов (не го харесвам, но не мога да отрека, че е политик от класа с всичките достойнства и недостатъци на това) - история (основно на БКП), не е работил нищо, освен в партийни и държавни институции. Явно не става за нищо друго, освен за политик. Но в това определено е добър. Колкото и да не го харесвам, предполагам, че съвсем не е в залеза на политическата си кариера, Бате Бойко е временна спънка, Първанов много добре разбира, че Бойко лека полека сам ще си отиде като царя, вместо да влиза в още по-големи безсмислени полемики.
Дянков - хммм, тоя пък откъде се пръкна, поредното юпи със съмнителна боиграфия, но с огромно самочувствие. Учил икономика. То и аз съм учил икономика, ама не претендирам да управлявам финансите на държавата. При това смятам, че бих се справил по-добре от него (не че бих се справил, просто по-добре от него). Имал докторат по икономика, работил в световната банка (по този повод има един виц, че Дянков е виновен за световната криза, защото е съветвал финансовите министри на цял свят, следователно кризата е негово дело ;) :))) ). Та значи тези, които са му дали докторска степен трябва да си скъсат дипломите. Въпросът за бъдещето на Дянков е само в това колко време ще го изтърпим.
Бойко Борисов - Пожарникар. По образование. Всъщност пазвантин, който не е могъл да влезе да учи дори Национална сигурност. А всички знаем кои учат в школата на МВР - тези, които за друго нищо не стават. След това влиза в политиката като само знае да критикува, но не може нищо реално да свърши. Нито като главен секретар на МВР, нито като кмет, нито като премиер. Аз лично го виждам като бъдещ бивш премиер, позорно загубил следващите предсрочни избори, вечноревящ, че всички му пречат и затова не е могъл да свърши нещо полезно.
И тук един антипод - Костов. Доцент по икономика. Един от най-добрите макроикономисти, признат по-скоро по света, отколкото у нас. Успя да извади страната от една още по-голяма от сегашната криза. И нещо, което много хора забравят - начерта пътя на България – ЕС и пазарна икономика. Спомнете си какви бяха настроенията в средата на 90-те, лашкане от див капитализъм, до посткомунизъм. Другите обраха лаврите (царя с фактическото влизане в ЕС и т.н.), Костов пое негативите. Естествено покрай това направи и куп грешки, но както видяхме съвсем не е единствения. Бъдеще??? Според мен доста неясно. Не защото не става за управляващ, а защото народа е тъп и първосигнален.
цитирай
29. ok3223 - А бе
17.05.2010 11:57
анонимко. Много се престараваш бе пипон. На надница си, не си на бройка. По- леко го давай. Знаем, че си на заплата и прост и тъп като бугърски полисмен, което категорически се потвърждава от гаменски тъпите ти реплики.
Нямат ли потракани момчета за таз работа, да си искарат по някой лев, а са наели простаци и катъри като теб.
Срамота е. Толкова отракани и образовани момчета търсят работа, а наемат за таз работа таквоз боклук маааму стара. Срам, срам, срам...
цитирай
30. анонимен - ПИШЕТЕ ,...ДРУГАРИ!!!ХА,ХА,ХА,ААААААААААААА......
17.05.2010 12:00
ХА,ХА,ХААААА....ИЗЛЯЗЛА БИЛА..... КНИГА:"ПРОЕКТА Б,БОРИСОВ..."
ПАРТИЙНИТЕ ВЕЛМОЖИ ОТ ПОЗИТАНО -20,....ИМАТ ПАРИ ДА ПРЕНАПИШАТ, "БИБЛИЯТА" ....САМО И САМО ,ДА ИЗКАРАТ БОЙКО,ПО-ЧЕРЕН И ОТ ДЯВОЛА....!!!ХА,ХА,ХААААА.....ПИШЕТЕ ,ДРУГАРИ....ПИШЕТЕ!!!!
МОЖЕ ПА ,НА ПОЗИТАНО-20 ,ВМЕСТО "ГЕЙОВЕ" ...ДА ПОЧНАТ ДА СЕ РАЖДАТ ..".ПАИСИЕВЦИ."..!!!...НЕМА ЛОШО....САМО ДА НЕ ИЗМИСЛЯТ,НЕКОЙ-НОВ "КАПИТАЛ"!!!!!!!!!!АМА, НЕ ВЕРВАМ......ИСКА СЕ АКЪЛ ЗА ТАЯ ,РАБОТА!
цитирай
31. анонимен - Платените от Гоце
17.05.2010 12:12
Платените от Гоце писачи да знаят,че Дянков е доктор по икономика на един от най престижните в тази област световни университети /не е колега на Алексей Петров от УНСС-Утре Носи Съответната Сума/.
Г-н Бойко Борисов е дипломиран инженер и д-р на науките.Това за информация на професионалните червени плювачи
цитирай
32. анонимен - До31
17.05.2010 12:18
А ти просто си един анонимко.Такъв ще си останеш цял живот,защото си страхливец.
цитирай
33. анонимен - ....айде ,стига вицове!!!
17.05.2010 12:18
Айде ,стига с тия вицове бе,...Свилен -75!!!Да не мислиш, че не знаеме ...кой как е учил, къде е учил и как е просперирал в живота,...с чий протекции се е ползвал??!
МАЛКО ЛИ СА "ЛАЙНАРИТЕ" НА ПАРТИЯТА, СЪС ЗВАНИЯ И МЕДАЛИ, ПОДАРЕНИ ЗА
ЗА ПОЛИТИЧЕСКИ И РАЗНИ ДРУГИ ЗАСЛУГИ С ПОВОД И БЕЗ ПОВОД!!!Да ти изреждам ли "професорите", по партийна линия ???!
цитирай
34. finbel - препоръчвам ви един добър нов блог
17.05.2010 12:20
а именно блог за екология ecomisli.blog.bg
цитирай
35. merkator - Непоносима смрад на тор от към президенството
17.05.2010 12:31
Докато коментираме цървули от типа на седефчов, нищо добро не ни чака...докато "червен" каскет с дъх на чесън има два мандата за президент, значи сме в булгаристан! Докато има хора, които не само намират "положителни" черти в този допотопен селяк с прическа на разгонен комсомолски секретар, но и го имат за свой лидерт, то оставаме под чехъла на миризливия руски ботуш....
цитирай
36. анонимен - НА ГОЦЕ -- за ОПРЕСНЯВАНЕ НА АКАДЕМИЧНИТЕ МУ ИЗСЛЕДВАНИЯ.
17.05.2010 12:35

НА ДРУГАРИТЕ ОТ Т.Н. БЕ СЕ ПЕ И ТЕХНИЯ "ГУРУ, ИЗСЛЕДОВАТЕЛЯ НА т.н. МАКЕДОНСКИ ВЪПРОС (другаря ГОЦЕ Първанов) подарявам следната информация за техния ИДОЛ -- Д.БЛАГОЕВ (ДЯДОТО)


Стенограма на Българското Народно Събрание -- 1917 г.
Д. Благоев: Аз съм родом от Загоричане, но между другото аз не съм българин, аз съм македонец, македонски славянин! (Смях) И като такъв, ако искате да знаете, аз съм за Македония като славянска земя, която ще има собствено управление (смях, смях ама това се оказа програма на титовите и благоевите комунисти, когато
дойдоха на власт след 25 години) .

цитирай
37. анонимен - ВАСИЛИЙ 2
17.05.2010 12:36
Браво българи! Хапете се яжте се! Идва моето време!!!!
цитирай
38. анонимен - Баязид
17.05.2010 12:38
А защо не и моето!
цитирай
39. анонимен - ГОЦЕ
17.05.2010 14:04
ЖЕНА МУ НЕ СЕ КАЗВА ЗОРКА, А ДЗУРНИЕ ОТ ЯКОРУДА
цитирай
40. underthesun - niama takav smeshnik kato goce. . . ...
17.05.2010 14:15
niama takav smeshnik kato goce...po-goliam rezil za bulgaria niama...
цитирай
41. ok3223 - Глей го как лаже.
17.05.2010 14:22
Ченгето ченгесарско.
Г-н Дянков е завършил икономика в Бг, женен е за дъщерята на професор-еврейн от Мичиганския у-т, където е получил и докторска титла.
За този ниверситет в САЩ казват, че е бил позорно евтин на докторски титли и там не са ценени затова..
А ген.лейтенанта от полицията инженер и д-ра но противопожр.науки г-н д-р Бойко Борисов, педя човек, лакът брада.
Доктор-инженер по противопожарна охрана. Майор по чин до 2001год.
Като бодигард и лична охрана на С. Кобурготски, същия, като взе властта през 2001год. го назначи за глав.секретар на МВР и произведе полковник. За лични заслуги към С. Кобурготски, той, за около 3 год. го направи генерал.
Какви са били и са заслугите му кам царо,преценете сами.
.Бяха извършени над 130 разстрела и не бе разкрито нито едно убийство.


цитирай
42. ok3223 - КРАЯ НА КРАЙЩАТА
17.05.2010 14:30
ВАЖНОТО Е КАК СЕ ОПРАВЯТ С ПОЛОЖЕНИЕТО В Бг г-ТА Б.Б И ДЯНКОВ.
А ТЕ НЕ СЕ СПРАВЯТ ДОБРЕ. ТОВА Е ТРАГИЧНОТО.
ОТ ВСИЧКО КОЕТО ПРАВЯТ ЛЪХА НЕКОМПЕТЕНТНОСТ И НЕУВЕРЕНОСТ...
цитирай
43. vmir - Казаното от Дянков е балсам за ушите ми.
17.05.2010 15:03
Крайно време е да се разбере от всички, че финансите не са проблематика за Сульо и Пульо, че в тази материя може да се спори за различни варианти САМО на базата на конкретни изчисления, че е пълна НЕГРАМОТНОСТ и БЕЗОТГОВОРНОСТ да се тръгва от “философии” за запазване или увеличаване на потреблението и доходите без съответното изчисление на финансовите разходи ВЪВ времето, В състоянието на международните и националните финансови пазари и институции, и В предприетите международни и национални финансови политики.

Крайно време е да разберем, че докато не бъдат игнорирани всички историци, философи и всякакви пишман всезнайковци, които се изживяват като специалисти по финансови политики, вместо реална действена политика ще имаме безкрайни безплодни препирни, непреодолима криза и разграбване, а всички ще бъдем заложници на мераците на тарикати да се правят на авторитети по въпроси, за които нямат никакви шансове да намират верни решения.

Същото се отнася и до всевъзможните всезнайковци които, вместо да се занимават с което разбират, правят неоценима услуга на гоцевци и догановци като се изживяват като техни сподвижници срещу необходимостта всеки да си гледа работата.

Браво на Дянков, разбира и си гледа работата това момче!
цитирай
44. svilen75 - Да, прав си Вмире, "Крайно ...
17.05.2010 15:29
Да, прав си Вмире, "Крайно време е да се разбере от всички, че финансите не са проблематика за Сульо и Пульо, че в тази материя може да се спори за различни варианти САМО на базата на конкретни изчисления"
И точно затова мястото на Дянков въобще не е в министерския стол на Министерството на финансите. На Дянков трябва да се забрани да оперира с капитали. Изключение може да се направи само за неговата си касичка.
Но това едва ли може да го разбере човек като теб, който в подлизуркването си към силните на деня изменя иконом ическите принципи. Да ти напомня ли твоето твърдение за увеличаването на износа като следствие на увеличаването на ДДС?
цитирай
45. анонимен - Не ме интересува нито Дянков, нито ...
17.05.2010 15:30
Не ме интересува нито Дянков, нито Първанов. Интересува ме това, че обеднявам все повече. Цените растат, парите същите. Това има значение не само за мене, но и за болшинството в тая прокажена от чужденци държава. Говоря за чужденците, родили се и израснали в България, но и съдират кожата от искания и претенции. Изтерзана държава, беден и търпелив народ. Беден от Покръстването насам. Всеки го смуче, както си иска. Аман от робски чувства.
цитирай
46. vmir - 44. svilen75 - Да, прав си Вмире, "Крайно ...
17.05.2010 19:28
svilen75 написа:
Да, прав си Вмире, "Крайно време е да се разбере от всички, че финансите не са проблематика за Сульо и Пульо, че в тази материя може да се спори за различни варианти САМО на базата на конкретни изчисления"
И точно затова мястото на Дянков въобще не е в министерския стол на Министерството на финансите. На Дянков трябва да се забрани да оперира с капитали. Изключение може да се направи само за неговата си касичка.
Но това едва ли може да го разбере човек като теб, който в подлизуркването си към силните на деня изменя иконом ическите принципи. Да ти напомня ли твоето твърдение за увеличаването на износа като следствие на увеличаването на ДДС?


Горе прочетох, че си икономист и си щял да се справиш по-добре от Дянков на негово място. Аз също съм учил съответните дисциплини, мога да правя съответните изчисления и от изявленията ти да забележа, че не си в състояние дори да забележиш и да разбереш политиката на Дянков, камо ли да правиш финансови изчисления и прогнози. Затова, по-добре не вярвай на приказки, още по-малко на рабфаковските икономически знания, които дори днес се преподават в УНСС, където от 30-тина икономически специалности едва в 3-4 се кандидатства с математика, а УНСС се пълни с бъдещи икономисти, които чуят ли думата математика припадат от ужас. Крайно време е да разберете, че словоблудството в икономиката и финансите може да носи изгоди единствено на властимащите тарикати и, че икономика със заклинания не се прави, а с изчисления, избор и стриктно следване на един измежду множество варианти, значението на ключовите параметри на който и връзката му с останалото ако разбираше, щеше да си наясно колко опасна и дори безумна може да е идеята за смяна на титуляр на вече предприета финансова политика. Съжалявам, но след като нямаш представа за важността за тези неща, за мен си съвсем посредствен икономист, без всякаква собствена визия за мерки и последствия. Да беше обърнал поне внимание, че прогнозите на Дянков от месеци се сбъдват една след друга, няма да искам да разбереш от каква беда ни спаси този човек, че не се поддаде на безумните “икономисти” на БСП, виждам, че не си в състояние да разграничиш вариантите и да изчислиш разликата.
цитирай
47. svilen75 - Първо искам да се извиня на Мето, че ...
18.05.2010 11:13
Първо искам да се извиня на Мето, че спамим блога му.
А сега към Вмир: Да, посредствен икономист съм, затова и нямам претенции да управлявам държавата. Много добре казваш как трябва да се управлява икономиката и финансите, но съм учуден къде виждаш Дянков да прилага тези принципи? Дори Боко беше принуден да признае, че Дянков е направил грешки. За бога, налага се корекция на бюджета, за какъв успех на Дянков говориш??? Добре, не се е поддал на безумните икономисти на БСП, но защо не се поддаде на умните икономисти на СДС и ДСБ? Очевидно те определено са повече в час и с много по-голям капацитет. Но не, те управляват самостоятелно герберите. Не слушат никого. Като коне с капаци. Знаят само да реват и да обвиняват. Дори народа. Колко пъти Боко каза "къде бяхте ...". И преди по време на управлението на Станишев писах критики по негов адрес. И сега пиша по адрес на Боко. И да, осъзнавам, че смяната на ключов министър винаги е опасна. Но по-добре смяна навреме на един министър, който нищо не върши, дори с хаотичните си действия и грешки нанася поразии на държавата, отколкото да продължава да върши глупости. Всъщност аз не съм само за смяната на Дянков, аз съм за смяната на целия кабинет воглаве с Боко. Един успешен министър не съм видял. Може би единствено Трайков, това момче знае поне за какво иде реч, запознат е с механизмите на икономиката. Но Боко лансира Дянков. Послушното кученце Дянков, което лае каквото, по когото и когато му каже ментора. Кой друг министър е на мястото си??? Никой.
цитирай
48. svilen75 - П. С. Кои прогнози точно са се сбъ...
18.05.2010 11:16
П.С. Кои прогнози точно са се сбъднали??? Че месец за месец излизаме на от кризата? Че след месец сме на плюс? (А и с какви средства сме на плюс?) Че сме най-добре в Европата, както каза Боко??? Кои? От какво ни е спасил Дянков? Той най-добре да спаси и нас, и света от себе си.
цитирай
49. ok3223 - В mir-чо
18.05.2010 13:13
И тук ли даваш ум бе. Не знаеш ли, че просяка не дава милостиня, а дилетант и лаик като теб не просен акъл по икономикс.
Оно икономиката нещо много огромно и не се подава на цялостна математическа обработка. С интегрални и диференциални уравнения не можеш да я обхванеш, нито с новоизмудрени математически теории. Може би хиперкомпютрите от 1001 поколение след години ще направят пробив след време, но сега са аут.
На дянкова не стигат много неща все съществени, както на неговия покровител ББ.
Тук има нещо просто. Глей какво праяят комшите и по-големите и се учи на ум, а те праят обратното на това, което праи Дянков. И имат успехи, а ний слазяме и слазяме надоле и край няма.
Те у това трагичното баино.
Не можеш да наречеш умен и знаещ човек, който без да познава нито един и като учен е кръгла нула, цяла Академия от стотици учени, че са малоумници.
САМО ЕДИН ОЛИГФРЕН МАЛОУМНИК МОЖЕ ДА КАЖЕ И НАПРАВИ ТОВА.
С тази своя постъпка ни каза и доказа, че е с трагично нисък интелект.
В това му е проблема. Неговия и на Бг.
цитирай
50. vmir - 49. ok3223 - Млък, бе тапир,
18.05.2010 14:13
ако имаше и малък шанс да чуя нещо полезно от теб, щях да те запитам.
цитирай
51. vmir - 47. svilen75,
18.05.2010 14:29
svilen75 написа:
Първо искам да се извиня на Мето, че спамим блога му.
А сега към Вмир: Да, посредствен икономист съм, затова и нямам претенции да управлявам държавата. Много добре казваш как трябва да се управлява икономиката и финансите, но съм учуден къде виждаш Дянков да прилага тези принципи? Дори Боко беше принуден да признае, че Дянков е направил грешки. За бога, налага се корекция на бюджета, за какъв успех на Дянков говориш??? Добре, не се е поддал на безумните икономисти на БСП, но защо не се поддаде на умните икономисти на СДС и ДСБ? Очевидно те определено са повече в час и с много по-голям капацитет. Но не, те управляват самостоятелно герберите. Не слушат никого. Като коне с капаци. Знаят само да реват и да обвиняват. Дори народа. Колко пъти Боко каза "къде бяхте ...". И преди по време на управлението на Станишев писах критики по негов адрес. И сега пиша по адрес на Боко. И да, осъзнавам, че смяната на ключов министър винаги е опасна. Но по-добре смяна навреме на един министър, който нищо не върши, дори с хаотичните си действия и грешки нанася поразии на държавата, отколкото да продължава да върши глупости. Всъщност аз не съм само за смяната на Дянков, аз съм за смяната на целия кабинет воглаве с Боко. Един успешен министър не съм видял. Може би единствено Трайков, това момче знае поне за какво иде реч, запознат е с механизмите на икономиката. Но Боко лансира Дянков. Послушното кученце Дянков, което лае каквото, по когото и когато му каже ментора. Кой друг министър е на мястото си??? Никой.


Това, че нещо се променя в движение, още нищо не означава, даже би било неестествено да не се донаглася системата към променящите се условия и новопоявилите се информации. Важното е да се знае с кое и доколко може се варира, кое след кое и колко може да се пипа, и кое не трябва да се пипа или при какви извъредни обстоятелства е допустимо да се пипне, но и какво още да се промени с него в този случай. Но точната представа за това изисква разглеждането на икономиката от математическа гледна точка, интерпретирането и оптимизирането й като многофакторна система, която може да определи тежестта на всеки от факторите, начините на промяната им, успешните комбинации между тях, с които трябва да е най-наясно който провежда реформата. Което чувам в критиките обаче не показва подобно разбиране, дори обратното, чуват се дори безумни критики, неслучайно тотално оплютият Костов съчетава икономика със специалност математика, може би, защото овладяната икононимика не е по вкуса и интересите на някои.
цитирай
52. vmir - 48. svilen75,
18.05.2010 14:32
svilen75 написа:
П.С. Кои прогнози точно са се сбъднали??? Че месец за месец излизаме на от кризата? Че след месец сме на плюс? (А и с какви средства сме на плюс?) Че сме най-добре в Европата, както каза Боко??? Кои? От какво ни е спасил Дянков? Той най-добре да спаси и нас, и света от себе си.


Цялата тенденция с овладяване темповете на нарастване на бюджетния дефицит беше прогнозирана от началото и се потвърди въпреки апокалиптичните прогнози на критиците, същото важи и за тенденциите във външнотърговското салдо. Това са два показателя, които изискват отчитане на почти цялостното състояние на стопанството и външните условия, и забележителното за мен е не само в разнопосочността на прогнозите на Дянков и критици, но в съответните срокове, с които Дянков се беше обвързал, и на които държеше дори, когато никой не му вярваше и казваха, че той просто е длъжен да си говори по този начин. Защо всички забравят това, а не последват примера на Дянков да дадат своите прогнози със срокове, да видим после кой лъже? Защо сега всички критици се правят на приятно разсеяни, сякаш някои от тях не ни убеждаваха в пълния скорошен апокалипсис?
цитирай
53. svilen75 - Вмире, много говориш. Все хубаво ...
18.05.2010 15:16
Вмире, много говориш. Все хубаво говориш. Ама в крайна сметка нищо не казваш. Аз спирам дотук, с дървени философи няма смисъл да се спори.
цитирай
54. vmir - 53. svilen75,
18.05.2010 15:35
svilen75 написа:
Вмире, много говориш. Все хубаво говориш. Ама в крайна сметка нищо не казваш. Аз спирам дотук, с дървени философи няма смисъл да се спори.


Ето затова хората са измислили да се преценява истинността по потвърждаването на прогнозите към определени моменти, както го прави Дянков. Иначе всеки може да плюе и после да забравя какво е казвал. Опитай, не е толкова страшно, с времето се свиква, а и какво по-добро да провериш сам себе си доколко умееш да преценяваш правилно нещата, само не забравяй да обвържеш прогнозата с момента и ще видиш как от "дървените" философии да отделиш истинските, иначе почти всяко твърдение все някога се сбъдва, но от това не следва, че разбираш какво става.
цитирай
55. svilen75 - Ами Вмире, точно това искам да ти ...
18.05.2010 15:52
Ами Вмире, точно това искам да ти кажа. Не виждам някоя прогноза на Дянков да се е изпълнила до този момент. Нито за приходите, нито за икономиката, нито за развитието на икономиките в света. Или пък са изопачени. Като примерно - април бюджета е на плюс. Супер. Само, дето не казва, че бюджета е нормално да е на плюс през април, когато приключва събирането на голяма част от годишните данъци. Ама трябва да е много на плюс през Април, за да се върже бюджета за цялата година. Или пък да казваш, че бюджетния дефицит е малък, но това да е за сметка на неплащането на задълженията на държавата. Това не е успешно връзване на бюджета, а фокуси на лош илюзионист. Да не говорим, че сгреши в най-важната си прогноза - бюджета. Не стига, че ни предложи постна пица (то кой ли пък е очаквал нещо повече, за това не можем да го обвиняваме, но за циркаджийските му номера - не знам кой ще му ги прости), а сега се оказва, че и суха филийка не е. Те това е. Но явно за теб Дянков е Баш Шаманин.
цитирай
56. ok3223 - А бе vmir-чо
19.05.2010 14:25
Кратуно празна и главо дървена . Говориш неща, от които не отбираш. Sviien 75 ти посочва конкретните прогнози на този тиквеник, от които не се сбъдна нито една. И он като теб учил при "истински професори",както ти се хвалиш, но какво е научил. Може да си слушал лекции при Айнщайн и да не си разбрал нищо от Теория на относителността. Вината не е в професорите, а в телетата като теб, които, след 4 годишно дремане по банките излизат от университетите като охранени волове. За такива казват-теле влезе, вол излез
ГОВОРИШ и нищо не казваш. Дрънчиш като празна тенекия вързана за кучешка опашка. Когато фактите говорят и боговете млъквали. А твоето са празни приказки на махленска клюкарка.
цитирай
57. анонимен - Абе глупаци,
19.05.2010 21:56
що се правите, че не виждате как всички прогнози на Дянков се сбъднаха една по една? Алоуууу, втория глупак, нали ти харесвала политиката на съседите, и тях ли не виждаш, бе малоумник?
цитирай
58. svilen75 - Добре, де, аз пак питам - коя от пр...
20.05.2010 11:15
Добре, де, аз пак питам - коя от прогнозите на Дянков се е сбъднала? Посочете ми поне една.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: meto76
Категория: Политика
Прочетен: 14579018
Постинги: 4396
Коментари: 12131
Гласове: 9761
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031