Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.10.2010 20:53 - Руснаци купуват „Труд” и „24 часа”
Автор: meto76 Категория: Политика   
Прочетен: 2728 Коментари: 2 Гласове:
3

Последна промяна: 31.10.2010 00:25

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Руснаци купуват „Труд” и „24 часа” 30.10.2010 г. 12:24 ч. imageimage image

 

Предварителният договор с австрийска компания, зад която стоят руски пари, ще бъде сключен в сряда

По първоначална информация зад сделката стои руският газов гигант "Газпром". "Гласове" се свърза с главния редактор на
Bulgaria News Соня Колтуклиева, чийто сайт пръв оповести новината. Тя каза, че според източник от Виена със сигурност става въпрос за руски пари, но все още не е ясно дали са на „Газпром” или друга компания. Сделката била съгласувана с Бойко Борисов, Владимир Путин и Ангела Меркел и е консултирана от Александър Лебедев, собственик на London Evening Standard и The Independent.

 

За продажбата са разговаряли Бойко Борисов и Ангела Меркел, от една страна, както и Бойко Борисов и Владимир Путин, от друга.
 
Според
Bulgaria News по-подробно за нея е разговаряно и на срещата на българския премиер с Алексей Миллер, генерален директор на "Газпром" на 15 октомври в София. Консултант на сделката е руският олигарх Александър Лебедев, собственик на британските вестници "Лондон Ивнинг Стандард" и "Индипендънт", смятан за Троянския кон на Кремъл на Албиона и определян от английските вестници като ексагент на КГБ. Той беше в София на 8 октомври за участие в конференцията "Изтокът гледа на Запад", партньорство на фондацията на бившия руски президент Михаил Горбачов и фондация "Славяни". Мултимилионерът Лебедев е неизменен спонсор на всички проекти на Горбачов. Договорено било да отпаднат всички сателитни издания и да останат да съществуват само флагманите на групировката ВАЦ у нас:  "Труд" и "24 часа".

Информации за смяна на собствениците на немско-българските издания тръгнаха през пролетта от вестник "19 минути" и сайта "Фрогнюз". Според тях интерес към изданията проявяват банкерката Цветелина Бориславова и рекламният бос Красимир Гергов. По информация на Bulgaria News издателят на "Капитал" и "Дневник" Иво Прокопиев, финансиран от Сибанк и Цветелина Бориславова, е имал намерение да придобие пресгрупата за 40 милиона евро – 30 милиона за недвижимите имоти и 10 милиона за печатните издания, след което в сградите на ВАЦ да се настанят официални институции, които да плащат добър наем от държавния бюджет.
 
Както е известно, финансовият министър Симеон Дянков е изключително приближен на Цветелина Бориславова и е смятан за откритие на Иво Прокопиев.
 
Но според източниците на тази версия премиерът Борисов научил за схемата и забранил осъществяването й. Пред
Bulgaria News виден бизнесмен обяснил, че друга схема е била предложена от Красимир Гергов – да се яви като лице и "консултант" на сделка за покупка на медиите на ВАЦ, обещавайки рекламните му агенции да осигурят задоволителни приходи от реклама за бъдещите собственици. Впрочем отдавна съществува аномалия: "Труд" и "24 часа" получават големия пай от рекламните бюджети за печатни медии, контролирани от фирмите на Красимир Гергов, след като отдавна намалените тиражи ги поставят след "19 минути", "Телеграф", "Уикенд", "Шоу" и други. Сделката обаче се забавила, защото се търсели български и чужд инвеститор за тристранен консорциум – българският бил готов да се включи само при наличието на солиден чужд купувач.

Според източници на Bulgaria News цената на сделката е 37 милиона евро.

Gazprom media holding е сред най-големите медийни конгломерати в Европа: притежава телевизии, радиостанции, продуцентски къщи, студиа за филмопроизводство. Холдингът е собственик на популярната НТВ, на ТНТ и спътниковата нова телевизия Плюс.

Според източник от Лондон руските интереси в България – в енергетиката, инфраструктурата, в туризма, диктуват интереса да се притежават медии, които да прокарват и защитават тези интереси.

Според рекламния бос Красимир Гергов, който играе голф в Аржентина, се водят преговори с австрийски и холандски фирми за продажбата на ВАЦ-овите издания, сделка щяло да има другата седмица. "Целта е да са проверени чуждестранни компании, да не попадат "Труд" и "24 часа" в неподходящи ръце у нас", каза той.


http://glasove.com/article-10484.php


 

Всяка седмица "продават" "Труд" и "24 часа" image в Събота, Октомври 30, 2010       Поредна дописка да поредната "продажба" на вестниците на ВАЦ в България обиколи жълтеникавите интернет агенции. Сайтът на пиарката Соня Колтуклиева Bulgaria news обнародва информация, според която вестниците "Труд" и "24 часа" вече са собственост на руския газов монополист "Газпром". Разбира се, както и в  предишните случаи, представителите на ВАЦ у нас вероятно са научили от тези агенции имената на поредните си, нови "собственици".
Повече от една година, известни, малко известни и никому неизвестни сайтове са упражняват върху "продажбата" на изданията. Авторите на материалите обаче имат сериозни проблеми с достоверността на информацията. Буквално всяка седмица, няколко близки до властта интернет агенции обнародват подобни измислени слухове, цитирайки анонимни източници. Тези "източници" най-вероятно не съществуват, защото това е използвана техника от медиите за официализиране на слухове и простотии по посочени от някого "врагове". А такива са изданията на ВАЦ, които устояват на напъните на ГЕРБ за контрол над редакционната им политика и са относително влиятелни, въпреки спадналите им тиражи.  Упоритостта на разпространението на подобни "дописки" говори за целенасочена кампания срещу вестниците, тъй като те  винаги са гарнирани с обилно количество измислени слухове, предричащи им скорошен финансов крах. Впоследствие авторите на пасквилите сами разбират, че изнесената от тях информация е пълна лъжа, но въпреки това продължават с нови конспиративни теории, нови преговори и нови собственици на вестниците.
От октомври миналата година досега, вестниците на немската групировка бяха "продадени" на близката до ДПС "Нова българска медийна група", на рекламния бос Красимир Гергов, банкерката Цветелина Бориславова,  медийния магнат Рупърт Мърдок, родния приватизатор и собственик на групата "Капитал" Иво Прокопиев, "Газпром" и т.н. Не си струва да бъдат обсъждани източниците на "информациите", за да не бъде спирам полетът на фантазиите на авторите.

Комичното в случая е, че същите агенции проспаха истинските продажби на вестници и размествания в медийния сектор, започнали преди 4 години. Тогава ДПС започна масово изкупуване на печатни издания и телевизии, подпомогнато от Петьо Блъсков. Покупката на вестниците "Монитор", "Телеграф", "Политика", а по-късно и "Експрес" и ТВ7, очаквано не намери място в дописките на същите тези жълтеникави медии. Защото новината за медийната търговия беше истинска и се знаеше от ограничен кръг хора, за разлика от сегашните слухове и сплетни около ВАЦ, които забавляват искрено информираната публика.

http://etrud.blogspot.com/2010/10/24.html


Тагове:   „труд“,   „24,


Гласувай:
3
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. kapito - е сега ни се е?а майката ! обаче ме ...
30.10.2010 21:15
е сега ни се е?а майката !
обаче ме накефи "Красимир Гергов, който играе голф в Аржентина" :))))))))
цитирай
2. анонимен - саня
31.10.2010 07:02
Има ли кой да разследва Свинаря- Гергов,и другите упоменати по горе герои ? Къде спи Цецко ? Не са ли и те част от мафията в България забогатяла незаконно ? Бори ли се наистина ГЕРБ с олигарсите и незаконно забогателите тюмбели,на гърба на народа? Или само се прави ,че прави нещо ? За една година управление колко олигарха са в затвора,и имуществото им е взето в полза на държавата ? А иначе като ги слушаш ,всичките станаха медийни герои. Постоянно са по телевизиите и радиата,и ни приказват сладко звучащи приказки или всеки ден откриват някой обект,като се хвалипръцкат ,че е тяхно дело.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: meto76
Категория: Политика
Прочетен: 13382213
Постинги: 4396
Коментари: 12131
Гласове: 9761
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Септември, 2021  
ПВСЧПСН
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930