Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.05.2023 13:40 - Реплика към гетьо, който както разбирам е упълномощил някого за съсобственик на блога си
Автор: vencivaleri1951 Категория: Политика   
Прочетен: 1323 Коментари: 12 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 
Не е Гочето, защото Гтеьо е проверил всички възможни никове  и не Гочи
По същество
Бях ти написал, че 80% процента от миграцията ни  /бежанците/ през 19 век в Русия се 
е заселила в "изконни" украински земи, според това което четем днес вкл и при теб:)
Другото което ти написах гетьо, че не е необходимо на десетки хиляди налични българи, учили и работили в СССР да обясняваш отношението на руснаците/ за съжаление това в известна дума е минало свършено/ към българите. Своят " протест" към Русия всяка година хиляди българи изразяват при язовир "Георги димитров"-очаква се тази година да е най-многолюден Най интересното е , че повечето от завършилите в Киев, Одеса, Харков също са там. Тоест , колкото и да е голям симеон Радев, собствените му мисли за определен период не тежат колкото усещането на десетки хиляди.
И защо някои украинци напускали България Ами сигурно има и такива , които напускат САЩ и конкретно Калифорния:)
Смея да твърдя, че на украинците в България со предоставени едни от най-добрите условия в Европа. Настанени бяха в хотели и порционът от 40 лв на ден е общо  взето далеч по висок от порциона на ср статистическия българин Къде другаде имаме подобно преразпределение. Единици търсят работа, /а такава има предостатъчно/ защото не виждат смисъл-една украинка с две деца например трудно ще намери работа за  над 3 хиляди лева, че да се откаже от статута си на бежанка. Сега когато порционът падна на 15 настъпи недоволство, макар че тази украинка с двете деца ще получи към1500 лв чисти, което е над ср работна заплата/нето/ в България. Аз бях на протеста и не одобрявам заливането с боя на канцелариите на Европа. Мястото на България е в Европа
и ЕС е създаден от Голями политици и държавници-с мисъл и перспектива. Днес начело на съюза са успели да застанат дребни, не мислещи и непродухтивни хора, които го обричат в полза на САЩ Не Русия е враг на ЕС, тя му помагаше да е конкурент на душманина си зад Океана, а дребните хорица по върховете на ЕС го обрекоха на васалитет и трудни дни за европейците
Общо взето това ти написах, но коментарът ми не видя бял свят-изтрит бе от профил на негоче:)





Гласувай:
3



1. getmans1 - Без да ти дочитам писанията ....
24.05.2023 14:03
13:30 - Имах късмета да прочвта ком. 2 от ...
Имах късмета да прочвта ком. 2 от ВВ1951 и докато хапна, и се начудя как да го репликирам, че неадекватен от всякъде и написаният явно с терпевтична цел кометар изчезна яко дим ... По стара традиция сега ще нада да измислям обяснения или "героично да замятам ... фердже :)))

13:15 - ganini
12:55 - vencivaleri1951
11:49 - vencivaleri1951
09:51 - notfun
Постинг: Премеждията на рубладжиите като емигранти в Русия, след февруарските бунтове на русофилите в Силистра и Русе 1887 г. ...
Автор на постинга: getmans1

Редактирай | Изтрий
цитирай
2. notfun - Честит празник,най първао венци
24.05.2023 14:09
Аз винаги ти давам плюс тъй като, ти си пределно откровен
и, себе си)
Какво се учудваш в този блок всичко е фалшиво
Може би ,само аз съм единствена, която казвам, грозната истина.ю
затова, и често, ме изтриват
и баносват.
Гочо и мара bara/ оho.ваксата
сa способни, да @серат, не само блогът, софия, половин българия ами, и половин Калифорния
Бунга бунга ,гочо.сеправи на женска.хидра Мара на
застаряващ.хулиган.
а гетюю.на
на ханъма.в делиормански харем.
Батмана е просто за фон,на Сапунката
цитирай
3. notfun - А бе гетьоо о изкукуригал ненормалник
24.05.2023 14:12
Виж се, бе
ти тук спиш по 28
Я,кажи, за какво,те изгони булката, на дърти години))
Няма парички, или няма секс или, и двете
цитирай
4. marana69 - Тук не съм съгласна, обаче
24.05.2023 14:25
горе,"на върховете"на
Властта,се
слагат.неслучайни.и "дребни".мишки
не се самозАлъгвай.от
елемент.пропаганда.


ЕС е създаден от Голями политици и държавници-с мисъл и перспектива. Днес начело на съюза са успели да застанат дребни, не мислещи и непродухтивни хора, които го обричат в полза на САЩ Не Русия е враг на ЕС, тя му помагаше да е конкурент на душманина си зад Океана, а дребните хорица по върховете

цитирай
5. getmans1 - Нито ком. 2, изчезнал явно от ИНТ...
24.05.2023 14:50
Нито ком.2, изчезнал явно от ИНТРИГАНТСКА РЪЧИЧКА, нито сегашният му препаботен преразказ са в някаква логическа връзка с написаното от С. Радев. За 140 години наивитета на беге-пишман-русофила вместо да намалее даже се е увеличил.

И поради тази причина за хората които имат по-задълбочен интерес по темата съм направил и допълненията в ком.1, просто като илюстрация.

Съвсем друг е въпросът, че си е лично твой проблема припознавйки се във всеки мой постинг или писание и приемаш нещата твърде лично.

ТО ПРЕДХОДНИЯТ МИ ПОСТИНГ, БЕ ТОЧНО КЪМ ТЕБ АДРЕСИРАН НО ТИ ГО ПОДМИНА ... КАТО БЪРЗ ВЛАК МАЛКА ГАРА, сигурно защото се смяташ за човек с чест но явно тази чест е като на ... махленска клюкарка.

Обяснението ти и обвинението, че съм си предоставил паролата на СТАР да
"редактира" блога ми издиша от всякъде ЗАЩОТО изтритото злепоставя автора си А, НЕ МЕН ... Когато "гочето" те е трил винаги ти го е казвал право в очите ... Така, че ако решиш да търсиш интриганта не го търсиш на правилното място ... огледайсе около тебе.

Запомни го, ИЗТРИТОТО БЕ ВОДА В МОЯТА ВОДЕНИЦА, АЗ СЪМ ГУБЕЩИЯТ, ЧЕ МЕ ЛИШАВА ОТ АРГУМЕНТИ.
цитирай
6. getmans1 - Гледам, че си се здобил с подходя...
24.05.2023 14:56
Гледам, че си се здобил с подходящата компания ...
цитирай
7. marana69 - Гетьо недей да ми се правиш, на журналист.с 50-год.стаж..
24.05.2023 15:16


да ти го кажа, в прав ред
Венци не е лицемер.той.е себе си
но, ти си лъжец.или дребен тарикат

getmans1 написа:
Гледам, че си се здобил с подходящата компания ...

цитирай
8. vencivaleri1951 - "Лошата компания" и особено" лошите " момичета са определено за предпочитане
24.05.2023 18:45
Няма ,или поне не знам либрето за домакиня, която пълни чушки с боб , а и с каквото да е, или прави кебап, когато съпругът и е зает:)
Не са много и персонажите в литературата -Пенелопа, Офелия, Дездемона и до там като че ли
Друго си е Каренина, Дамата с камелиите, мадам Бовари...Е и те трагично свършват, но го правят с чар и интригуващо.
Разбира се не на всеки му е дадено да бъде "хетман", заобиколен от Батман, Звезда, криещ се зад оградата корифей...
И звездата винаги си признавала!? Разбира се , не е тя/звездата/, щото е заета да дирижира световните спекула, софтуер, имотен пазар...
Гетьо, не се ласкай Когато ти казвам "ханъма" аз повишавам статуса ти. В такъв край си, можеш да поискаш/ако нямаш / Корана от съседи и да прочетеш за пиедестала на който е издигната ханъмата/госпожата/ Много християнки биха завидяли на уважението и ролята на ханъмата в личния , а и обществения живот на правоверните
Да започнем с това, че Мохамед се жени за вдовица и какви са образът и мястото и в исляма. За мястото и образите на жените , особено в Стария Завет-преди и след Христа не ми се говори-не ни е в полза
Щом казваш че Гоче е иситната, вероятно и Светлината-кой съм аз, грешникът, илитератът, лъжецът и тъпанарят та да ти противореча

getmans1 написа:
Гледам, че си се здобил с подходящата компания ...

цитирай
9. getmans1 - Сигурно не си забелязал, че с това ...
24.05.2023 19:41
Сигурно не си забелязал, че с това "ханъма" аз се забавлявам защото зад това стоят злобата, безсилието и яроста ти. Аз когато употребя някой епитет за теб веднага, веднага посочвам, защо ... даже и се забавлявам, че и предварително с намек да те предупреждавам. Примерът е пресен СССР - Китай от вчера.

Така е било от моя страна така и ще бъде.
цитирай
10. vencivaleri1951 - Безсилието от какво бе Гетьо
24.05.2023 21:48
А защо си мислиш, че аз не се забавлявам покрай причината защо съм тук.
За СССР Китай аз имам друга версия, но е недоказуема За разлика от днешната ситуация се усетиха че ги вкарват в чужда игра и заровиха томохавките
С ушите си съм слушал, как западните радиостанции нахъсваха руснаци срешу китайци и китайци срещу руснаци и то най усилено когато Брежнев отсъстваше и бе на обиколка извън СССР Нека да си прав
И да се върнем към безсилието, злобата и т н. Към теб не питая отрицателни емоции-някога бяха и положителни, защото ти си от малкото тук хора , който си градивен в личен, а и обществен план. Такива хора съм винаги уважавал, дори и когато са били затворници-работил съм и с такива в строителството. Ти така и не разбра обаче, че твоето време бе преди промените, а като изключим родовото "олевяване" след промените е мое време що се отнася до материален, а и административен просперитет. Финансово стабилен съм се чувствал в два периода-в казармата, защото роднини, близки, приятели, гадже дори намираха начин поне един път месечно да ми дадат нещо Получавах сумарно повече от ротния си, при положение , че ми бе всичко подсигурено
След това където и да съм работел до промените-комбинат, институт, министерство, все чаках от аванс до заплата плюс началници над главата. След промените като махна две-три години до ден днешен имам силна карта в материален план-участвал съм и участвам във всичко-приватизация, реституция , проекти и всеки годишен одит ми е носил съизмеримост с годишна заплата преди-а одитите са 3, 4 средно.
Отделно сделки, някой и друг акорден обект вкл и в Русе.
Безсилието и озлоблението се пораждат обикновено от завист и ревност За какво да ти завиждам Ти явно имаш здраво семейство , такова имам и аз. Слава Богу на крака сме и двамата Ти помагаш на твоите, аз на моите Ти си земеделец, аз земеделски и горски рентиер Теб имам чувство, че те направиха аполитичен нашите държавници и политици, мен също
Ние нямаме противоречия според мен, за да имам отрицателни емоции Е вероятно сме били различни преди седмица в Разград, но ти вероятно не си бил на стадиона.
Това което ни разделя е отношението към Русия. Сигурно си имаш причина различна от осмислянето на живота. Аз си имам причини да съм на противоположното мнение-имал съм прекрасни години там, а и след промените състуденти ми подадоха ръка да си стъпя на краката Беше време разделно и за приятели Едни "тръгнаха на Запад", други като мен "тръгнаха на Изток" Като правило тези на Изток оцеляха и "мърдаме още", тези на Запад в болшинството не са добре И това е така, защото руснакът може да бъде верен приятел, а западнякът, дори и в близки отношения да сте, преди всичко си гони интереса и те смята втора ръка човек.
getmans1 написа:
Сигурно не си забелязал, че с това "ханъма" аз се забавлявам защото зад това стоят злобата, безсилието и яроста ти. Аз когато употребя някой епитет за теб веднага, веднага посочвам, защо ... даже и се забавлявам, че и предварително с намек да те предупреждавам. Примерът е пресен СССР - Китай от вчера.

Така е било от моя страна така и ще бъде.

цитирай
11. getmans1 - Твоята злоба, безсилие и ярост не са ...
25.05.2023 00:41
Твоята злоба, безсилие и ярост не са плод на битието ти а се пораждат когато бяде пасобличен за нещо си ... счершният случай е пореден и показателен.
Митове и легенди като доводи ще ми показваш ... ти даже това за 1000 изпепелени не си прочел ако беше АКО БЕШЕ, щеше да разбереш,че е мит.

Аз ти предложих четиво писано от военни хроникьори и от хроникьорски сайт.

ПП
Сега гледм, че пак си се цопнал в говната и то с двата крака.
цитирай
12. vencivaleri1951 - :))))
25.05.2023 11:51
Ама ти наистина си се взел на сериозно в блоговото пространство. При това от изобличенията ти "треперя от злоба, плача от безсилие и яростно искам да ти направя ипон на татамито" И в какво си ме изобличил-в кражба, в педераслък, в мошеничество....И ме чака бичуване, конфискация, затвор!?
Аз имам различно мнение с много хора, вкл и с най близки Жена ми бе някога седесарка, снаха ми е украинка, дъщеря ми гласува различно ...И сме имали спорове на далеч по висок волтаж от тези "комарни ухапвания тук" Винаги обаче сме знаели че връзката ни е много по силна от различията. Мога да изпадна в ярост само ако видя лошо отношение към дете, или животно, безсилието е непознато в рода ми, каквото и да ни се е случвало, а се е случвало не малко.
Внук ми игра финал на кик бокс за мъже до 85 кг/висок е 194/ Излезна с разрешение на родителите му, защото няма 18 Загуби го/ако го беше спечелил щяхме да ви хвърлим ръкавица на теб и гочето/ и бе очаквано-не му стигна въздух в третия рунд и точките му се оказаха по малко. Разказвам това за друго На "лентата " не можеш да разбереш кой е победителят-внукът ухилен/копие на мен като млад/, а шампионът
намръщен и със злост-не може да "излезе" от мача. А не може да излезе защото без ръкавици е никой, а за внук ми това е хоби. На мен блогът дори и хоби не ми е.
Аз също съм спортувал-стотици мачове имам-официални и махленски. Спортна злоба само на терена В разград гледам на терена с изключение на десподов всички недоразумения. Този нашия Юга, жена ми ще го надбяга А публиката нахъсана и готова за "простотии"
И това се случва защото на терена отдавна няма нищо за гледане и от там разрушителната емоция.
С малки изключения, на моя терен винаги съм се чувствал добре и съм се старал в живота да не съм публика. От там и "пороците" за които ме обвиняваш са ми чужди
В случая това съм чул от западни станции, чул съм къщото и от състуденти Може и да са слухове, но логично е и да се е случило. Защото вече не е слух, че руснаците се намесиха радикално, когато Китай се опита да удари Виетнам Можеш колкото си искаш статии да извадиш постфактуМ Някога може и да прочетем че преди дни Мишустин беше в Китай, че го посрещнаха далеч по тържествено от Макрон, че СИ произнесе топли думи за отношенията между двете страни , за преспективата за още по голямо развитие на стокооборота и т н Може би и ще прочетем, че вчера започна форум на БРИКС, че путин откри форума с впечатляващо изказване, че се обсъжда резервна валута между страните, вкл и цифрова Че шеф на банката на Брикс е наше момиче-Дилма Русев. Че кандидатстват за БРИКС саудитите, ОАЕ, Иран/те са вече вътре/ турция и други Разбира се това не е важно и от значение и нито нашата , нито западната преса /официозите/ го отразяват И как да го отразят
Днес в икономическия ръст на света Китай стои с 36% относителен дял, Индия с 20, САЩ и целия Запад плюс Япония-към 26%, като янките държат 17 от тях
Тоест Европа плюс Япония има дял в световния ръст общо 6%, а общо населението се доближава до милиард Тоест прокси войната в Украйна "уволни" Европа от борда на просперитета. Това няма да го прочетеш и значи не е истина


getmans1 написа:
Твоята злоба, безсилие и ярост не са плод на битието ти а се пораждат когато бяде пасобличен за нещо си ... счершният случай е пореден и показателен.
Митове и легенди като доводи ще ми показваш ... ти даже това за 1000 изпепелени не си прочел ако беше АКО БЕШЕ, щеше да разбереш,че е мит.

Аз ти предложих четиво писано от военни хроникьори и от хроникьорски сайт.

ПП
Сега гледм, че пак си се цопнал в говната и то с двата крака.

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vencivaleri1951
Категория: Политика
Прочетен: 5063787
Постинги: 1353
Коментари: 19564
Гласове: 5478
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031